Dank jullie voor jullie mede leven.. Inmiddels ben ik terug op de pil gegaan,even rust en we stellen het voorlopig gewoon uit dit jaar laten we het zowiezo voor wat het is Was inderdaad heel moeilijk,maar nu wel vrede mee.. Vind het heel jammer vond het hier ook erg gezellig mee te kletsen! Kom nog wel eens langs om even te zien hoe het met jullie banners staat of daarin al een zwangerschapsbanner staat! Heel veel succes en plezier met zwanger worden/zwanger zijn en geniet van jullie aankomende kindjes (blijf hard duimen dat jullie snel posi testen!)
hoi teddybeertje succes met alles...hoop dat alles waar je van droomt uit komt... leuk je gesproken te hebben kom een keer gezellig kijken.. het gaat je goed fijne avond iedereen ik ga mijn bedje opzoeken. groetjes beauty
Volgens mij komt die eraan Enoah! Maar goed, ik ben natuurlijk geen expert ahahahaha. Heel veel succes gewenst met je huis Teddy! Jammer dat je ons gaat verlaten, maar kom af en toe nog eens kijken Voor je het weet ben jij aan de beurt! Time flies... Ik ga vanavond uit me werk even langs de Kruidvat denk... Xx
Hier gaat alles goed. Eigenlijk nog weinig kwaaltjes. Wel flink verkouden, dus dat is minder. Over 4 weekjes heb ik mijn intake bij de verloskundige en wordt de eerste echo gemaakt. Hopelijk is dat alles goed. Blijft altijd erg spannend! Ik denk dat je ei eraan komt hoor. Je ovutestjes zien er goed uit. Nog even doortesten.
@mamanu Lekker hoor, dan heb je al wat om naar uit te kijken!! Fijn dat je al rond de 8 weken een echo kan krijgen, ik duim voor een plak beeb! Jaa vandaag hartstikke dik vet positief!! mygod, op dag 29 pas!! hahahahah Dus dan zit ik niet op 35 dagen maar weer op 40+ hihi, nouja geen 50+ meer als het goed is
Jeetje Wat een lange cyclus Enoah!! Wel goed klussen dan he vanavond! Dan heb je misschien volgende maand geen lange cyclus meer. Mij is het niet gelukt om een test te halen vanuit me werk, dus dat komt morgen dan maar. En trouwens, hoe langer ik het uit kan stellen hoe beter. Ik voel me gewoon zooooo NIET zwanger, dus ik ga er niet vanuit.
@ eonah, goed klussen vanavond. @ koppel, Ik voelde me ook niet zwanger. Toch was het zo. Ik vind het zo vreemd dat je nog niet ongi of positief test.
Ja nouja ik heb pas 1 test gedaan. Toen was ik 2 dagen overtijd. Maar misschien dat ik de test verkeerd heb uitgevoerd? Bestaat er zoiets als teveel urine gebruiken? Morgen nog een test halen en dan toch maar echt lopen kloten met het pipetje. Ik heb alleen vaak het gevoel dat me hoofd zoooo zwaar lijkt te zijn.. Maarja straks kom ik weer voor een teleurstelling te staan hahaha. Ik sta morgen al op dag 38 :O Misschien ben ik er teveel mee bezig en dat ik daarom niet ongesteld wordt. Zou dat kunnen??
@koppel dat zou ook kunnen hoor!! Door stress kan je ongesteldheid uitgesteld worden!! Maarja, er niet meer bezig zijn gaat ook lastig he hahaha
@ koppel, wat is de uitslag van je test? Ga heel hard duimen dat het 2 mooie roze streepjes komen te staan.
Koppel gewoon nog eens testen, wie weet! Het is idd wel raar na 2 mooie cyclussen dat deze ineens zo lang duurt! Vandaag 24 dipstick ovutesten besteld. Ga denk ik op dag 12 beginnen met testen.
hoi ladies effe snel de duivels zijn net geariveerd...grrrr:x maar goed kon ook niet :xanders het was ook een uitzonderlijke maand haha op na de volgende ronde.... ik ga verder met opruimen tot vanavond groetjes beauty
Heyyy!! Haahaha, ja nouja heb nog steeds geen test gehaald. Morgen maar even halen en dan kan ik zaterdag testen. Pfff 10 dagen overtijd al. Heeel apart idd. Ben erg benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor het duimen haha. Aaaaah jammer Beauty. Ga je nu naar ronde 3? Wie weet is dit 3x voor jou scheepsrecht!
Morrgen! Hoe gaat het met jullie? Leuke plannen voor het weekend? Het is rustig hier! Ik ga zo even naar de winkel om een test te halen! Ben al aardig aan het knijpen want moet eigenlijk wel plassen hahaha. Maar ze zeggen dat het het best is om rond 10 uur te testen he? Dat zullen we dan maar doen. Tot straks!
Goedemorgen, Hier een heerlijk dagje vrij. Wat is het toch lekker weer. Al een hoop was buiten hangen. Ik moet dit weekend werken. en dan ben ik volgende week vrijdag weer vrij. Koppel wat spannend zeg. Ik heb 's middags getest. Was toen gewoon positief. Ik ben benieuwd. Laat het zo maar weten.
Hmmm Omo wit Snap er werkelijk niets van. Gaat een lange cyclus worden ben ik bang. Op dag 40 zit ik nu. Gaat nu heel hard duimen dat ik snel ongesteld wordt. Misschien moet ik toch maar ovulatietesten gaan bestellen.
zeker raar idd. Als ik de test schuin houdt en er naar toe zie ik wel een wit streepje. Staat deze er altijd al en moet deze juist gaan kleuren als men zwanger is? Moet je wel heeel goed turen hoor hahaha Bloos.
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. Test meestal met zw&k. Dat streepje werd bij mij wel heeeeeeel licht roze de eerste keer. Maar deze test lag wel gewoon plat.