Spannend mamanu!! En met carnaval is het inderdaad maar beter om het even te weten he Hopelijk een positieve test voor jou!!
He Eonah, wat een zenuwslopend gedoe zeg. Hopelijk trek je het nog een beetje! Hier ben ik blij dat ik nog niet in de 'er moet geklust worden' periode zit. Maandagavond mijn nek gruwelijk verdraaid en kan bijna niks . Spit in mijn nek volgens de dokter. Wat een pijn, hopelijk helpen de spierverslappers van de dok een beetje snel want over een paar dagen is het wel weer zover !
Welkom Linda! Wen maar vast aan de kwaaltjes...die hebben we allemaal (gehad). Hopelijk voor je dat het snel raak is! Ga je gelijk voor de eerste ronde of wacht je eerst een eerste menstruatie af?
Ja was wel opgelucht om te zien dat ik niet de enige ben met allerlei kwaaltjes. Maar had stiekem toch gehoopt dat alles gelijk weer normaal 'werkte' haha. Dus ja toen zijn we ook maar gelijk voor de eerste rond gegaan Geloof dat dat achteraf niet zo slim is want nu let ik helemaal op elk dingetje, maar goed we hebben er lol Ben wel benieuwd wanneer het raak is bij de eerste van deze groep!
Weet zo even niet meer naar wie ik het had verstuurd. Maar ach zie het wel en anders dan maar niet hoor,haha.. Denk dat de pendel er ook vaak naast zal zitten en straks ga je nog denken dat het echt zo is mamanu,spannend hoor ik hoop het echt voor je! Hier blijft de ongi lang na suderen voor me gevoel.. 25ste ongi geworden en nou sinds gisteren heel af en toe klein beetje bloed en lichtbruine afscheiding vrij veel bijna een lichte ongi nog.. dit had ik 2 dagen voor me ongi ook al,weet niet wat ik ervan moet denken vies vind ik het in elk geval wel heeft iemand dit hier ook of mischien keer gehad ofzo ?
Mpo beterschap met je nek!! Weet hoe het ongeveer voelt!! Je voelt je ook gelijk als een soort vastgelopen robot! Eonah, het gaat nu wel erg lang duren heh!! Ik duim voor je! Teddybeertje, mijn ongi was ook raar. Dacht na 3 dagen dat het over was, maar had vervolgens nog 4 dagen vlagen bruine afscheiding... Nu leek ik vanmorgen vruchtbaar slijm te hebben en later op de dag weer ieeetsss lichtbruin verlies...kweet het ook allemaal niet?
Ja ook zo vreemd al! Maar even goed in de gaten houden Last van je nek is inderdaad erg vervelend,beterschap hopelijk trekt het snel weer bij!
goedemorgen ladies... nou gisteren training gehad zwaar dagje van 09.00-17.00 zitten en luisteren...vandaag beginnen met nieuwe baan dus ben benieuwd... nog steeds geen duivels te zien:x dus snap er niks van...:x:x:x dus we wachen hier beginnen ze van het weekend met caranaval doe ik niet echt aan...nou ik wens iedereen een fijn weekend probeer van het weekend even alles bijlezen... groetjes beauty
Hier ben ik bang maar weinig carnaval Ik heb weer enorm last van mijn rug. Doet zelfs te zeer om te klussen Wat gaan jullie allemaal doen met carnaval? Of word het niet gevierd?
Deesjedees, wat vervelend van je rug! Waar ik woon word geen carnaval gevierd. Heb het ook nog nooit gedaan en mis het daarom misschien ook niet
Zo ik ga dr weer een eens even voor zitten @mpo Balen dat je je nek verdraait heb zeg, dan kan je met een beetje pech nog wel even last van houden @linda Welkom ook jij hier, had ik nog niet gezegd geloof ik Enne, ik hoopte ook dat alles gelijk volgens het boekje zou gaan hoor. Onbewust toch een beetje vanuit gegaan.. Ik ben 16-01 gestopt met de pil en... nog steeds niet ongesteld, en 2 negatieve testen verder... @Teddybeertje Balen dat je ongi wat lang duurt en een beetje vreemd loopt zeg. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je dat je al ongesteld bent hoor hihi @Skaya Ja het is echt niet grappig meer.. mygod ik weet niet eens meer welke dag.. Volgens mij zit ik al tegen de 50 aan... Maar weird van dat vruchtbare slijm ineens? @beauty01 Oh een nieuwe baan! Dat is ook spannend zeg! Was dat een bewuste keuze om van baan te verwisselen? Wel spannend om dat ook nog te doen in zo'n spannend periode van zwanger worden. Sterkte met wachten ook, ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten als ik inmiddels.. @deesjedees He bah, jij ook al last van pijntjes! Het zit ons niet mee he? Ik trek het nog wel hoor, leuk is anders. Het afwachten, en het niet weten of alles nog wel werkt daar binnen is vooral zo vervelend! Zit nu al op euhm dag 47... . En het rare is dat ik ook echt gewoon het idee heb of ik stiekem gewoon nog de pil slik ofzo ) Wel de afgelopen weken wat rare kwaaltjes gehad, soms wat buikpijn, duizeligheid, jeuk op rare plekken, wat vaker plassen dan normaal.. Had woensdag weer een test gedaan, maar was wederom negatief. Daarna eigenlijk niet meer zo opgelet wat ik voelde, nu ik er achteraf over na denk verder niet meer zo veel gevoelt, behalve het plassen nog steeds. Voorheen ging ik maar een keer of 2 op het werk. Echt niet veel, nu vaak 's ochtends al 2/3 keer. En moet dan ook écht plassen.. Hoop zo dat ik nu maar gewoon gauw ongesteld wordt, dan heb ik eindelijk het idee dat er weer wat gebeurt! Hier overigens in Lelystad ook geen carnaval verder, mijn broer komt wel logeren van het weekend! Had hem zo graag goed nieuws gegeven dit weekend Jullie verder nog wat leuks op de planning?
Hoi meiden, Ik leef ook nog hoor! Heb het erg druk de laatste dagen. Nu de komende dagen de vruchtbare dagen. Maar rustig afwachten! Hihihi. Iedereen een fijn weekend!
Hier vanmorgen zo'n ultra gevoelige test gedaan (test vanaf 6 dagen voor NOD), maar negatief. Misschien is het te vroeg, misschien niet. Ik ga gewoon carnaval vieren, maar vind het echt lastig dat ik niets weet nu
Ja mamanu het kan heel goed nog te vroeg zijn. Je ietsjes inhouden dan maar vanavond. Maar 1 glaasje gezonde rode wijn moet kunnen toch. Als het daar dan maar bij blijft. Ze hebben bij de basvdheijde wijn en rose zonder alcohol, is me eigenlijk niet tegengevallen, misschien een uitkomst voor meer die in een zelfde soort situatie zitten.
Krissiefeur succes met je klussssweekend. Wij gaan er ook vast btje voor, stel je voor dat ik nu ineens wel een korte cyclus heb
pff wat een gedoe allemaal he met die cyclussen Hier de ongi volledig verdwenen gelukkig heeft het "rare" niet lang aangehouden.. Ga de 10e beginnen met ovu testen en dan zien we wel weer! Verder is het hier lekker rustig,mischien morgen even optocht kijken maar verder doen we ook niets met carnaval hou er ook niet zo van,maar de optocht loopt langs onze straat dus ja niet kijken met al dat lawaai is wat lastig
hoi hoi ladies zo mijn 2e dag bij mijn nieuwe baan zit er op ben net thuis... skaya:hoi dit is mijn 1e ronde dus nog effe wachen..zit nu op 36 dagen:x dus ik hoop snel dat er wat gebeurt.... ga slapen ben op...fijne avond groetjes beauty
Teddybeertje ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met je ovutesten. Wil het misschien volgende maand ook eens proberen, als ik wat geld over heb. Zit erg krap deze maand door opk en allerlei gemeenterekeningen (water en afval enz). :x Beauty wat doe je voor werk dat je zo laat thuis bent? Hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten op je ongi...