Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolinde gelijk heb je ik ben hier ook al steeds minder te vinden mede door alle gedachtes die erdoor los komen ;)
    Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan!

Hier begonnen weer met ovu testjes vandaag nog geen 2e streepje,,nog maar even afwachten dus,mijn cyclus is wel redelijk goed weer,dus dat vind ik wel heel erg prettig..
    Merk wel des te meer ik me op het forum bevind des te meer "stress" of nouja je er meer mee bezig bent..

Blijf wel hoor,hihi.. maar op een wat lager pitje tussen de spannende periodes door :p

Welk merk foliumzuur vinden jullie het beste ?
    (en van davitamon had ik laatst perongeluk meegenomen welke al voor een zwangerschap zijn :) dacht dat het ook gewoon was om zwanger te worden,zou dit veel verschil maken denken jullie ?

2. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Hahaha ja inderdaad, het is een gek idee allemaal hoor. Ongesteld zijn en er blij om zijn haah.

@deesjedees He bah wat jammer zeg! Hopelijk was je eisprong net iets eerder, dan maak je wel nog kans! Ik ga nog voor je duimen hoor!
    Geen carnaval hier ;) Beterschap!

@koppel Ja lekker he, zo zonder de pil? Ik wordt er ook wel gelukkiger van geloof ikhaha. Maar of dat nou de pil is of dat we er nu echt voor gaan?

@teddybeertje Ja soms is het wel lastig dit forum, maar ik vind het vaak ook wel fijn hoor. Ik ben er toch wel mee bezig en vind het wel fijn om er dingen over te lezen en over te kletsen.
    Welke ovutesten heb jij nu? Ik denk dat ik die van zwanger & kids maar gaan bestellen. Die zijn de goedkoopste en ik heb toch nog even geen idee van mijn cyclus.

Qua foliumzuur; ik heb van kruidvat zwanger worden of iets dergelijk. Zitten gelijk vitamienen in en foliumzuur. Geen idee of dat kwaad kan trouwens om al zwangerschaps vitamiene te nemen, sommige zijn geschikt voor en zwanger worden én zwangerschap dus ik denk niet dat het heel veel uit maakt.

3. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu de testen van Sensitest vind ze wel prettig en tot nu toe hebben ze keurig mijn vruchtbare dagen aangegeven!

Vind het forum inderdaad wel handig om je onzekerheden vast te kunnen stellen en om gedachtes en dergelijke uit te wisselen.

Als het goed is kan ik net tot me ongi ongeveer uit mikken met deze foliumzuur welke ik nu heb,als ik dan niet zwanger ben koop ik nieuw potje denk ik en als wel zwanger ben kan ik mooi beginnen met de andere al zal ik dat geluk wel niet hebben :p

Ga niet iedereen antwoorden hoor,ben ik tot 12 uur bezig ;) hihi sorry...

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Okey, die van zwanger en kids zijn zowat de helft goedkoper, en met die afgelopen mega lange cyclus ga ik er maar vanuit dat ik er veel nodig ga hebben om hem niet de missen haha

Die dinge van de kruidvat zijn niet duur, 4 euro ofzo voor 90 pillen.

Hopelijk ben je dan gewoon harstikke zwanger hihi

5. koppel

koppel Niet meer actief

Hi Iedereen!

Nou volgens mij heb ik deze maand weer een kortere cyclus.
    Ik merkte woensdag al dat ik meer slijm verlor en gister na de sex was het helemaal erg. Ze hebben het wel eens over ontzettende draden trekken, maar nu weet ik dat het bestaat hahahaha.

Wel een goed teken, want dan weet ik dat ik iig in me vruchtbare periode gevreeen heb. Alleen heeft de zwaartekracht niet echt meegewerkt want ik was on top hahah.
    Vanavond maar weer :)

Zo ik heb zo om 9 uur een soll gesprek, dus wish me luck :)
    Xx

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koppel, zorgen dat je vanavond onderop komt te liggen dan ;)

Teddybeertje, ik gebruik prenatale vitamines van het gezondheidswinkeltje hier, van Solar zijn ze. Zit naast foliumzuur nog wat andere dingen in die je nodig hebt.

Eonah, ik hoop dat je een kortere cyclus hebt deze keer, zou wel een opluchting zijn!

Hier de vruchtbaarste dag uitgaande van 35 dagen. Toch maar wat klussen, ookal denk ik mn ei vorige week al gevoeld te hebben, maja, je weet het niet!

7. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou koppel onderop vanavond he :p
    Heb meestal rond me vruchtbare dagen ook last van veel slijm,maar alleen maar prettig (althans nu dan) voor het zwanger worden ;)
    Duim heeeel hard voor je!

Hier gister avond ook geklust nog wel wat te vroeg maar als het goed is heb ik morgen mijn meest vruchtbare dag aan mijn ovu testen te zien dus morgen gaan we er weer voor :cool:;)

Eonah, wel balen joh scheelt je dan inderdaad een hoop geld ik had er 12 besteld en nu nog 5 over hihi en dit is de 2e maand dat ik ze gebruik en zo te zien gaat morgen mijn LH piek komen denk ik dus ook voor deze maand niet veel nodig :)
    Dus voor mij is het niet zo erg dat die van Sensitest ietsjes duurder zijn..
    Hoop dat je je ei snel vind,duim voor je!!

Skaya heb je geen ovu testen gebruikt ?

8. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @teddybeertje Ja, wat ik ook prettig vind, vooral aan dit topic dat we allemaal ongeveer gelijk begonnen zijn! In de andere topics zie je toch meer zwangeren en mensen die al een stuk verder zijn, dan wordt je toch wat meer jaloers hihi. Enne, thnx voor het duimen!

@koppel Hahah lastig ja on top zitten. Ik moet er nog een beetje aan wennen dat als we klaar zijn dat ik niet naar de WC ren om de boel een beetje op te kuisen en dan snel te kunnen slapen hahahaha. Dat werkt ook niet meer om zwanger te worden natuurlijk.
    Hopelijk ben je nu druk aan het klussen, en was je vannochtend gewoon harstikke aangenomen bij je sollicitatie gesprek! Hoe is het gegaan?

@skaya Niet geklust is altijd mis he!! Ik hoop ook dat die van mij korter is deze keer!

---------
    Ik heb net een laaarrrrrgeeee pakket besteld via zwanger en kids haha. 30 ovulatie testen en nog wat zw testen. Ik ben benieuwd was 20 euro ofzo, niet zo duur dus ik zie het wel, hoop dat ik daarmee wat inzicht ga krijgen komende maand. Ik ben heel benieuwd!!

Hoe gaat het met de andere dames?

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik vind de testen van zwanger en kids erg fijn. Ook snel binnen in een envelop waar verder niks op staat. Wel makkelijk in een dorp. Ik heb ze deze ronde niet gebruikt. Had er niet zo'n behoefte aan. Zie nu wel wanneer ik ongi word. Zwanger ben ik niet. Niet geklusd rond vruchtbare periode. Heb een mannetje met het pootje omhoog op de bank. Dus geen klussen mogelijk.

10. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eonah,
    Ja dat is inderdaad wel erg fijn,we zitten hier toch allemaal in grote lijnen op het zelfde bankje wachtend op een zwangerschap:p
    Met 30 ovu testen moet je toch een heeeeeeel end komen :$wooh echt veel,maar beter teveel als te weinig;)

deesjedees, vind het inderdaad ook erg fijn dat er niets op de enveloppen staat anders is ook hier in het dorp een nieuwe roddel gaande van nou die en die wil ook zwanger worden he ? pff helemaal geen zin in,hihi..

Hier vriend lief vanavond de ovu testen laten zien van nu en vorige maand,hij denkt ook dat morgen mijn eisprong gaat zijn dus morgen ochtend maar klussen vond ook hij :p
    Heb hem meteen gezegt dat ik nu echt 15min verplicht ga liggen met me kont omhoog :D Alles voor het zekere,haha hij lachte me wel uit hoor maarja hij vond het ene kant ook wel logisch om ze een handje te helpen zwemmen,sorry krijg gewoon de slappe lach hier als ik het zo aan het typen ben :)

Kon het ook niet laten,zit op de (lul) praat-stoel vanavond.. ;)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahahaha Teddybeertje!! Volgens de banner heb je vandaag je eisprong, maar je ovutesten zijn denk ik wel meer up to date zeg maar! Spanndend!! Vanavond lekker klussen en ff blijven liggen! Las op internet dat de 'doggyhouding' ook erg goed is om het er acheraf goed in te laten zakken...moet je even een kwartier met je billen in de lucht blijven zitten ;)

Ik heb geen ovutesten gebruikt! Misschien volgende maand!

12. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hallo meiden hoe is het hier?
    Ik moet nog een aantal pagina's bijlezen zie ik...
    Hier is de ongi zo goed als over, dus over een weekje weer een ei. Ben benieuwd deze maand. Misschien is dit DE maand. Bij mijn 2 kindjes was ik dus in deze ronde zwanger geraakt, dus extra spannend nu ;):D

13. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag ladies

hoe gaat het met iedereen?met mij goed mag zo gaan werken tot 23.00

begin maandag 2x per dag met de ov.testen dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet kan missen. dus wie weet word het mijn maand.
    en de maand van de andere meiden..

ik ga morgen alles bij lezen tot gauw fijn weekend groetjes beauty

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hallo allemaal

Wat een heerlijk weertje is het toch hè? Ik zie dat we allemaal een beetje rond dezelfde periode weer mogen testen. Voor mij is het volgende week weer zo ver. áls het eitje deze maand bevrucht is zou vandaag de innesteling moeten zijn. Ben al een paar dagen wat mopperig, moe. En min (.)(.) knallen er bijna af! Het is verschrikkelijk maar goed, we moeten weer afwachten hè. Mijn lichaam heeft me al een keer voor de gek gehouden. Heb wel al de hele dag een beetje buikpijn, alsof ik nu ongesteld ga worden.;).

Nou fijn weekend allemaal!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Idd wat een heerlijk weer zeg!! Het voelt echt als lente!
    Echt lekker om thuis de kachel uit te hebben en dat het huis door de zon opgewarmt wordt! Ik wordt er blij van in ieder geval!

Krissiefeur, wat gek! Nu ongi worden zou wel vroeg zijn dus dat is het niet! Volop activiteit bij jou dat is wel duidelijk!

Beauty met 2x per dag testen kan je je ei gewoon niet mislopen!

16. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha oehh met de billen in de lucht..
    Wij hebben vanmorgen al geklust en tussen de middag ovu testje gedaan weer en dat was een knal test!
    Ben een kwartier blijven liggen vanmorgen dus kan niet missen dacht ik zo :p

Vanmiddag met paard het bos opgeweest,en kreeg ineens harde steken aan de linker kant en toen trok het weg en nog geen 5 min later kreeg ik ook wat steken in mijn linker lies....
    Zou dit mijn ei zijn geweest ? duurde namelijk niet heel erg lang die steken hooguit 5 min ofzo..

Oehh mamanu, dan is deze maand voor jou helemaal spannend!!
    Ben heel benieuwd hoor..

Beauty, met 2 maal daags KAN je hem gewoon niet missen dus dat moet helemaal goed komen ;)

Krissiefeur, dat zijn wel DE verschijnselen voor een innesteling,spannend hoor..
    Nog eventjes gedult......

Skaya, heb hier thuis ook de ramen lekker open gehad tegen over elkaar even lekker door waaien,heerlijk lente gevoel weer..
    Was lekker buiten gehad en nog droog ook wat wil een mens nog meer :p

17. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik denk het wel hoor, aangezien je EN een dikke posi ovutest hebt EN steken hebt gevoeld. Je kan het idd aan beide kanten voelen, maar er is maar één kant die springt. Ik hoop het voor je.

18. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ja hoop het ook,wie hoopt er niet hier op een posi zwangerschapstest,hihi..
    Nouja het is nu maar weer afwachten he,heb wel goed gevoel over deze maand maarja dat zegt ook niets natuurlijk!

Maar hoe snel springt een ei dan ?
    Heb wel is gehoord dat het een paar uur duurt,maar dan zullen bijvoorbeeld 5 min steken niet overeen komen toch?
    Of zou het gewoon wel snel gebeuren ? pff je gaat jezelf veel te veel afvragen in deze periode van je cyclus,haha:p

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Echt het loskomen van je ei zal geen uren duren denk ik toch? Misschien dat je dat even kan voelen?
    Je eigen gevoel zegt ook wel iets! We zullen het zien over een weekje of 2!

20. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar heb je gelijk in :)
    Ach we gaan gewoon geduldig op het wachtbankje zitten en zien 26 maart wel of me ongi komt (heb precies zelfde cyclus als in ronde 2 zo te merken dus zal nu ook wel netjes optijd ongi worden ALS het zover komt,haha erg he)

Deel Deze Pagina