Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mamanu,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. En hopelijk is het een goed plak beebje.

2. koppel

koppel Niet meer actief

Morgen!

Aaaaahhh ik hoop ook dat jullie dat kwartet aan gaan vullen. Jullie verdienen het hoor! En anderd gezellig met mij mee naar ronde 4 hhahaha. Ook wel gezellig voor mij :p

Ik ben hier nog niet ongesteld, maar heb zo het vermoeden dat het er wel aan zit te komen. Beetje last van rommelende darmen vanmorgen.. Mja misschien verbeeld ik me dat ook wel weer hahaha.

Oeiii Dees!! Dat klinkt niet zo best zeg! Als ik jou was zou ik even na de dokter gaan. Voor je eigen gemoedsrust...

Xx

3. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Echt waar! :$ Ik hoop het niet :(
    Heb je nog een andere test gedaan?

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nu is het zeker.
    Het is hier mis gegaan.
    Ik ging net naar de wc en ik vloei.

5. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    #985 mamanu, 1 apr 2011
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
    Oohnee!! wat klote!!
    Vind het echt erg voor je meis :(

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Neeeee deesjedees, wat ontzettend klote! Sterkte meis!! Weet niet wat ik zeggen moet!

Hier opgestaan met ongi krampjes....alweer!

7. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamanu, van harte hopen op een plak beebje :D

Deesjedees,wat erg sterkte!!

Dames ik kom een voorlopig afscheid nemen :(
    We zijn druk met een boerderij in Duitsland om die over te gaan nemen.
    Deze maand dus geen beebje......
    Als het door gaat wordt het zwanger worden uitgesteld tot mischien wel 2 jaar :$ vind/vond het ontzettend moeilijk.
    We hadden beide ook niet verwacht dat het zo snel al zou lopen met een bedrijf,maar het is of een beeb en geen bedrijf of nu een bedrijf en ietsjes later een beebje..

Dus nu maar afwachten... ga nog wel wachten met weer in aan de pil gaan,tot het 100 % zeker is dat we er heen gaan!
    Anders mocht alles niet lukken gaan we gewoon lekker verder met zwanger worden!

Was ff heel lastig,dus kon daarom kwa gevoelens nog niet weer eerder hier me verhaal doen..
    Heb veel gehuild ect. maarja keuzes he :p

Kom af en toe nog even langs,en als ik meer weet laat ik me even zien,verder ben ik voorlopig dus even wat afwezig :(

Heel veel succes allemaal!
    En voor de zwangeren geniet van jullie zwangerschap :)

Groetjes!!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jeetje Teddybeertje, wat een moeilijke keuze. Maar het zijn idd geen twee dromen die je tegelijkertijd kunt realiseren.
    2 jaar uitstel is wel lang, begrijp je verdriet. Maar denk wel dat het een snelle twee jaar zullen zijn als je je gedachten voor een groot deel kunt verzetten naar het overnemen van dat bedrijf!
    Ik wens je veel sterkte en ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Wat een moeilijke keus zeg.
    Twee jaar je kinderwens uit stellen lijkt me heel erg moeilijk.
    Sterkte en ben benieuwd wat het gaat worden.

Hier flink buikpijn. Gelukkig komt het goed op gang.
    Verloskundige vanmorgen nog aan de telefoon gehad.
    Ben wel weer opgelucht.
    Op naar de volgende ronde.
    Heb mijn banner gewoon op 29 dagen ingesteld.
    Hopelijk pakt mijn cyclus zich weer gewoon normaal op.

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    He verdorie deesjedees.Ik ben er stil van

en teddy ook al zo'n heftig keuze!

11. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Wat moeilijk teddybeertje! Jammer dat je die keuze moet maken :(
    Maar jouw tijd komt nog daar ben ik van overtuigd!
    Succes met de boerderij en als je kunt, laat een keer van je horen.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden, hier vannacht ongesteld geworden en behoorlijk ook gelijk. Erge krampen gehad, zo erg heb ik ze nog nooit gevoeld en lag er wakker van. auuww auuuww wat deed dat zeer! Vloei ook al meer dan vorige keer.
    42 dagen, zijn er al 3 minder dan vorige ronde! Ben redelijk tevreden :D. Maar mn testplannen schuiven door naar volgende maand, das wel weer even jammer. Maar toch blij, want ben nog steeds wel bang voor een hele lange cyclus.

13. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen ladies

skaya:jammer op na de volgende ronde
    nou ik ga zo werken van 10tot 18.00 grrrr het weer word fantastisch vandaag...en morgenals ik vrij ben weer slecht..
    ik kom vanavond weer terug kijken....fijne dag iedereen
    groetjes beauty

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    We hadden nog zo gezegd tegen elkaar dat we deze maand niet zouden vrijen in de vruchtbare periode i.v.m. de vakantie... Niet gelukt!:$:p:D En vandaag is ook nog eens de meest vruchtbare dag! :cool:

15. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @mamanu Hoe voel je je nu, alles goed?

@Skaya Ik snap je gemengde gevoelens harstikke goed hoor!! Mag ik ook tekenen voor max 42 dagen?? Hopelijk heb je nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer?

@beauty Bah zeg, dat je moet werken op zo'n mooie dag als vandaag. Heb je het een beetje overleeft? Wat voor werk doe je , als ik vragen mag, dat je moet werken op zaterdag?

@krissiefeur Hahahahaha wat een boefjes zijn jullie :) Haahhaaha. Ik ga toch stiekem voor je duimen dat het een plakbeeb is :D

Hier nog steeds wisselende ovutestjes, vandaag weer een stuk donkerder dan gisteren, maar gisteren was hij ook weer bijna wit.. Zit wel vooll met pukkels overal, en reageer donderdag en vrijdag ineens best geirriteerd op dingen, ik schrok er zelf van :O

Hoe is het met iedereen verder? Genoten van het mooie weer? Ik ben aan het puzzelen om een voliere te maken in de tuin, hebben nu twee valkparkietjes binnen, maar dat geeft zoveel stof en neemt veel ruimte in. Zeker als er straks een kleine is is wat meer ruimte en minder stof wenselijk natuurlijk :D

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissiefeur hahaha zal je net zien!! Nu het niet echt de bedoeling is, ben je vast ineens zwanger!!!

Eonah, Zonnetje was heeeerlijk!! Leuk een Voliere in de tuin, zullen je valkparkietjes ook wel een goed idee vinden denk ik?!

Hier nog steeds krampjes, maar gelukkig niet meer zo erg als afgelopen nacht.
    Vandaag teunisbloemcapsules gehaald. Kijken of het helpt...
    Ga van de week maar een doos ovutesten bestellen bij sensitest...kijken of en wanneer mn ei er is.

17. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    eonah:tis snel gegaan... werk op een benzine pomp waarvan 1 dag meestal in het weekend...ach de tijd is snel gegaan..helaas word het weer minder:(...zit nu in de tuin bbq met mijn mannetje en mijn kiddies...kom straks terug even wat eten...
    groetjes beauty

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beauty wel balen dat die dag int weekend dan weer precies zo een dag als deze is! Maar wel lekker dat je nu even lekker kan bbq-en! Eetze!

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @krissiefeur,
    Mijn is verteld dat duiken als je zwanger wilt worden helemaal niet goed is. Daarom heb ik mijn spullen nog niet van zolder gehaald. Een hele fijne vakantie ieder geval. Waar gaat de reis naar toe?

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Klopt! We hebben dan ook geen haast ;). We gaan naar Indonesiƫ, Flores :cool:

Deel Deze Pagina