Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, jaaaa dat verwacht ik ook wel dat het nog even gaat duren voor ik mn knaller in handen zal hebben! Volgens mn banner en vorige cyclus zal het nog zeker 2 weken duren. Maarja hoop dat het een paar dagen eerder is. Met alweer een dag winst ben ik al blij!

Beauty groot gelijk heb je! Als je er toch nog zoveel hebt! Werkze!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier vanmiddag een licht streepje op mijn ovutest.
    En vanmiddag vruchtbaar slijm op het wc papier.
    Hier weet ik dus wel wat ik van het weekend ga doen.
    Hi hi.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    klussen klussen en nog eens klussen deesjedees!

Waar is iedereeen??? Misschien stilte voor de ROZE storm? :D

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hihih ik hoop ook stilte voor de roze storm!! Als het goed is weet ik aant einde van komende week meer!

Zit nu lekker met mn valkparkietjes in de tuin, heerlijk te genieten vant weer!

Succes ladies!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ben benieuwd Eonah!!! Hoe voel je je verder?

6. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Voel me eigenlijk gewoon ;)
    Moest wel veel plassen ineens vandaag, maar had het idee ook een beetje kramp te hebben. En had een heeeel klein drupje bruin verlies vanmiddag.
    Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar mss is dat ook wel uit zelfbescherming haahha
    Kan ik komend weekend wel mooi wat drinken, hebben een feestje hih

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Het weekend is helaas weer voorbij.
    Hier 2 keer geklusd van het weekend.
    Hopelijk is het genoeg. We zien het wel over 2 weekjes.
    Gisteren met de ballon mee geweest. wist niet dat dat zo mooi was.
    @ eonah, wanneer ga je testen?

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesjedees, leuk om te horen dat je zo mooi is die ballonvlucht! Toch wel its bijzonders vind ik, weet niet of ik het ooit mee ga maken. Vliegtuig vind ik al heel wat ;).
    2x klussen lijkt me goed genoeg toch?! Nu even kleine 2 weekjes wachten!

Eonah, heb je de duur van je cyclus aan de hand van ei uitgerekend? Omdat je niet de lengte van je vorige cyclus gebuikt?

Mijn tweede streepje is nu een stuk duidelijker op de ovutest, maar vraag me af of die nog donkerder wordt. Ga gewoon door met testen morgen enz en ook maar gewoon aan de klus vanvond voor de zekerheid.
    Op de gebruiksaanwijzing heb je voorbeelden dat mensen met een lage LH waarden een lichtere knaller hebben dan mensen met veel LH..aangezien ik constant wel een streepje zag heel licht denk ik dat ik wel echt een KNAL test moet hebben voor mn ei ....lastig dit!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik zou voor de zekerheid om de dag klussen.
    Ik heb met mijn ovu van zw&k niet altijd een super knaller.
    Vaak is het streepje ook net zo donker als de test streep.
    Wel fijn dat het ei waarschijnlijk niet super lang nu duurt.

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    #1070 Eonah, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Aan de hand van mijn ei mijn cyclus uitgerekend idd! Het heeft doorgezet hier hoor, inmiddels ook helder rood bloed verlies!
    Ik ben blij dat mijn cyclus deze ronde een week korter is!! Als de komende ronde nou ook weer wat korter wordt (of eentje van een maand of 9 ;)

Ik zou gewoon lekker klussen en doortesten!! Ik bleef ook steeds lichte streepjes houden. Tot op een gegeven moment ik ging testen en toen zag ik ze beide gelijk op kleuren, dikke knaller 2 dagen!

Was ook met zw&kids trouwens! Zal straks ff mijn banner weer updaten, op naar de volgende ronde!

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah jammer, maar wel mooi om te zien dat je cyclus zich aan het herstellen is! Hijs net zo lang als mijn laatste!

Kga vanavond nog maar ff proberen te klussen dan haha..ben eigenlijk ontzettend moe en hoofdpijnerig, maar ff vlug dan :D

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hé meiden, het is alweer een tijdje geleden dat ik ingelogd was...maar ik mag juichen hoor, afgelopen zaterdag een positieve test!!!!! Voelde me de hele week voor mijn nod al misselijk, moe, borsten erg gespannen en gevoelige tepels.
    Morgen doe ik voor de zekerheid nog een testje, maar alle symptomen zijn er nog steeds :D.

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Gefeliciteerd. Geniet er lekker van. En hopelijk niet te veel kwaaltjes.

14. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Mpo wat goed zeg !! Eindelijk weer een tweede streepje hier !!!

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Bedankt! Ik ben echt superblij. Vanmorgen nog een testje gedaan voor de zekerheid maar het kruisje (clearblue) werd na 2 seconden alweer zichtbaar. Vond het erg leuk om met jullie te kletsen de afgelopen maandjes en kom af en toe nog eens om eens kijken hoe het gaat. Dikke kus! :)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Gefeliciteerd mpo!!

17. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Wat een stilte weer hier hahaha het is ook zulk mooi weer he??

Ik ben nog even druk met het huishouden maar vanmiddag lekker genieten van het mooi weer!! En hopelijk beginnen we volgende week met de bouw van onze voliere!! Ik heb dr zin in ;)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, idd erg stil!! Leuk die voliere, zou ik ook wel willen mocht ik ooit wat groter gaan wonen!

Meiden, heb mn banner aangepast, ga er vanuit dat gisteren mn ei is geweest door mn ovutesten die gister en eergister donker waren en vandaag weer licht. Heb ook zere tepels wat ik vorgie rondes ook had 12 dagen voor mn ongi ongeveer.
    NOD gaat van 14 mei naar 2/3mei :D

19. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Spannend hoor!! Hopelijk is mijn ei straks net zo snel als jou ei haha moet weer ff nieuwe ovutesten bestellen :)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik hoop het ook Eonah. Waarsschijnlijk heb ik het wel voor een groot deel te danken aan de teunisbloemcapsules die ik overvloedig heb geslikt vanaf de eerste dag van mn ongi. Het lijkt in ieder geval geholpen te hebben!

Deel Deze Pagina