Koppel wat gek! Zou wel klote zijn als je ineens een lange cyclus hebt zeg! Kunnen we elkaar een hand geven in dat geval. Als er over een paar dagen nog niks gebeurd, misschien nog eens testen? Dat misschien streepje zou dan wel zichtbaar moeten zijn... als die er is. Hier is de ongi over...ga over 4 dagen beginnen met ovutesten. Heb ze al binnen..
Hahahahaha ja dat is zeker waar! Nu snap ik pas hoe vervelend het is voor je om zo lange cyclus te hebben haha. Pfff.... Over onregelmatig gesproken. Nouja hopen dat het zich snel herstelt. Ja nouja, nog eens testen.. Denk dat ik dan al wel een duidelijk streepje had moeten zien lijkt me. Als de meeste mensen al positief testen voor hun Nod. Dus dat is het niet.. Jij veel succes met ovulatie testen! Ps: Het is wel erg rustig hier zeg...
Iedereen is aan het genieten van het mooie weer denk ik koppel Balen dat je test negatief was zeg!! Maar het kan zomaar zijn dat je eisprong iets later was, en dat je daar allicht nog te ver voor je nod zit.. Wil je geen hoop in praten hoor, maar het zou zomaar nog wel kunnen! Vorige ronde dacht ik ook al op het wachtbankje te zitten, en op de dag dat ik mijn eerste zwangerschaps test deed, bleek ik achteraf gezien net mijn eisprong te hebben Maargoe dat was natuurlijk de eerste ronde na de pil! Hier zit ik op het wachtbankje, en ben er daarom eigenlijk ook niet zo veel mee bezig. De afgelopen weken iedere dag een ovu test gedaan dan ben je er toch wat meer mee bezig. Al moet k zeggen dat ik het wél fijn vond om te kunnen zien wanneer mijn eisprong was! Hoe ist verder met iedereen?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Ben ongesteld!!!!!!!!!!! Hellaluja! Nou deze cyclus had een lengte van 42 dagen. Nu moet ik me nieuwe banner gaan invullen. Heb geen idee hoeveel dagen ik zal nemen.....
Hi Enoah! Ik denk dat je gelijk hebt! Iedereen is lekker buiten hahaa. Geef ze geen ongelijk. Jij nog beetje van mooie weer kunnen genieten? Ik snap heel goed dat je het fijn vind om te weten wanneer je eisprong was! Ik begin er stiekem toch ook steeds meer over na te denken om gebruik te maken van ovulatie testen. Vooral als je cyclus zo onregelmatig is.
Koppel wat goedddd eindelijk ongesteld!!! We hebben dezelfde cyclus gehad dan, ik had ook 42 dagen de laatste keer. Heb mn banner maar gewoon op 42 gedaan, als ik eerder ongi wordt, dan is dat mooi. Voor juo wel gek na twee toch wel mooie cyclussen. Hoop dat het eenmalig is! Eonah, op welke dag in je cyclus heb je nou je ei gevonden? Jij hebt ook een lange cyclus net als ik en ik ga deze maand ook zoeken naar mn ei. Geen idee wanneer ik m zal vinden en OF ik m wel ga vinden.
Ik zou je banner instellen op het gemiddelde aantal dagen van je cyclussen. En dan misschien ovutesten doen. of goed je slijm in de gaten houden.
hoi hoi lieve ladies hoe gaat het alleaal met jullie? met mij goed een lekker weekend gehad... gisteren na scheveningen geweest voetballen op het strand met mijn 2 jongste kiddies en mijn man..erg leuk en nat haha en daarna het pannekoek huisje geweest lekker gegeten... en vandaag heel de dag na he speeltuin geweest was erg leuk en veel speel plezier gehad ook mama ging opde glijbaan hahaha maar was erg leuk...nou mijn ongesteldheid is ook weer bijna over.. en mijn man is gezond verklaard zonder pijn en geen nietjes haha dus we kunnen weer gezellig klussen..ga het zonder ov.testen doen deze maand..merk toch dat ik er dan teveel mee bezig ben dus ga het nu zonder doen deze maand..ik weet dat ik een ei heb nu..nouga slapen tot morgen werken morgenavond tot dan groetjes beauty
Morgen! Hmmm ja ik denk dat ik gewoon weer uitga van 30 dagen. Ik blijf positief hahaha. Kan altijd me cyclus bijstellen als ik wat merk aan me slijm. Deze maand hield ik dat ook in de gaten en toen dacht ik dat ik een cyclus zou hebben van 28 dagen. Het kwam namelijk eerder dan me banner aangaf. Maar hoe erg kun je er dan naastzitten zeg. Volgens mij heb ik altijd wel iets slijm hahaha. Ik kan me daar niet wijs uit worden. En ovulatietesten.. tja.. Denk dat ik het nog even tot de vakantie aankijk. Opzich heb ik geen haast en zou het zelfs beter zijn als het nog even op zich liet wachten haha. Op naar ronde 4!
Wat is het hier rustig zeg. Iemand al plannen voor het weekend? Ik ga samen met mijn man en schoonvader ballonvaren. Vind het echt super spannend
Hey Ik ben ook in januari gestopt met de pil. Ben ook begonnen met foliumzuur. Ik vind het heel lastig om nou te weten wanneer je eitje komt. Bij mij is het nu heel onregelmatig. 30 - 33 - 50 - ?
Hi Ladies, Inderdaad erg stil hier zeg haha. Moet zeggen dat ik zelf op het moment ook even erg druk ben @koppel, Wat fijn dat je eeeinddelijk ongesteld bent, lastig het dat lange wachten met zo'n onregelmatige cyclus!! Die ovutesten geven me uiteindelijk wel rust hoor, je weet veel beter waar je aan toe bent, anders had ik nu al een paar dagen ongeduldig geweest omdat ik nog niet ongesteld ben. Nu weet ik dat het op z'n vroegst volgende week di/woe moet komen. @skaya Ik testte op dag 28 bijna positief, dag 29 en 30 dik vet positief! Ik zou gewoon een grootpakket kopen en met dag 10 ofzo beginnen. Ik was nu begonnen op dag 9, dan weet je zeker dat je hem niet mist, mocht je cyclus toch ineens 28 dagen zijn.... Ik had een pakket van 30 testen via zwanger en kids, heb er nu nog een paar over Had op CD 30 twee keer getest, 's ochtends en smiddags beide dik vet positief @beauty Fijn zeg dat je man ook weer APK gekeurt is Fris een nieuwe ronde in!! veel succes! @deesjedees Wwooww ballonvaren, dat is nogal wat, gaaf zeg!!! Hier verder nog niet echt plannen voor het weekend, schijnt wel weer mooi weer te worden! @meisje 1987 Welkom hier ook!! Je kunt net als ik met ovutesten gaan werken, dan heb je er een beter zicht op. Sommigen vinden het heel prettig, omdat ze weten wanneer hun ei komt, anderen vinden het juist moeilijk omdat je er zo veel mee bezig bent.. Heb je al lang een kinderwens? @allemaal, Mooi weer toch weer nu zeg! Mooie blauwe lucht! Ik ga zo mijn moeder halen van het station, gaan dan even lekker ergens eten en dan naar mn paard. Denk dat we even lekker een stukje buiten gaan wandelen met z'n drieetjes, het is zulk mooi weer! Mijn schoonmoeder voelt volgens mij dat we ergens mee bezig zijn hihihi, maandag avond begon ze ineens over dat ik zoveel puistjes had, en wat rode vlekken. TOen ik aan de pil zat had ik dat eigenlijk nooit hahahen het viel haar gelijk op hahahah. HOpen dat het gauw raak is, want ik weet niet hoe lang ik haar nog dingen wijs kan maken hahahahahahahah
Eonah, das mooi dat je hem zo goed hebt kunnen vinden! Dat wil ik ook!! Heb net mn tweede ovutest gedaan en heb op beide een heel licht streepje staan. Ben benieuwd wanneer die doorgaat voor een dikke streep. Zou volgens mijn cyclus wel even kunnen duren, maar als ik nu al een licht streepje heb... Ben al wel blij dat mn lichaam wat LH aanmaakt, voelt als een goed teken. Ik heb sinds het stoppen met de pil ook meer puistjes. Had ze met pil wel af en toe op mn gezicht, maar heb er nu ook soms wat op mn bovenrug en tussen mn borsten???? Beetje minder, maar heb het er voor over! Deesjedees, een ballonvlucht wauww!! Stoer hor!! Ik ga overal in, maar een ballon vind ik toch een eng idee. Veel plezier in ieder geval! Meisje 1987 Welkom hier!!!
Hey allemaal, Wal leuk zeg. Leuke sfeer hier! Ik ben 23, in mei een jaar getrouwd. Kinderwens altijd al gehad. We vinden het er nu tijd voor. Ik ben al ongeveer een week bezig met ovulatietesten, omdat ik graag zekerheid wil of er wel/niet een eitje vrij komt. Tot nu toe nog steeds 1 streepje elke keer. Ik zie wel dat als de roze kleur helemaal weggetrokken is je een heeeeeeeeeeeel maar dan ook echt een heeeeeeeel licht streepje ziet. Het moet echt even of donkerder zijn dan de controlestreep. Zo hebben we in iedergeval een beetje duidelijkheid. Fijn dat we dit met elkaar kunnen delen!
Meisje1987 dat streepje heb ik nu dus ook 2 dagen...hoop dat we snel ons ei zullen vinden! Het is idd een leuke sfeer hier!! Je kan hier alles zeggen en vragen, eigenlijk is niks gek genoeg
Wil jullie niet de hoop ontnemen dat je ei er snel aan komt hoor.... Maar ik heb vanaf cd10 t/m cd 28 lichte tweede streepjes gehad. Soms wat donkerder, soms wat lichter. Op een gegeven moment dacht ik dat ik mn eisprong mss gemist had. Mijn advies, lekker door testen tot je echt een dik vet positieve is. Je ziet dan zodra hij de urine opneemt de twee streepjes bijna int zelfde tempo verkleuren! (sorry zit op mijn mobiel dus kan even niet uitgebreid op iedereen reageren, ik heb zonder zwangerschapshormonen al een dramatisch geheugen haahhaha)
hoi lieve dames hoe gaat het met iedereen? met mij goed..ik heb besloten om toch nog 1 maand met de ov.testen door te gaan heb nog 22 liggen dus ik maak ze nog even op..en dan hopen dat ik erna geen meer nodig heb haha nou ik ben do vrij en za avonden werken dus ben er even niet veel sorry maar zo ben ik er wel weer fijne avond groetjes beauty
Hoi, ja, het kan idd. wel even duren voor de streepjes beide even donker zijn. Ik heb dat lichte streepje al ongeveer 5 dagen. Hahaha geduld is een schone zaak...