ook hoor je wel eens vrouwen waar de ongi soort van door gaat terwijl ze zwanger zijn,dat lijkt me helemaal raar!! Maar zou inderdaad goed kunnen wat Eonah zei.. pff jullie zijn snel was alweer te laat..
Ja ik wacht gewoon rustig af op mijn nod. Denk dat het donderdag is. Ik had namelijk op woensdag een knal ovutest. Ik wacht rustig af. Heb helemaal geen kwaaltjes.
Ja spannend! Voor mij zou het vrijdag moeten zijn! Ga je rond donderdag nog testen of helemaal niet ? Ben benieuwd wat deze maand ons brengt,krijg soms echt geen hoogte meer van me lichaam ect
dat klopt idd! een vriendin van ons die heeft 2 kids en ze was bij allebij de hele zwangerschap netjes ongi elke maand. heel apart maar de kids zijn verder wel helemaal gezond.
Ja hoe bizar is dat...zelfs als je ongi bent kan je dus in een binzonder geval zwanger zijn. Mijn moeder kwam er bij mij ook na de 3e maand pas achter, omdat ze dus de eerste drie maanden gewoon ongesteld is geweest. Ik mankeer volgens mij ook niks Ongi is hier al bijna over, wel erg kort!
Jaa zo zie je maar weer dat alleen een dikke zwangerschapsbuik het enige betrouwbare is of je zwanger bent of niet haha.. Pff zou het wel beangstigend vinden als ik ongi zou zijn tijdens zwangerschap! Skaya hoelang is je menstruatie geweest ? Hier nu ineens misselijk en zakt geleidelijk aan weer af..
nee ik test niet meer. Alleen als ik zaterdag nog niet ongie ben dan wel. Heb ook totaal geen klachten.
hmm oke,afwachten dus maar.. Denk dat het voor mij deze ronde ook ongi gaat worden! Vandaag schoonmaakactie en dat heb ik meetal vlak voor/tijdens mijn ongi,dusja.. Ach huisje is weer mooi schoon altijd rond die tijd,haha..
Even een update van mijn kwaaltjes : Vannacht heel slecht geslapen door een tinteling door mijn hele lijf (zo'n gevoel alsof je voet slaapt, maar dan lichter), ook waren mijn borsten wat gevoeliger. Lichte bloeding is sinds vanmorgen weg gebleven. Vandaag wat licht in mijn hoofd en heel iets misselijk. Tja, wat moet ik ervan denken he.... . Ik had mijn moeder gevraagd naar haar symptomen van toen zij zwanger was....weet iemand of je vaak overeenkomsten hebt met je moeder in zo'n geval? Officieel mag ik vrijdag testen maar ik ga wachten tot zaterdag/zondag, althans, dat zeg ik nu...!
Toch best handig zo'n schoonmaakbui, haha...heb ik ook heel vaak. Alles weer lekker fris en fruitig .
Hier nog steeds ..... niets! Behalve rommelende darmen, wat kramp (soms ook rechts in plaats van links??) wat duizelig af en toe, en vanmiddag ineens wat jeuk aan mijn armen Owhjah en een paar dingen straal vergeten,maargoed dat heb ik wel vaker Ik zit op dag 38 nu geloof ik, ik ga er morgen maar eens een testje aan wagen dan, het duurt nu wel erg lang
@ mpo, Ik denk dat je niet dezelfde kwaaltjes als je moeder hebt. Mijn moeder merkte er niks van. Dat heb ik dus nu ook en ik ben niet zwanger. @ eonah, Ben benieuwd naar de uitslag van je test. Ik kom morgen even kijken wat het is geworden. Hopelijk 2 mooie roze strepen.
Hier vandaag de rode duiveltjes gearriveerd. Vind het jammer. Ben er ook wel weer blij mee. Zelfde cyclus als de vorige keer. Heb wel flink buikpijn. dit had ik de vorige keer niet. Ongi is ook erger nu.
@ Teddybeertje, mijn ongi was 3/4 dagen...dacht met dag 3 dat het over was maar had gister nog klein beetje rood/bruin verlies. Denk dat het vandaag gelemaal over is. Niet wat ik gewend ben, normaal zeker 7 dagen en is het veel meer! Deesjedees, wat een mooie cyclus heb je dan zeg! Ben benieuwd of volgende ongi voor mij ook weer wat heftiger zal zijn. Op naar de volgende ronde meid! Mpo ik wacht rustig je geduld met testen af, maar ben reuze benieuwd!!! Eonah, heb je al getest??? Spannnenddd!!!! Je bent idd lang over tijddd, dus wie weet!! Dat je zo lang hebt kunnen wachten! Ik had met die tijd al 3 testen verslonden...zonde en btje blond vind ik nu achteraf hahaha
hahah sorry dames, ik heb ze online besteld, moet even wachten op de post Ben als de dood als ik het in de winkel haal dat ineens mijn schoonmoeder ofzo achter me staat. Kom nogal eens wat familie tegen hahahah Ondertussen maar aan mijn schoonmaak klusjes bezig, ben altijd vrij op woensdag!