Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dan lopen we volgende onze banners precies gelijk Teddybeertje!
    Maar denk dat mijn cyclus wel korter was.

2. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi oke, heb nu gewoon weer 29 dagen als het goed is..
    Hoeveel dagen verwacht jij dat je deze ronde hebt ?

3. koppel

koppel Niet meer actief

goedemorgen dames!

Jeetje wat een ontwikkelingen weer allemaal! Spannend zeg!
    Ikzelf heb ook het gevoel dat mijn cyclus korter is geweest deze maand en dat is best jammer want heb deze week maar 1x gevreeen en niet eens op de beste stand zeg maar hahaha.

Beetje jammer dat mijn vriend soms zo'n laag libido heeft :s. Gister zei die: Nou dan zullen we maar even snel he? Nou daaaagg! Ik moet me wel gewild voelen anders hoeft het voor mij niet. Dus nee, geen goed gevoel over deze maand. Maar we zullen het zien.

Och wat was het gister lekker weer inderdaad:) Heb de hele middag op het terras gezeten. Heerlijk!!

Xx fijne zondag

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    hihi wat is er alweer veel gekletst! ik lees tussendoor wel steeds mee maar dan even geen tijd om op iedereen te reageren ;)

@teddybeertje Ja inderdaad met 30 ovu testen moet ik het toch wel redden om hem te vinden deze maand hihihi. Zou inderdaad je ei geweest kunnen zijn hoor spannend! Oh en wat leuk, nog een paarden iemand hihi. Ik ga zo naar mijn (gedeelde) paardje toe :) Sterkte met het afwachten nu he! En voor de zekerheid wat extra klussen kan geen kwaad he? haha

@mamanu Spannend hoor deze maand dan! Ik ga voor je duimen!!

@beauty01 Wow 2 keer per dag testen, weet je van jezelf dat je hem anders mist? Of gewoon uit voorzorg hihi

@krissiefeur Ja mooi was het he? Het is nu qua temperatuur ook al best lekker buiten, heb de deur ff lekker opgezet frisselucht naar binnen! Sterkte met wachten, de laatste loodjes zijn het spannendst natuurlijk hihi

@koppel Ahh, dat is balen koppel! Allicht moet je gewoon af en toe wat lingerie in de strijd gooien. Als ikdat hier thuis doe blijft dat niet lang aan hoor ;) Hahaha. Wel balen dan moet je weer een maandje wachten... Sterkte, en hopelijk was het toch stiekem de ene keer wel raak!

--------

Zo ik heb me weer door een paar pagina's geworsteld. Mijn ongesteldheid lijkt nu sneller te gaan dan op de pil. Hoe lang het daarvoor aanhield weet ik niet meer, das al meer dan 10 jaar geleden. Met de pil was ik meestal ruim 7 dagen zoet, nu is het op dag 5 al bijna over!
    Als het goed is krijg ik morgen mijn ovutesten binnen, zit alleen nog een beetje te twijfelen wanneer ik er mee start, want op mijn afgelopen cyclus van 50+ hoop ik komende maand toch neit te zitten hhihiih. Maarja als hij ineens 28 dagen is, en ik ga uit van een cyclus van 35 dagen.. Dilemmaaaa's!

Goed geniet van jullie zondag nog!

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hallo allemaal!

Ik weet niet wat ik er van moet denken deze maand... Ik voel me vreemd, anders. Af en toe wat buikpijn, wil mezelf niet al te gek maken maar het begint al weer... Ik ben benieuwd hoor volgende week. Hoop dat ik me kan beheersen met testen.:p

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja krissiefeur ik weet wat je bedoelt, vorige week was ik nog heel rustig. Nu denk ik toch echt wel mn eisprong gehad te hebben en wordt alweer wat onrustiger. Ook door de lichte ongikrampjes die komen en gaan.

Teddybeertje, denk dat mn cyclus deze keer rond de 30 zal zitten, mn banner staat op 35.

Eonah ik zit dus in hetzelfde schuitje als jij! Hij kan weer 45 zijn, maar ook 28 of zoals me banner die uitgaat van 35 om een gemiddelde te nemen. Tja we zien het wel wat onze lichamen gaan doen.

7. koppel

koppel Niet meer actief

@Enoah:

Ja ik weet helemaal wat je bedoeld met die ongesteldheid! Bij mij is het nu met 2 dagen al bijna over! Wel een luxe opzich aahaha.
    Maar het kan inderdaad erg verwarrend zijn soms..

Ik zou trouwens als ik jou was, nog 1 maand afwachten. Kijken hoe je cylus zich hersteld. En daarna pas beginnen met ovulatietesten. Het is allemaal al duur zat natuurlijk.
    Maar goed, niet iedereen heeft zo'n geduld als ik hahaha. Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.

@krissiefleur:

Oehhh op het wachtbankje! spannend :)
    Ik kan me nog wel herrinneren dat je dit vorige maand ook allemaal had en dat je poosje terug zei dat je niet zoveel zou klussen ofzo deze maand. Of in elk geval dat je er niet veel vertrouwen in had.

Probeer je daarom niet vast te pinnen. Is de teleurstelling misschien straks weer zo groot.. Ik wil je niet ontmoedigen hoor... Pff lastig ook hahaha. :)

Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel raak is! Geduld is een schone zaak.

8. koppel

koppel Niet meer actief

Ik heb toch nog even me vriend verleid net hahaha voordat die werken ging. Staand van achter tegen de muur. Lijkt een beetje op ze hondjes natuurlijk.. Dat is wel een goede manier om zwanger te kunnen raken toch? Alleen was er geen handdoek bij de hand dus nadat die klaargekomen was moesten we toch nog even een stukje lopen. Nouja... Ik zie het wel hahaha. Wat een gesprekken ook :s

Daarna heb ik even kwartiertje rustig onderuit gezeten en ben daarna gaan douchen. Douchen jullie na de sex of denken jullie dat dat ook niet ideaal is als je zwanger wil raken? Ik voel me namelijk toch altijd wel fijn als ik eenmaal gedouched heb.

9. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een onzekerheden kwa cyclussen zeg!

Koppel, wel jammer zeg.
    Mijn vriend krijg ik meestal wel zover hoef meestal alleen maar wat uit te trekken en hij krijgt vanzelf zin :p

Douche meestal ook wel na de sex,als je niet vaginaal doucht kan het geen kwaad zeggen ze..
    Dus neem aan dat het volledig veilig is voor de zaadjes:p

Eonah, hopelijk dat je cyclus zich hersteld en die korter wordt maarja is nu natuurlijk wel ff lastig met je ei vinden..
    Pff lijkt me wel frustrerend!

Krissiefeur, tja blijft altijd moeilijk de dagen voor je nod..
    Vorige maand kon ik me goed beheersen maarja zou gewoon rustig afwachten en proberen er niet teveel mee bezig te zijn!
    Hoe moeilijk het ook is ;)

Skaya, pff nou hopelijk is hij dan 30 dagen des te sneller is het einde van de ronde :p
    Spannend hoor!

Nou volgens mij kon het deze maand niet beter hier :D
    Gister ochtend om 10.00 uur sex gehad manlief bovenop en na de sex 15 min met kussen onder me kont gewacht;)
    Om ongeveer 1 uur een knal ovu test!
    Rond 15.00 uur heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gevoeld,en vanmiddag om 1 uur nog een keer ovu test gedaan en die was weer negatief dus waarschijnlijk hebben de zaadjes klaar gelegen wachtend op mijn eisprong welke echter paar uurtjes later plaats vond..

Voelt erg goed,maarja het blijft natuurlijk afwachten:p

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @koppel Yep das wel relaxed zeg! Maareee ik ga komende maand niet weer zo lang afwachten hoor haha. En die 20 euro die die ovutestjes kosten voor de hele maand (als ik weer zo'n lange cyclus zou hebben) vind ik het helemaal waard hoor. Afgelopen keer was zo verschrikkelijk omdat ik echt geen ideeee had! En maar allemaal kwaaltjes ontdekken, duizelig, veel plassen, gevoelige borsten (nog nooit van mn leven gehad zo erg).. Nee dan heb ik liever een beetje meer het idee wanneer ik ongeveer een eisprong heb. Of in iedergeval die proberen te zoeken met die testjes haah.

@teddybeertje Oh meen! dat klinkt goed zeg! Dat moet wel raak zijn! Hopelijk blijft het goed plakken, ik ga keihard voor je duimen!!

En wat betreft douchen, ik wil dat ook altijd het liefst ff ja (A) hahah. De afgelopen maand is het me ook nog niet echt gelukt om te blijven liggen na de sex hahaha. Ik stond al in de badkamer voor ik het doorhad. ;)

Heb nu maar even een voorraadje handdoekjes in de buurt van het bed gelegd hahah mss helpt me dat herinneren :cool:

11. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ja nou ik denk er echt om om niet meteen na de badkamer te gaan en vriend lief kwam al aan met het zaakkie voor onder me kont haha :p

Vind een douche erna wel verfrissend maar was nu blijven liggen dan maar 15min later onder de douche hoor!

Tja de kans moet heel groot zijn deze maand maar ga er niet teveel op hopen,om weer zon grote telleurstelling te voorkomen..
    We zullen zien ;)

Had 12 ovu testjes gekocht vorige periode..
    Toen in ronde 2 heb ik er 5 gebruikt en nu in ronde 3 maar 4 stuks..
    Heb er dus nu nog 3 over,haha..

12. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hihi dat is wel lief van je vriend hahaha!

Nee het is bij mij zo'n gewoonte, dus moet het echt nog even afleren haahahahah. Nouja afgelopen ronde is er sowieso niet zo veel van gekomen met het gebroken sleutelbeen van vriendlief. Maar ben blij dat we een ronde verder zijn wat heerlijk!

haha dan heb je dr idd nog maar weinig gebruikt zeg! ik ben benieuwd hoeveel ik er nodig ga hebben!
    Heb je je ovu testjes ook bewaard dat je het de volgende maand nogterug kan zien? Ga ik wel doen denk ik, hopelijk heb ik het de maand erop niet nodig haha.

Trouwens, hoe doen jullie dat met vakanties plannen? Aan de ene kant wil ik gewoon vakantie gaan plannen in de zomer vakantie, aan de andere kant mss ben ik dan al een paar maanden onderweg, en voel ik me dan harstikke belabberd?!?! We willen ws dit jaar nog een keer naar Amerika omdat vriendlief dat met een kleintje voorlopig niet ziet zitten zo'n lange vlucht!

13. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hallo!
    zo heb even wat gemist zeg haha. Had even geen tijd om te reageren, wel meegelezen natuurlijk! Nu eindelijk niks te doen, dus mannetje de deur uitgezet en even lekker een momentje rust :) Hier nog steeds in ronde 1 pfffffff. Maar nu rommelt er allemaal wat; vrijdag getest; niet zwanger, ook niet ongesteld dus ik dacht dan maar een ovulatietest (tja je moet wat doen he haha): en ja hoor: eindelijk een positieve; zou het dan toch? Heb geprobeerd een foto in de bijlage te doen, maar geen idee of dat is gelukt hahaha.Maar als het is gelukt: onder is mijn testresultaat...Dus nu maar hopen dat het zo is en straks aan het werk!:D

@teddybeertje; hopelijk ben je precies op het juiste moment geweest! Nu 2 weekjes braaf wachten hahaha.

@koppel: tja ik heb ook meestal niet zo’n probleem om het mannetje zo ver te krijgen. een simpel ‘zullen we?’is genoeg haha. Maar ik las dat je toch je zin hebt gekregen :)) Zie het zo; 1x raak is genoeg hahaha.;)

@skaya en eonah: ik hoop dat jullie cyclus een stuk korter is deze maand! Zou mij ook weer wat hoop geven;)

@krissifleur: hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek en is het gelukt! Ik zal voor je duimen!

En tja; wij rennen nooit gelijk naar de badkamer; hebben gewoon een doos tissues in het nachtkastje staan hihihi. En vervolgens vallen we ook nog vaak als een blok in slaap daarna :)
    Oh; vakantie plannen wij nog niet. Doe ook een deeltijdopleiding en moet dit jaar afstuderen, dus we hebben zoiets; we zien daarna wel hoe of wat. Kunnen altijd in oktober 2 weekjes naar de zon ofzo; is gelijk wat goedkoper!

Nou volgens mij ben ik weer redelijk bijgepraat toch? kijken of ik van de week wat meer tijd heb om up-to-date te blijven!:D:D

14. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Linda zo zie je maar weer dat je onverwachts toch ineens een posi ovu test kan hebben!
    Snel klussen dan maar:p
    Succes!

Eonah, Zou gewoon lekker je vakantie plannen niet teveel zorgen maken slecht voelen kan altijd ook zonder zwangerschap :p
    Nu heb je de kans nog om lekker met zijn 2 naar Amerika te gaan dus waarom niet ?

Wij gaan in de zomer nooit met vakantie is het veel te druk met werken op boederij van schoonouders en mijn vriend zit dan bij een aannemersbedrijf en kan dan ook niet weg eigenlijk..
    Wij zijn daarin tegen ook geen echte vakantie gangers een weekendje is zat:p

Heb mijn ovu testjes opgeplakt met data erbij zo kan ik precies terug zien hoe het vorige maand ging..
    Dus wist nu ook precies dat ik gister mijn LH piek ging krijgen!
    Heel handig inderdaad,vind het ook leuk om te bewaren mocht het raak zijn :p weet je precies wanneer het raak was,hahaha..

pff wij zijn allebij snot verkouden,hopelijk heeft dat geen invloed op de bevruchting ???

15. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    @ Teddybeertje: spannend hoor! Ik denk wel dat je precies op het juiste moment hebt geklust ;) Nog eventjes afwachten..

@ iedereen: hier is de vakantie al geboekt :p We gaan met het gezin lekker Ultra all inclusief 5 sterren, Griekenland. Heerlijk!! Heb er nu al zin in. En misschien ben ik dan wel zwanger. Het zou dan wel de eerste keer zijn dat ik zwanger op vakantie ga, dus dat zou wel spannend zijn. Ik wacht het gewoon af, want er is natuurlijk ook een grote kans dat het niet zo is.

16. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Even een korte update; ik vertrouw natuurlijk niet op 1 test, dus snel man nog een clearblue digitale test laten halen:) en ik kreeg gewoon eindelijk een smiley:D:D:D Ik helemaal blij door het huis: 'het werkt het werkt, ik doe het nog", Komt manlief droog; oke dat is mooi lief, maar ga je dan nu eten maken?:$

A mamanu; oeeee 5 sterren naar de zon! lekker hoor! Ach en als je zwanger bent heb je een goede reden om lekker verzorgd te worden op vakantie;)

17. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Fijn hoor! Idd mooi een bevestiging dat het allemaal nog werkt :D

18. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linda, Wauw echt super!
    Nu maar hopen dat je snel meer duidelijkheid gaat krijgen in de duur van je cyclus of het moet meteen ronde 1 al raak zijn natuurlijk :p

En goed klussen he!

mamanu, kijk eens aan dat is nog is vakantie!
    En mocht je zwanger zijn extra redenen om verwend en verzorgt te worden zoals Linda al zei natuurlijk ;)

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Teddybeertje, wat goeddd!!! Kan niet missen dan tocchhh?! Die zwemmertjes komen precies op het goede moment op plaats van bestemming lijkt me zo!
    Linda voor jou ziet het er ook positief uit! In ieder geval een bevestiging van een ei!

Wij gaan ook wel gewoon op vakantie, zie het wel hoe het loopt! Nog niks geboekt, dat doen we pas over paar weken/maanden.

20. koppel

koppel Niet meer actief

Morgen Ladies!

Hhahahahahahahhaha geweldig die vriend van jou Linda! :) Hoe draag ook hahahaha. :D Zo zie je maar, dat mannen daar echt heeeel anders in staan he hahaha.
    Maar in elk geval een goed teken! Je hebt toch wel gezegt dat er eerst geklust gaat worden voor je het eten maakt he hahaa?

Owwww teddybeertje wat goed! Ik zal zeker voor je duimen dat ze goed blijven plakken! Zou geweldig zijn. Wordt wel weer tijd dat er iemand zwanger raakt. De magische ronde 3. Voor wie zal het werkelijkheid worden ? ;). Denk dat je een goede kans maakt!

Enoah als ik jou was had ik gewoon lekker op vakantie gegaan! Lekker naar Amerika! Nu kan het nog!! Gewoon lekker doen.
    Er zijn zoveel mensen die helemaal niet ziek zijn van de zwangerschap!

Maar goed om te weten dat het geen kwaad kan om daarna te douchen hahaha. Alleen dus niet van onder uitspoelen. Goede tip hahahahaha. Zal het meteen opvolgen hahahaha. :)

Werkse iedereen!

Deel Deze Pagina