Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ teddybeertje
    Ik ben er donderdag mee begonnen. Kreeg toen buikpijn aan de linkerkant en wilde graag weten wat het was. Wilde eigenlijk geen ovulatietesten doen. Was bang dat ik er dan erg mee bezig zou zijn.
    Ik kan duidelijk merken dat ik mij eisprong heb. Erg veel afscheiding. Net rauw ei wit. Gisteren geklusd. Vanavond gaat niet omdat ik moet werken(slaapdienst). Werk in de zorg.
    Hopelijk is het de eerste ronde al raak. Reken er niet op maar zou het echt super vinden.
    Ik weet nog niet wanneer ik zou testen. Zo ie zo voor 29 januari. We vieren dan mijn man zijn verjaardag. En ik drink niet veel maar zo'n2 a 3 glaasjes wijn dan wel. En moet wel weten of dit dan wel mag.

Ik kijk wel eens naar babyspullen. Maar kopen voor mezelf doe ik niet. We worden binnenkort oom en tante we kijken wel eens naar spulletjes.

Tja namen. Is misschien heel erg, maar een meisjes naam hebben we al. Mijn man kwam er in een keer mee. Dacht ja leuke naam. Verder er nog niet over na gedacht. Maar de meisjes naam ik al zeker.

2. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke leuk!!
    Inderdaad wel verstandig om voor de 29ste te testen dan.
    Ik drink nu ook al geen alcohol meer uit voorzorg..
    Maar mis het dan ook niet,meestal als we ergens heen gaan drink ik al nooit want dan mag ik altijd terug rijden,hihi..
    Dus dat valt gelukkig al niet op!

Heb laatste week ook veel gerommel gehad in mijn buik,ook veel plassen wordt je soms moe van,hihi..

Mijn zus heeft ook pas een kleintje gekregen dus daar heb ik ook al het een en ander voor gekocht!
    En heb van mezelf van vroeger nog wat babykleertjes liggen maar echt wat gekocht nee dat nog niet..
    Vind het wel erg leuk om te kijken enzo maar hou me nog eventjes in!

Nadat mijn vriend en ik besloten hadden dat we ervoor gingen kreeg ik met de kerst een luchtje van hem..
    En je raad het mischien al,, au de zwitsal haha om vast in de stemming te komen zei hij erbij..
    Dat vond ik toch wel super lief!

Namen hebben wij al wel voor zowel jongen als meisje,maar niet op gezocht kwamen op ons pad en onthouden en vinden het nog steeds mooie namen dus die gaan het waarschijnlijk ook wel worden!

* nu ga ik omkleden want ga vanmiddag even lekker me pony rijden :)*

3. koppel

koppel Niet meer actief

Wat leuk dat het steeds drukker wordt :)
    Ik weet alleen niet meer zo goed waar ik moet inspringen hahahaha.

Ja mijn ei komt ook langzaam aan in de buurt. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren! Voorlopig begin ik niet aan ovu testen.

Hihi, ja dat heb ik ook al hoor. Vind het echt leuk om al overal rond te kijken naar baby spullen en ook heb ik al een aantal namen op het oog. Erg he hahaha. Al een paar jaar trouwens.. Bloos.

Fijne middag!

4. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehh gelukkig ben ik niet de enige,haha..

Koppel waarom wil je niet aan de ovu testen ?
    Lijkt mij juist handig,zo weet je wanneer je eisprong is en kun je eventueel je pijntjes/gevoelens daarmee in verband brengen!

Heb het nu ook nog niet gedaan maar indien deze ronde aan onze neus voorbij gaat ga ik in ronde 2 toch wel ovu testen proberen!

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik wordt morgen 29, oud al hè? Hihihi.

Leuk dat het al zo druk wordt hier! Ik denk soms ook al aan namen en zo, maar probeer mezelf daar ook een beetje in te remmen. Anders maak ik mezelf hartstikke gek!

Maar mijn ei komt eraan!:D

6. koppel

koppel Niet meer actief

Goedenavond!!

Jaaaaaahhh je ei is comming :D Woeiiii!! Goed klussen he! Hahahaha.
    Ben je van het om de dag klussen of gewoon zo veel mogelijk. Hoor verschillende verhalen, weet echt niet meer wat het beste is hahaha.

Tja waarom wil ik niet aan de ovu testen hahahaha. Nouja eigenlijk is het simpel. Ik begin pas net, kan het geld beter gebruiken en ik heb alle tijd... Ben pas 23, dus ik zie het wel.
    Het komt wanneer het zo hoort te zijn:)

Ben benieuwd of ik over 3 maanden nog zo praat hahahahahahaha. ;)

7. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krissiefeur, wooeeeiii je eisprong komt lekker dicht bij!

Wij hebben vlak voor de eisprong ongv. om de dag geklust,en gisteren behoorlijk waren bij in goede stemming :) hihi
    Vind het ook erg lastig wat nou het beste is,ze zeggen om de dag omdat het zaad dan het beste van kwaliteit is..

Koppel, vind het inderdaad ook best wat geld voor de testen..
    hoop dat ze niet nodig zijn maar ben gewoon nieuwschierig en wil het toch eens proberen!
    Maar moet nu toch eerst afwachten of ik ongi ga worden..

Hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen afgelopen nacht telkens wakker geweest is echt frustrerend,maarja we zien wel weer..

woensdag lekker vrij :D

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik was ook niet van plan om ovulatietesten te gebruiken. Ik had alleen sinds woensdag of donderdag steken in mijn buik. En wilde graag weten of dat mijn eisprong er dan aan zat te komen. Ik had ook last van mijn rug en moest vaak naar de toilet om te plassen. Was bang dat het een blaasontsteking was. Had wel geen pijn bij het plassen. Daarom er dus een paar gekocht.
    Volgende cyclus wil ik geen ovulatietesten gebruiken. Weet nu waar de buikpijn vandaan komt. En ik denk dat mijn ei is gesprongen. Had vanmiddag veel vruchtbaar slijm toen ik naar de wc ging. sorry voor de details. Nu maar afwachten of hij of zij blijft plakken. Hoop het wel maar reken er niet op. eerste cyclus na mijn pil stop.

9. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is te hopen ik duim voor je!
    Wat zegt je gevoel ? wel of niet raak deze ronde ? :)

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik verwacht van niet.
    ik heb vandaag denk ik mijn ei sprong gehad. maar heb gisteren avond voor het laatst geklusd. Vanavond kan het niet. Ik ben aan het werk. Heb slaapdienst. Blijf wat steken houden.

En teddybeertje denk je dat het bij jou raak is?

11. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet heb beetje onzeker gevoel..
    Heb de laatste 2 dagen heel erg dat ik niet weet wat ik wil,heb ik anders nooit :(
    Ook de hond doet vreemd,zondag en maandag ligt hij ineens heel veel op mijn schoot als hij de kans kreeg lag hij er weer..
    Normaal komt hij wel eens opschoot maar niet zoveel,hihi..

Dus weet ook niet wat ik nu voel,veel dat wel,maar geen duidelijk gevoel..

Mijn verwachtig is dat het deze maand niet raak is zou wel super zijn en ook wel toevallig zijn als het de 1ste ronde raak zou zijn!

Gister avond wel lekkere massage gehad van manlief ;)
    vannacht ook wel weer wat beter geslapen al ben ik vandaag wel erg moe..

hebben jullie ook zoveel last van moeheid? zou dit door het ontpillen komen ?

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Moe valt bij mij wel mee.
    Ik word alleen gek van dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik.
    Zit onder mijn navel.
    Ook nog steeds het gevoel dat ik moet plassen. Als ik dan naar de wc ga komen er een paar druppels.
    Ach we zien het wel of de rode duivels er over 2 weken zijn.
    En anders maar een testje.

weet iemand hoe lang het duurt voordat er een eventuele innesteling is?

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi Meiden!

Even tussen de visite door op het forum een kijkje nemen;). Hier een heerlijk dagje met veel lekkers en taart enz.
    Hebben natuurlijk nét in mijn eerste vruchtbare periode slapers :( waardoor de zin wat ver te zoeken is. Maar goed we zijn pas net gestart dus het hoeft deze maand ook nog niet raak te zijn. Hoewel we wel gevreeën hebben, maar manlief niet is klaargekomen. Kan het alsnog wel raak zijn door het voorvocht ;) Dus je weet maar nooit! En morgen hebben we nog een dag en donderdagochtend. OOoooh alle tijd nog!

Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje. Ik ben ook moe moe moe en wat buikpijn. Zal ook wel van het ontspiralen zijn. Vriendin is verloskundige en die was er vanmorgen en zei dat dat heel goed zou kunnen. Nou we wachten maar af hè?!

@ deesjedees Volgens mij is de innesteling een week na de bevruchting (dus de eisprong).

14. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesjedees, hier ook vaak last van mijn buik,maar wat het nou is :(
    Volgens berekeningen moet ik afgelopen za/zo mijn eisprong hebben gehad en zou de eventuele innesteling plaats moeten vinden op 15 januari..
    Dus een week klopt dan inderdaad wel..

Krissiefeur, He potverdorie zul je net zien he, wij hebben net mazzel gehad vanaf morgen moet mijn vriend nachtdiensten draaien aantal keer dus ik blij dat mijn eisprong al is geweest 8)

Hopelijk lukt het voor jullie om tussen door nog even te klussen!
    En anders op naar ronde 2!!

Heb geen ervaring met spiraal het is maar weer afwachten of de rode duiveltjes gaan opdagen!

Morgen behang trekken van de logeerkamer (toekomstige kinderkamer) moet er toch af dus ga daar morgen maar eens lekker mee beginnen denk ik!

Jullie nog leuke plannen deze week ?

15. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Nou gelukkig is morgen mijn meest vruchtbare dag! Dus morgenavond zijn we weer alleen :D.

Voor de rest van de week weinig plannen behalve werken. Zaterdag een meidendag met mijn moeder en zus. Gezellig!

Vanavond nog lekker koffie met gebak en héél misschien nog even klussen als het vriendlief ook gaat lukken ;). Hij wil niet weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn dus dat is ook wel weer prettig:p. Verder eigenlijk geen nieuws hier. Voor jou dus een spannende week! Ik ben benieuwd en duim met je mee!

16. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehh mazzelaar nou flink klussen dan maar he!!
    Altijd leuk een meidendag,heb ook wel weer zin in beetje shoppen met vriendinnen ff weer eens wat anders..

Mijn vriend weet wel wanneer vruchtbare dagen zijn,kan zo moeilijk mijn mond houden tegen over hem,hihi..
    Hij vind het gelukkig geen probleem en het vrijen lijd er gelukkig ook niet onder!

Ja zeker spannend,voor jou ook je eisprong komt al dicht bij!
    Succes met klussen!
    Duim voor je!

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Mijn man wilde niet weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Heb ook het idee dat hij niet precies weet hoe dat bij een vrouw gaat. Wil me er eigenlijk ook niet zo mee bezig houden, maar ik doe het toch.
    Ach we zien wel. Als er over 2 weken geen rode duivels zijn zal ik eens testen. Mijn gevoel gaat nu twijfelen of het raak zou zijn. Acht we zien het wel.
    Hier weinig klussen van de week. Mijn man is niet echt lekker. Lijkt wel op een beginnende griep :(

18. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah griep is nooit leuk!
    Twijfel ook of het deze keer wel raak zou zijn,maar we komen ervanzelf achter..
    Mijn vriend en ik zeiden gister avond tegelijk dat ons gevoel zegt ronde 3 dat het raak is,hihi..
    Al hoop ik natuurlijk wel eerder :) haha maarja ronde 3 zou ook mooi zijn,er is immers geen haast bij,haha..

Op de toekomstige babykamer bezig geweest,al het behang is er nu af,,pfff wat een rot werk!!
    Nu dus lekker kozijnen en plafon schilderen en dan leuk behangetje uitzoeken!
    We willen 3 lichte muren en 1 gekleurde dus we gaan voor de 3 lichte muren vast leuk behangetje uitzoeken!!

Hoorde dat in kersteren 1 van de grootste baby winkels van europa zit,dus mischien een leuke tip als het zover is ?? ;)

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nee en wat zijn mannen zielig als ze ziek zijn he. Hij is wel gaan werken, maar gisteren dacht hij dat hij echt zielig was.
    Niet kunnen klussen gisteren. Helaas. Nu maar hopen dat de zwemmers van zondag sterk genoeg zijn. Vruchtbaar slijm is echt weg nu.

Ik heb zo het idee dat het bij ons wel even gaat duren voordat ik zwanger ben.

Dat klussen op de toekomstige baby kamer is nu een goed idee. Wat een vies weer buiten zeg. Bah bah.

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Zooo daar ben ik ook weer. Mijn lichaam houdt me voor de gek volgens mij. Ik ben moe moe moe, duizelig, rommelende darmen, buikpijn. Maar ik kán nu echt nog niet zwanger zijn! Toch?

Vanavond hopelijk klussen, morgen zou mijn eisprong moeten zijn dus ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina