Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Teddybeertje, het geeft wel hoop!! Dat zeker!

Maar heb hier heel verschillende dingen gelezen over ovutesten tijdens je NOD zowel dat ze positief als negatief kunnen aangeven als je wel of niet zwanger bent...dus gewoon maar ff die CB dan weten we het ECHT!!
    Spannend meidd!! Ik duim in ieder geval voor je!

2. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Skaya,
    Ga morgen maar is winkelen voor paar goede testen dan maar ;)
    Pff ga het zo snel mogelijk laten weten!
    Jij ook succes he! voor jou is morgen ook DE dag,hihi..

Nu ff bij vrienden opbezoek,dus tot morgen dames!
    En fijn weekend!!

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa volgens mn banner wel, maar volgens mn vorige cyclus zou het pas over 10 dagen zijn! Twijfel of ik mn banner tog maar op 45 ga zetten...hoop ZO dat er iets eerder iets gebeurd!
    Misschien kan ik het niet laten en haal ik nog wel testen morgen..

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ohh teddy je maakt he twel spannend!! dat zouden al twee streepjes zijn deze maand!

Allicht volgen Skaya en ik ook nog binnenkort haha. Want als skaya al weer bijna aan de beurt is ben ik dat ook, ik liep vorige maand net achter je aan hihih. Ben benieuwd of ik nog positievier ga testen met de ovu testjes, ik dacht eigenlijk al dat het dan al geweest moest zijn maar vandaag was de streep ineens weer een stuk duidelijker! Nog maar even klussen to be sure hahahaha.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ Eonah, Ik denk dat je ei er nog aan komt. Dus succes met klussen voor een beebje.

@ teddybeertje, Zou geweldig zijn als je zwanger bent. Vandaag of morgen toch maar testen dan. En ik kan je zeggen die van cb weet je in een keer waar je aan toe bent. Ik heb toen 3 testen in 1 pakje gekocht. Het woordje zwanger verdwijnt wel naar een uur, maar er blijven 2 streepjes op de test staan.

6. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Spannend Teddybeertje!
    Ben erg benieuwd! hoop op een positieve test. Laat je het ons weten?

7. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen ladeis

zou als het goed is is mijn banner verandert?nou ben lekker vrij dit weekend we gaan bbq vanavond..misschien morgen na de speeltuin als mijn middelste beter is hij is ziek...en met mijn man gaat het ook wat beter gelukkig...nou ik wens iedereen een fijne dag
    groetjes beauty

8. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het mocht niet zo wezen meiden :(:(
    Vanmorge raar gevoel ineens,, en zij nog tegen me vriend gaat niet goed komen..
    En ja om kwart over 12 vanmiddag viel er een flinke bloed dinges uit..
    en nu dus ongi :( kan het niet geloven het voelde echt :(

Maargoed ga zo maar is naar de Etos nieuw foliumzuur halen en dan maar hopen dat mijn pendelaar het goed gaat hebben :p

Dus wie volgt me gezellig naar de volgende ronde ? hihi..

9. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Wat jammer Teddybeertje! Op naar de volgende ronde.

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Balen teddy! heb nog zo voor je geduimd!!!

Ik ben benieuwd naar mijn ovulatie test (of zoals vriendlief het noemt: evolutie test :D :cool: ) vanmiddag!!

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hmmm mijn ovu test was een beetje hetzelfde als gisteren :( Nouja afwachten dan maar weer!

12. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Eonah, nog even door testen dan maar ;)

Zo vanmiddag andere foliumzuur tabletten gehaald,van de Etos waren allemaal uitverkocht hier :$
    Dus heb maar van vsm genomen leken me ook wel goed :p

Nog even bij me moeder wezen koffie drinken even me gedachtes ergens anders op heerlijk :)
    Mischien vanavond maar even bij oma op bezoek.
    Vriendje lief is in elk geval bereid om aankomende maand mee te doen met opletten kwa hoeveelheid alcohol/koffie/ ect. ect.

Weet alleen niet of ik aankomende maand weer ovu testen zal gaan doen ?
    Me cyclus kun je met de dag en tijd gelijk zetten onderhand.
    Tot nu toe precies volgens het boekje ongesteld en eisprong ook netjes op de goede dag :D
    Wat zouden jullie doen ? twijfel nog een beetje...

13. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi teddybeertje
    ik zou zelf dan geen ov testen niet meer gebruiken als je cycles al veel gelijk is nu..maar de keuze ligt aan jou natuurlijk haha.

ik had even een vraagje:heb di,avond geklust wo.om 2300 neg.ov.test do.om 0830 een positief ov. vrijdagochtend geklust...en zag vrijdagavond om 0000 nog een posi.ov test en vanmorgen was hij weer negatief...
    heb ik denk jullie wel genoeg geklust of heb ik het verkeerd aangepakt?
    (heb niet meer geklust omdat man het niet kon i.v.m pijn operatie)
    wie o wie kan mij helpen?

tot straks groetjes beauty

14. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @teddy Ik gebruik deze maand voor het eerst ovu testen, en ik vind het toch wel fijn, geeft wel een soort van rust, dat je het allemaal wat zekerder weet. Je cyclus kan natuurlijk ook net ineens anders zijn.... Ik zou denk ik blijven testen, maargoed met die van zwanger en kids is het ook niet zo duur :p

@beauty Oh dat moet genoeg zijn hoor!! De zwemmers stonden klaar! nu hopen dat ze het eitje hebben kunnen bevruchten, en dat het blijft plakken!! :cool:

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Teddybeertje, ik zou denk in jou geval geen ovutesten meer gebruiken. Als je cyclus zo stabiel is, dan weet je nu wanneer je eisprong is en moet het goedkomen. Spaar dat geld maar uit voor een dure CB test voor komende maand ;)

Beauty, dat moet genoeg geklust zijn hor!

Eonah, je knaltest zal er wel aankomen, misschien vandaag wel?

16. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hier nog steeds geen echt positieve, nog steeds net zo als de afgelopen dagen!

Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer vandaag??

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, hou het maar goed in de gaten, want het kan nu toch niet lang meer duren!

Jaaa het weer is heeerlijk, al een klein beetje een kleurtje kunnen kweken op hals en onderarmen! Lekker hoor!

18. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk inderdaad dat ik het deze maand maar ga laten.
    Geeft voor mezelf mischien wat meer rust er niet zo direct mee bezig!

Denk dat je wel goed zit hoor Beauty ;)

Eonah, als je lang een "posi" test hebt zou ik toch is een zwangerschapstest gaan doen ?
    Aangezien een ovu test ook op het hcg hormoon kan reageren!
    Je weet maar nooit natuurlijk!

19. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Mwoah ik denk niet dattie al echt positief is hoor! Ik wacht nog ff lekker af ;) als ik uit ga van 35 dagen moet ie nog komen! En dan zou mn cyclus al een stuk korter zijn dan de vorige ronde!

Ja wat was het een lekker weer he?? En lekker lang licht ook weer! Vannochtend ook weer lekker stuk gelopen met paard lief buiten! Weer even oefenen met naar t land lopen haha maar das toch heel spannend ieder jaar weer! Paarden kunnen echt helden op sokken zijn ongelovelijk hahaha

20. koppel

koppel Niet meer actief

Deesje gefeliciteerd!!! :D
    Wat super goed!!

Goh wat was het weekend heerlijk he :) Ik ben gister naar dolfinarium geweest. Was top weer. Zit er nog van na te genieten hahahaha.

Nou volgens mijn 30 daagse banner moet ik di ongesteld worden. Ik ben benieuwd..

Werkse!

Deel Deze Pagina