Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    @ Kimm, heb je wel de juiste banner aangeklikt? Anders zou ik het ook niet weten!

Hier alles rustig, symptomen komen en gaan. Vond nog een test in de kast (digitaal) vorige week gaf hij 1-2 weken aan, vandaag 2-3 weken. Dat betekend dus dat het HCG toe neemt!
    :D Krijg steeds meer een zwanger gevoel! Alleen als symptomen:
    moe, en af en toe zere borsten. Verder niks! Rustig afwachten maar weer.

2. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Helaas mocht het ook deze maand niet zo zijn..
    Op naar ronde 6 :(
    Deze maand ga ik toch maar ovulatie testjes kopen... ik weet het anders ook niet meer... :(

3. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ik zie dat het gelukt is met je banner Kimm24, jammer dat je helaas weer een nieuwe ronde in moet!

Mijn NOD is volgende week donderdag/vrijdag.. Spannend dusss!

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Balen Kimm! Nu op naar de ovu-testen!

Spannend Enoah! Nog een weekje geduld! Ik duim met je mee!

Ik heb morgenochtend de afspraak staan bij de huisarts, ben benieuwd. Tot op heden nog steeds een plakkertje!

5. Ik ben ook op 1 januari gestopt met de pil.
    Was 3 dagen over tijd en toen maandagochtend was ik ongi.
    Was erg teleurgesteld.
    Heb nu ook ovulatie strips besteld dus kijken of ik dan wat meer overzicht kan krijgen in me vruchtbare periode.

Groetjes Brenda

6. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    #1126 Kimm24, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Ja ik heb het toch voor elkaar gekregen haha. maar dat het deze maand niet gelukt is , is inderdaad rot maar wat doe je eraan.. gewoon vol goede moed op naar de volgende ronde en hopen dat het dan wel lukt.
    @ Bren29 ik had dat ook.. was ook een paar dagen overtijd en ik had echt zoiets van he he eindelijk gelukt en nee hoor daar kwam het weer, je lichaam kan je echt voor de gek houden.
    @Eonah ik zal voor je duimen :)
    @Krissiefleur Gefeliciteerd met je zwangerschap :D ik hoop dat hij of zij blijft zitten :)
    Ik kan pas 3 juni beginnen met ovulatietesten.. dus ik moet nog even wachten..Heeft iemand ervaring met ovulatietesten ?

7. Ja daar ben ik ook achter gekomen ik kan me eigen lichaam momenteel niet echt vertrouwen. Ontpillen is ook al zo iets. Heb daar best veel last van gehad.

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Welkom Bren!

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, verwijzing gekregen voor de gyn. 15 juni 1e echo (9weken) en 1e afspraak. Dus nu maar afwachten, ben benieuwd! nog 4 weken ;)

9. Dank je wel.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Spannend Krissie!! Nu aftellen he!!

Ik heb ervaring met ovulatie testen: ik vind het veel rust geven omdat je weet wanneer je eisprong is geweest, en dat je dus +/- 2 weken later ongesteld wordt.
    Ik vind het in iedergeval helemaal top. De eerste ronde dat ik ovutesten deed was het wel nog een beetje zoeken, omdat niet iedereen zo'n enorm positieve test krijgt dacht ik al een paar keer mijn eisprong te hebben gezien :cool: Maar geloof mij als ie positief is dan twijfel je niet hoor dan is het zo'n dikke streep hahahah.

Hopelijk heeft het voor mij deze ronde succes gehad, vandaag over een week moet ik meer weten!! spannnenndd!

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Iemand hier ervaring met ijzersmaak in je mond?? Heb het al vanaf vannochtend vroeg en niets helpt hahaha. Nog een weekje dus hopelijk is het voor n goed doel!

Hoeist met de andere ladies?

12. Ik heb vandaag de ovulatie tests binnen gehad en ga er donderdag mee beginnen dus ben erg benieuwd. :)

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Spannend Bren!!

Hier nog steeds ijzersmaak in mn mond. Alleen chocolade pasta verhielp het een beetje vanmiddag hahh

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren en Kim welkom hier!!
    Bren, succes met de ovutesten, het is ideaal!
    Kim ik heb ook een lange cyclus gehad, nog stuk langer dan jouwe...ben vorige ronde begonnen met teunisbloem slikken in de eerst 10 dagen na ongi en heeft mn cyclus een stuk verkort!

Krissiefeur en Susanna, gelukkig nog steeds een mooie plakbeeb en kunnen jullie er lekker van genieten met maar zo weinig symptomen, heerlijk toch!! Snap ook wel dat ej er soms onzeker van wordt, maar als de test nog steeds positief aan geeft is het allemaal goed toch! Voelden jullie je ook niet anders na je eisprong in de maand dat jullie zwanger werden, hoe snel voelden jullie verandering? Of gewoon helemaal niet?

Eonah, spannend die ijzersmaak. Schijnt toch wel een van DE symptomen ook te zijn. Komt dat door geirriteerd tandvlees dat je die ijzersmaak krijgt, of is het gewoon een raadseltje zeg maar? Zag dat je je ei gevonden had, dus ik heb er een goed gevoel over! Spannend spannenddd!!! Ga je echt pas op je NOD testen?

Ik ben weer terug van een weekje vakantie in Limburg en heb daar volgens mij mn ei gespot. Had 4 dagen (ma, di, wo en do) een vrij donkere test en voelde me toen donderdag ineens beroerd (hoofdpijn, misselijk en chagerijnig) en deed later nog een ovutest en toen was tie wit. Had ook wat bruinverlies die dag. Denk dat het mn ei geweest is, hoewel ik geen knallende test heb gehad, maar dat was vorige ronde ook niet zo. Elke dag geklust daar, maar ook 2 keer in de sauna geweest wat niet zo goed voor het zaad van manlief schijnt te zijn. Heb gelezen op internet dat het voor goed zaad niet heel veel uitmaakt, maar voor matig zaad het funest is. Ben benieuwdd!!!
    Vorige rondes had ik na mn ei steeds gevoelige tepels...dat heb ik nu nog steeds niet...dat vind ik wel een beetje raar.

15. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Spannend! Ben benieuwd of het deze maand raak is ;)
    Zelf voelde ik niks na mijn ei, ik was dan ook erg verrast dat de test positief was. Ongeveer 2 dagen na mijn test begonnen mn borsten gevoelig te worden, en dat is eigenlijk het enige kwaaltje dat de hele tijd is gebleven :)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dat is toch ook wel geruststellend om niks te kunnen voelen en toch harstikke zwanger te kunnen zijn.

Op dit moment heb ik een pukkeluitbraak rond mn mond en wat irritatie daar beneden. Ook nog geen gevoelige tepels ofzo...hmmm gaat toch weer anders dan de vorige rondes..

17. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya geen idee waar die ijzersmaak door kwam. Nooit eerder last van gehad, en tandvlees was ook OK. Heb er de hele vrijdag last van gehad.
    Gisteren had ik brandend maagzuur en daardoor ook niet echt heel veel trek, heb dr lunch over geslagen. Vannochtend ben ik een beetje misselijk........
    Donderdag/vrijdag is mn NOD, eigen wil ik tot dan wachten met testen, maar mss doe ik het ook wel op woensdag (dan ben ik vrij)
    Mennn wel spannend dit zeg!!!!!

@skaya wat goed trouwens met teunisbloemzooi dat je cyclus korter is zeg!! Collegaatje is er ook enorm over te spreken, die werd nml 2 keer direct zwanger na het starten van teunisbloemolie!!

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden,

Hier alles goed, op wat buikpijn met vlagen na. Ik heb na mijn ei ook niks gevoeld, behalve dat ik geen zere borsten kreeg die ik anders een dag na mijn ei al had.

Goh spannend Eonah! Wie weet is het wel raak!:D

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Eonah Spannend he wanneer ga je testen ?

ach voorlopig ga ik eerst beginnen met ovulatietestjes daar begin ik volgende week vrijdag mee.. ben heel erg benieuwd.

Ik duim voor iedereen dat ze deze maand zwanger raken ! ;)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah ik hou het in de gaten woensdag!!! Dan ben ik ook vrij!!

Deel Deze Pagina