Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk dan heb jij het NOG beter voor elkaar :p

2. koppel

koppel Niet meer actief

Was ik weer :p
    Hahaha.

Dankjewel voor jullie lieve reacties en wat jullie zeggen klopt vaak ook wel haha. Nouja als ik dan toch zwanger raak is het hartstikke gewenst hoor. Het is pas een probleem als je er een probleem van maakt he..

Hebben jullie nog leuke plannen van het weekend? Het schijnt lekker weer te worden van het weekend.. :)

Xx

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ohhh ik heb morgen al weekend en dan hoef ik dinsdag pas te werken:D Vanavond even met de zaak karten (ik niet haha) en steengrillen, morgen uitslapen en dan heel veel leren dit weekend, nog wat leuks doen met mannetje en zondag komt mijn neef met zijn kleine (half jaar):D

Ik heb er weer zin in:p

4. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ook lekker vrij,dus zo even naar het dorp wat douche spul ect. halen en daarna me paardje rijden:)
    Vanmiddag nog even de trailer schoonmaken voor aankomende zondag,en morgen nog een ochtendje werken en dan zit het er ook weer op voor deze week :cool:

Zaterdag gaan we een dagje naar duitsland..

Zondag ga ik met me paardje een georganiseerde rit rijden dus heb er al veel zin in :D
    Daarna is mijn zus jarig dus ga ik daar nog even heen en zij heeft een zoontje van ruim 3 maanden dus weer even weg kwijlen wordt dat:p

Dus wel weer aardig bezig weekendje!
    En hopelijk maakt de weersvoorspelling het waar,haha..

Hier verder niet echt veel afscheiding meer gehad,buikpijn is ook minder geworden heel af en toe voel ik nog wat..
    Kan er dus ook niet wijs uit worden,haha..

Linda jij hebt ook een heerlijk lang weekend zeg,bofkont!

Koppel jij ook nog een leuke planning voor het weekend ?

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa geven ze mooi weer op? Hoorde juist net dat er ook best wat regen verwacht word? Vond het vandaag maar weer koud!

Jeetje Linda je ben wel een bofkont zeg met zo een lang weekend en een man die kookt en opruimt!
    Waarom ga je niet mee karten? Ik doe het ook niet graag hor, vind het iets te ruig! Kan jezelf flink bezeren!

Teddybeertje, fijn dat het wat rustiger geworden is in je buik. Nu afwachten wat er verder gebeurd! Lekker hor een dagje Duitsland, wat gaan jullie doen?

Morgen ben ik vrij, komt een vriendinnetje, savonds komen vrienden gaan we wii-en en filmpje kijken. Zaterdag bij vrienden eten en zondag gourmetten bij mn ouders. Lekker druk maar wel onwijs gezellig, heb gelijk iedereen weer gezien hebk het idee! Wil tussendoor ook nog wel 2x sporten!

En proberen niet te testen want voel langzaam een neiging opkomen!

6. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi lieve ladies
    hoe gaat het met jullie..
    met mij goed test vrolijk verder iedere dag 2x..
    de laatste cycles was 38 dg ofzo ben expres begonnen met testen vroeger want wie weet word deze cycles wel korter en wil mijn ei niet missen...vandaag even na het park met de kiddies was erg koud vandaag brrrr...
    hebben jullie plannen voor het weekend?
    ikke werken en werken haha
    nou ik spreek jullie gauw weer ga nu slapen ben erg moe dus ga er vroeg in spreek jullie gauw
    alvast een fijn weekend groetjes beauty

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nou beauty das wat al dat gewerk in het weekend! Met dat 2x testen per dag kan je je ei niet missen lijkt me zo! Slaap lekker en werkze!

8. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm die regen vind ik niet zo lief:p

Gaan in Duitsland boerderij bekijken denk ik en even wat omgeving kijken waar we uit eindelijk naar toe willen ongeveer ;)
    Dus niet heel veel bijzonders hoor,hihi..
    Maarja bent er wel een dagje mee onder de pannen!

Vanmiddag met paardrijden wel weer wat last van me buik dus erg rustig aan gedaan..
    Verder geen last gehad gelukkig,het blijft raar...

Skaya, ook een lekker actief weekend zo te horen!
    Oehh en gourmetten vind ik altijd zoo gezellig samen met familie..
    Alleen de rest van de fam vind het wat minder helaas:p

beauty, was vanmiddag inderdaad wat frisjes buiten maar wel lekker gezond weer!
    Zijn de kids er ook weer ff lekker uit geweest toch;)
    Balen dat je het weekende moet werken!
    Jij ook vast fijn weekend en werkse!

9. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Iemand GTST gezien? Die Sjors doet het 1x en is gelijk zwanger.....tuurlijk!! :x

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mpo is ze nou alweer zwanger?? Volg het eigenlijk sinds haar bevalling niet meer zo!

Jaaa gourmetten is echt gezellig...beetje jammer dat ik altijd zo vol zit haha!

Teddybeertje, leuk boerderijtjes kijken! Hoop dat jullie iets moois vinden! Doe rustig aan met je buik!

11. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja komt goed ;)

Waren aan het zappen en zag natuurlijk dus weer NET dat stukje!
    Volg heel gtst niet maar dat zie ik natuurlijk weer:p
    Pff stom mens zij wel wij niet :) haha..
    Hopelijk hebben wij ook snel zon test in handen!!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ze is dan wel leuk zwanger nu, maar ze moet maar afwachten wanneer haar slechte tijden weer aanbreken ;) Wie zou de vader zijn deze keer?

13. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk Jan Peter Balkenende :p haha..
    Nouja je weet maar nooit is nog heel pril natuurlijk,dus tja dit keer was goede tijden volgende keer dus slechte tijden haha..

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hahahahah Jp ja ;) das een carriere-move! :p

15. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh is wel akelig stil hier zeg!
    Nou hier is het ook rustig,afscheiding is in normale mate zeg maar en buikpijn is ook bijna niet meer aanwezig,voelt ineens "leeg" :)

Maarja gedult gedult gedult.......

Morgen ochtend op naar duitsland :cool:

Fijn weekend dames!

16. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Haha een beetje stil wel ja wat drukke dagen gehad hier maar nu lekker weekend.
    Ja jammer he dat sjors een keer wat doet en zwanger is! Unfair zeg!! En wij doen nog wel zo ons best!!
    Spannend teddybeertje met een weekje kun je testen!!

Hier nog steeds aan het prutsen met ovu testjes, nog geen positieve maargoed ook wel erg vroeg begonnen

17. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hey dames,

Heb nog steeds geen posi ovutest, maar het zal denk ik niet zo heel lang meer duren.

Gisteren wel wat bonje met mijn mannetje gehad. Het gaat hier bijna altijd over schoonmoeder!!:x Gelukkig hebben we niet zo heel vaak bonje, maar goed het kan niet altijd koek en ei zijn toch?

Dus als mijn ei vandaag of morgen zou komen dan heb ik deze maand pech... Er wordt niet geklust hier dit weekend denk ik.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heh mamanu wat vervelend dat jullie bonje hebben? Is dat de reden dat er niet geklust gaat worden dit weekend? Zit er niet zoiets in als goedmaakseks?
    Schoonmoeders hebben vaak een 'bijzondere' rol binnen een huwelijk. Merk het hier ook wel dat we daar vaak meningsverschillen over hebben.
    Succes in ieder geval!

19. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Nou wat raar! Gisteren nog een omo witte ovutest. Toch vanmorgen (na mijn berichtje ha ha) een ovutestjes gedaan en hij gaf al twee dikke lijnen aan, dus het duurt niet lang meer.

Het is alweer redelijk rustig tussen man en mij. Jah... die schoonmoeders. Ik krijg er echt de pleuris van! (als ik me ff zo uit mag drukken)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mooi dat het al beter gaat, misschien dat klussen er dan toch wel inzit?? Hoop het wel voor jullie! Want je ovutest is dus keihard positief, duurt idd niet lang meer!

Deel Deze Pagina