Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ krissiefleur, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga er lekker van genieten

2. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Gefeliciteerd Krissiefeur!!

en

MPO ook nog gefeliciteerd.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier net eindelijk helemaal van mn ongi af. Ga morgen weer beginnen met mn ovutesten. Afgelope cyclus eindelijk een 'normale' qua lengte, hoop dat dat zo blijft.

Eonah, hoe is het met jou?

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Goh het is zo onwerkelijk nog allemaal!

Maar wel echt super natuurlijk, heerlijk genieten nu en hopen dat het goed blijft gaan!

5. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ja kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is krissie!!! ik ga ontzettend hard duimen voor je!!

Mooi Skaya dat je afgelopen cyclus weer wat korter was!

Vandaag nog geen eisprong, vorige keer kwam hij op CD 29, maar denk nu toch wel dat ie eerder komt. Misschien morgen of vrijdag ik weet het niet ze worden iig wel wat donkerder, het kan niet lang meer duren denk ik :cool:

Ben het wachten wel zat, collegaatje is ook zwanger en daar begin je het ook steeds meer te zien menn ik wil oooook hahaha. Hebben jullie dat ook zo erg als jullie anderen zien? Ik gun het ze natuurlijk wel hoor maar ik wil oowwwwkkkk

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hier treurig nieuws.....gisteren opeens veel bloedverlies en krampen, gelijk verloskundige gebeld en die gaf aan dat het een miskraam was. Gelijk naar het ziekenhuis voor een echo en daar bleek dat ik alles al kwijt was, helemaal leeg :(.
    Mijn vriend en ik zijn er behoorlijk kapot van....

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wat een naar nieuws MPO! Sterkte de komende tijd!

8. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1108 beauty01, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    goedemorgen ladies

noi bij mij zijn de duivels geariveerd!!:xh:xelaas op na de volgende ronde..
    krissiefleur:gefeliciteerd
    mpo:aww das wel erg jamer sterkte

nou v:xandaag weer werken tot 23.00

fijne dag groetjes beauty

9. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Aah echt :$ Dat is echt klote! (sorry kan het niet anders verwoorden)

Veel sterkte meid

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    He bah mpo.. Ben dr stil van..

Sterkte, en neem de tijd om het even te verwerken, het is niet niets!!

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Yes LH piek zojuist gemeten! Cyclus deze ronde dus +/- 4 dagen korter dan de vorige, +/- 38 dagen bijna binnen de grenzen van een normale cyclus dus!! Woehooeee!

Hoe gaat het bij de andere dames?

@Mamanu, bij jou nog steeds een plakbeeb? Echo in zicht, of al mogen gluren?

@beauty01 Hoe voel je je nu? Balen he weer een nieuwe ronde in..

@krissiefeur Bij jou hopelijk ook nog steeds een plakbeeb? Wanneer ga je de VK bellen? Het is je eerste, toch?

@skaya Bij jou ook bijna je eisprong, doe je nog aan ovulatie testen?

@deesjedees Hoe gaat het bij jou? Volgens je ticker mag je over een week testen?

12. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hallo allemaal!

Tot op heden nog steeds een plakkertje hier :). Maar rustig afwachten, heb a.s. donderdag een afspraak bij de huisarts. Vanwege trombose moet ik nu fraxiparin spuiten de gehele zwangerschap, hij gaat nu uitzoeken of ik bij de verloskundige of gyn begeleid moet worden. Dus dat zal ik donderdag wel horen. En dan maar een afspraak maken! Verder gaan de symptomen een beetje af en aan, af en toe misselijk/buikpijn/zere borsten. Maar niet continue aanwezig. Dus we gaan het wel zien!

13. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hey wat fijn Eonah dat je je LH piek hebt gevonden!

Ja vandaag alweer 10 weken. Gelukkig nog steeds een plakbeeb :D
    2 weken geleden heb ik al een echo gehad en heb het hartje al zien kloppen. Vond het wel spannend, want hetzelfde geld klopt er niets of zit er een leeg vruchtzakje. Maar goed dat blijft natuurlijk spannend.

Over 2 weken weer een echo; de termijnecho, dus het zou kunnen dat ze me dan een paar dagen vooruit of achteruit zetten. Bij de vorige echo was het vruchtje precies qua weken als dat het zou moeten zijn, dus maak me daar niet druk over.

Nog een paar 'spannende en onzekere' weken door....

14. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    #1114 Kimm24, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
    Haai Iedereen !!
    Ik ben nieuw hier dus, ik zal mij even voorstellen,Mijn naam is kim,ben 24 jaar en sinds Januari dit jaar gestopt met de pil.
    Mijn vriend en ik zijn al ruim 10 jaar samen ( toen destijds 14 en 13 jaar )
    En nu zijn wij aan het proberen om een gezinnetje te stichten.
    We zitten nu in ronde 5 en volgende week woensdag verwacht ik mijn menstruatie en ik hoop natuurlijk dat deze uitblijft.
    Duimen jullie met mij mee ?

Groetjes Kimm24

Even een vraagje : Hoe plaats ik een banner ?

15. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @krissiefeur, Wat goed zeg dat je kleintje nog steeds blijft plakken top!
    Wel spannend met die fraxiparin of?

@mamanu Top, bij jou ook al een plakkertje wat super! Fijn he, als je het hartje kan horen? Heb je ook zo'n angelsound of iets dergelijks in huis,dat je af en toe zelf even kan zoeken en luisteren? Of beperk je je gewoon tot de echo's?

@Kimm24 Van harte welkom!! Balen dat je nu alweer in ronde 5 zit,maar er is nog hoop! Is je cyclus nu een beetje regelmatig? En kun je je eisprong een beetje vinden?
    Via gebruikers instellinge - > Handtekening wijzigen kun je je handtekening wijzigen. En een banner maak je bijvoorbeeldhier: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ die code die je daar krijgt kun je weer in je handtekening plaatsen! Succes!

@iedereen Hier weer aan het afwachten, inmiddels 3DPO, gaat toch wel langzaam hahahaha. Vorige ronde was mn LF 13 dagen, dus dan zou volgende week donderdag mijn NOD zijn.. Spannneenndd!

16. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja het is zeker spannend met de fraxi! Kom vast onder begeleiding van de gyn, en dus een ziekenhuisbevalling. Maar ja dat is niet anders. Ons kleintje houd zich nog steeds goed vast! Nog niet echt symptomen qua misselijkheid o.i.d. wacht het maar rustig af of dat nog gaat komen. Vind het wel moeilijk om mijn mond te houden, maar wil echt nog wachten tot na de 1e termijnecho. Eerst maar eens zien of er een hartje klopt!

Welkom Kimm! Gezellig dat je er bij bent.

En ja dat wachten tot het testen is echt de langste periode!

17. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Wees blij dat je niet zoveel symptomen hebt joh, je hoort vaak genoeg verhalen van maaannden misselijk, zit je ook nietop te wachten ;)

Kan me ook voorstellen dat het heel moeilijk is om je mond te houden, het is zo leuk en spannend en gaaaaf! Er groeit gewoon een klein kindje in je!! En inderdaad wel nog even vol houden tot de eerste echo hoor! Daarna mag je het van de daken schreeeeeuwen :D

18. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Jeej, GEFELICITEERD!! :D
    Ik heb ook weinig symptomen gehad, maar alles is goed! Nu alweer bijna 13 weekjes ;) Maar wie weet komen de klachtjes nog, bij mij is het helemaal niet gekomen, en natuurlijk is dat erg fijn maar soms word je er ook onzeker van... Ik ga het in ieder geval blijven volgen, net zoals ik de rest van jullie allemaal stiekem in de gaten blijf houden :p

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Eonah ja dankjewel :)

Ik heb sinds januari een cyclus van 34 dagen( best lang ) en ik heb via internetsite's berekent wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben en dat was op 4 mei.
    Maar mijn vriend en ik hebben deze maand de hele vruchtbare week benut om het maar zo te zeggen, dus wie weet dat dat zn vruchten afwerpt ;) Normaal gesproken om de dag.
    Ik moet woensdag mijn menstruatie krijgen,en de test ligt al klaar haha.
    Ja ronde 5 alweer inderdaad, elke maand is het weer een teleurstelling maar ik denk maar zo, eens zal het toch een keer raak moeten zijn.Ookal begint mijn geduld toch een beetje op de raken.
    Maar ach wie weet heb ik woensdag wel een positieve test in mijn handen , ik hoop het zo :D
    Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor de uitleg btw :D

Groetjess Kimm24

20. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    ik krijg die banner niet voor elkaar want ik wil bij eerste dag van laatste menstruatie 14 -4 aanvinken maar dan springt ie op de datum van vandaag 16-5... hoe kan dit ??

Deel Deze Pagina