Nee zwanger kun je nog niet zijn. Of je eisprong moet al eerder plaats hebben gevonden dat je cyclus niet klopt mischien ? Anders is het eigenlijk onmogelijk. Wel kunnen het pijntjes zijn voor je komende eisprong! Heb ik zelf ook last van.. Alleen bij mij heeft het aangehouden ook na de eisprong.. Mannen zijn inderdaad vaak zielig als ze ziek zijn (vinden ze zelf vooral heel erg soms hihi) maar ziek zijn is natuurlijk ook niet leuk.. Zo al het behang is weg,nog even witsel gehaald voor het plafon en de kozijnen dus vrijdag middag mischien beginnen met wat schilderen! Toch wel lekker idee dat het vorderingen maakt. Ook het weer was er vandaag ideaal voor! Ik ga duimen voor je dat de zondagse zwemmers sterkt genoeg zijn geweest!!
Mijn lichaam is me volgens mij goed voor de gek aan het houden. Mijn tepels zijn echt super gevoelig. en nog steeds wat zeurderige pijn in mijn onderbuik. Vraagje. Wat zouden jullie doen. Wij hebben zaterdag avond een feest van de carnavalsvereniging. Die bestaad 22 jaar. Zou ik nou wel of geen alcohol drinken. Ik drink meestal maar 2 of 3 wijntjes. Ik zit nu zo te twijfelen.
Zelf ben ik gestopt met alcohol ik dronk ook altijd maar 2 of 3 glaasjes. Maar om 2 redenen, omdat het de kans op vruchtbaarheid iets af laat nemen,en om de reden stel dat ik wel zwanger ben ? En daarnaast ben ik vaak de Bobientje,haha.. Je moet het voor jezelf weten,kijk wat goed voelt ? Het is denk ik tevroeg om voor die tijd al testje te doen he ? Mischien wat meer informatie over opzoeken en dan kijken wat voor jou het beste voelt Ik zeg altijd maar zo,zonder alcohol vind ik het net zo gezellig!
Ja ik zit dan een week te vroeg om te testen. Ik denk dat ik niet drink. en anders niet meer dan 2 glaasjes. Ben meer een gezelligheids drinker. Thuis eigenlijk nooit namelijk
Hey Iedereen! Ik kom ook weer even buurten. Zie dat er alweer aardig gekletst is hahaha. Opzich heb ik niet echt veel meegemaakt meer. Heb helemaal geen kwaaltjes en ook nog niet veel sex gehad.. Deze ronde zal het niet worden voor mij. Fijne avond allemaal.
Jammer Koppel, op naar de volgende ronde dan maar Denk dat het een verstandige keuze is. Ben zelf ook meer gezelligheids drinker,thuis heel af en toe maar mis het eigenlijk ook niet hoor! Al zou ik na eventueel de zwangerschap denk ik wel anders praten,dan mis ik het pilsje wel denk ik vooral in de zomer maanden dan zijn we druk op de boerderij geweest en dan sluiten we de warme zomer avonden meestal af met een koud pilsje.. Maar heb het er graag voor over Zaterdag gaan we behang kopen! Heb er al zin in!!
Oh wat is het druk geworden hier! Gezellig Ik ga zo even goed bijlezen En voor iedereen die nieuw is WELKOM! Hier is het rustig, nog geen rode duivels Wel erg moe maar verder nergens meer last van,, dus wie weet de volgende ronde?
@teddybeertje, Al een idee wat voor behang je gaat uit kiezen? Welke kleur wil je de ander muur maken? Grrrr ik word hier gek van al die ontpilverschijnselen. Word hier steeds meer. pfff. Wanneer is dat nou eens weg. Sorry voor het zeuren, maar word er gek van.
@ Deesjedees, waar heb jij nu allemaal last van? Is er een kans dat je zwanger bent deze ronde of weet je dat nog niet? En zeuren mag altijd haha daar zijn we voor
Nou daar komt het dan. Ik heb last van mijn borsten en erg gevoelige tepels. Zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Dit is gelukkig sinds vandaag al minder. Het gevoel of er iets op mijn blaas licht. Het is geen blaasontsteking. Is al getest bij de huisarts. Ik heb sinds vanochtend zeurderige rugpijn. Kan me niet herinneren dat ik dat voor dat ik begon aan de pil had. Tijdens de pil ook niet. Zwanger zijn kan nog niet. Ik heb maandag denk ik mijn ei sprong gehad. Zondag avond geklust en gisteren avond. verder niet deze week.
@ Deesjedees - Pf je lichaam houd je inderdaad wel heel erg voor de gek met zoveel zwangerschapskwaaltjes zeg! Heb je de pil lang geslikt? Ik had daar zoals je eerder misschien hebt gelezen ook last van maar gelukkig ging het na een weekje weg. Niet zoveel als jou hoor maar ook gevoelige tepels en dat zeurderige gevoel in mn onderbuik. Ondertussen ben ik ook nog steeds niet ongesteld geworden
Ik heb 7 jaar de pil geslikt. Die kwaaltjes kunnen nog niet van een zwangerschap komen. Ik heb maandag denk ik mijn eisprong gehad. Volgens deze site zou ik 15 januari innesteling kunnen hebben. Dus dat word rustig afwachten tot 24 januari. Hoop dat het snel raak is. Want als ik dit iedere maand heb word ik gek.
@ mamanatje - Gezellig! en welkom natuurlijk. Veel succes in je 1e ronde @ Deesjedees - Ja begrijp ik dat je dat niet elke ronde wil hebben, stomme ontpillen haha. Ik hoop heel erg met je mee dat het snel raak is! Nu maar aftellen tot 24 januari inderdaad.
Welkom mamanatje! Hier houdt mijn lichaam me ook voor de gek denk ik! Ik heb gevoelige borsten, en al de hele week buikpijn en rommelende darmen, niet kunnen slapen, weinig trek. Volgens mij heb ik wel mijn ei gevoeld vandaag. En gisteravond geklust! . Maar ik heb geen idee waar het van komt. Of zou mijn ei dan toch eerder zijn geweest
Welkom mammanatje! Succes in 1ste ronde!! 3 muren wit achtig iets,en 1 muur wordt denk ik groen,lekker fris en vrolijk! Wat voor type of structuur precies weet ik nog niet.. Ja inderdaad onvoorstelbaar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Bij mij houd de pijn in mijn buik ook aan. Mijn eisprong moet (als het goed is) al weer even achter de rug zijn.. Innesteling zou kunnen zou wel rond deze tijd kunnen gebeuren,maarja ? moeilijk te zien aan de buitenkant,jammer dat je nergens zekerheid van kan krijgen! Dus ik ga ook wachten en nog is wachten!
@ teddybeertje, klinkt heel leuk de kleuren combinatie. Ik vind dat zelf altijd wel mooi. wij hebben pas een stuk aan de woonkamer gezet. Hebben 1 muur bruin. De langste. Ik moet vandaag naar bhv herhaling zo geen zin in. Pfff blij als het 5 uur is. Hebben jullie ook zoveel last van ontpilkwaaltjes?
Ja vind ik zelf ook altijd een leuke combinatie! Ben wel benieuwd naar het eind resultaat.. maar eerst nog even flink aan de slag,hihi.. Wat is bhv herhaling ? of stel ik nu een stomme vraag,hihi Ow help me dames! Vanmiddag na het middageten ineens hele steken en rare pijn in het midden van me buik aan de onderkant.. Heeft aangehouden tot 4 uur en toen werd het langzaam minder. Ook tijdens het plassen steken echt pijnlijk (geen blaasontsteking weet hoe dat voelt en dat is andere pijn,hihi) Vanmiddag ook ineens erg moe, en zelfs op de bank in slaap gevallen.(lukt me zelden) Rond deze datum zou de innesteling kunnen zijn maar weet dus niet wat ik hierbij moet denken ? Zou het mischien zo zijn ? of niet ?
@ Teddybeertje BHV = bedrijfshulpverlening. Goh wat spannend die steken! Ik voel ook van alles, maar volgens mij willen we het ook voelen. Ook pijn in mijn buik, licht in het hoofd... Geen idee hoor! Laten we het maar rustig afwachten hè?! Jij nog een weekje en dan kan je testen! Hier nog 2 weken...