@ skaya, ik had ook maar 4 dagen ongi mijn vorige cyclus. Dit had ik ook toen ik aan de pil was. Voor de pil had ik 7 dagen ongi. en ook veel buikpijn. Denk dat dat weer helemaal terug is. pfff dat doet mijn buik zeer zeg. Hopelijk blijft mijn cyclus netjes. Op naar de volgende ei sprong. Die is net naar carnaval. Denk dat we dan niet echt in goede staat zijn. Hi hi.
Ooh nou laat de post dan maar snel komen Eonah! Ik ben ziek thuis, hoest de longen uit mijn lijf, koorts bahbahbah
haha mag van mij ook wel hoor haha. Ik moet plassen LOL vind het echt heel onwerkelijk, dat ik straks misschien zomaar 2 streepjes plas Ik begin er toch wel een beetje in te geloven dat het misschien wel raak is deze ronde. Heel vreemd allemaal. Sterkte krissiefeur!
@Eonah. Spannend! Komt er bij jullie nooit post op woensdag? @Iedereen. Hier vandaag bijna een posi ovutest. Ik denk vanavond of morgen mijn ei. Wel fijn..want nu weet ik ook dat mijn cyclus minder lang zal zin als de vorige keer. Alleen mijn NOD ligt net na de carnaval. Dat is minder....
De post kwam toch nog!!! Maar helaas (nog) negatief! Dus maar hopen op de duivels! Veel klus plezier mamanu hahaha
Nee, helaas!!! Konden we maar iets doen Je ben er bijna bij de 45, misschien is het een lucky number voor ons ...iig hopen dat het niet langer wordt dan dat!
Ghehe ik hoop het ook! Of ik hoop dat mijn eisprong nog later was, en dat ik mss nog te ver voor mijn NOD ben (A) en mens mag hopen toch?
Eonah, jammer nu maar wachten mamanu,veel klussen dan maar,succes! Duim al voor je Deesjedees, jammer dat de rode duiveltjes gearriveerd zijn! Wens je veel succes in de volgende ronde.. Kom denk ik wel naast je zitten wachten tot de volgende eisprong want vandaag eind van de dag beetje ongi krampjes gehad maarja zou vrijdag pas ongi moeten worden dus we zien wel weer! Vandaag in elk geval lekker aan het dollen en spelen geweest met de kleine van een vriendin van me Heerlijk zon kleine praatjes maker!
Leuk he teddybeertje! Ik kan ook zo onwijs genieten van die kleintjes. Ook op mn werk met die 4-jarige kleuters! Heerlijk!
heey wat leuk ik werk ook met kinderen alleen ik werk met kids van 4 tot 6 jaar. zo leuk! ik heb zin in april dan krijgen we de kids van een vriendin van mij te logeren. leuke leeftijd ook ze zijn 1 en 3 jaar. ik heb het alleen de laatste tijd veel te druk om hier alles bij te houden, volgende week lees ik mijzelf even goed bij.
Oehhh een duikvakantie Kris! Tja dat is zeker lekker. Heb je iets om naar uit te kijken. Grappig he, zo zie je maar weer. Bijna niemand wordt de 1e ronde meteen zwanger. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.. Omdat ik natuurlijk tijdens de eisprong dacht dat het ook een ongesteldheid kon zijn, zo lang een bloeding had ik.. Pffff. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he. Verder heb ik echt nergens last van.
Lijkt mij ook erg leuk om met kids te werken. Al vind ik het boeren toch ook erg leuk,haha.. Koppel het blijft dus nog even spannend wat er gaat gebeuren ? Wat zeggen testen dan ? Hier valse ongi krampjes gehad denk ik,dacht gister avond van nou volgens mij ga ik ongi worden,maar vanmorgen dus niets er is nog hoop
Ha meiden! Spannend koppel & Teddybeertje! Ik ben benieuwd hoe jullie testen zijn?! Ik ben nog steeds ziek, blegh, maar ja er lijkt iets vooruitgang in te zitten. Ik kan ook zo genieten van de kindertjes van mijn zus, 3 meiden. 1 van 5 en een tweeling van 3. Heerlijk! Zie ze alleen niet zo vaak, maar dan is het des te leuker! Verder zijn er veel collega's zwanger of net bevallen. Wij gaan denk ik eerst inderdaad op duikvakantie in april en daarna volop aan de slag. Dus we doen het even rustig aan qua vrijen in de vruchtbare dagen! Maar ik blijf wel lekker meekletsen!
goedemiddag ladies hoe gaat het met iedereen?met mij goed heb al heel de week last van buikpijn...dus ben benieuwd!ik ga vanavond even de laatste paginas bijlezen loop wat achter..dus fijne dag verder tot gauw groetjes beauty
ow heerlijk op duikvakantie. Dat mis ik nu wel een beetje sinds ik samen woon. Mijn man kan en wil niet duiken. Waar ga je naar toe op vakantie?