Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Thnx ladies!!!

Ik heb geen idee wat t gaat worden!!! Krijg wel n koortslipje volgens mij, en mn buik zeurt ook een beetje vandaag...

Spannend hoor, al krijg ik steeds meer het idee dat het voor mij weer n nieuwe ronde wordt!

2. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    De eerste test gedaan! Had nog even gewacht, weet niet hoelang maar ik zag niets dus ik baalde een beetje en ben terug naar bed gegaan. Na een minuut of 10 toch nog even gekeken en een heeeeeeel heeeeeel licht streepje.

Niet binnen de 5 minuten wachttijd, maar wel binnen de maximale wachttijd van een half uur....... Morgen of vrijdag ochtend nog maar eens proberen :)

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Oooooh spannend Eonah!:D

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Yepzzz best spannend!! Stom dat ik ook niet netjes de volledige 5 minuten heb gewacht haha...

Nouja áls het raak is dan moet het morgen al wat beter zichtbaar zijn! Had de afgelopen dagen al een aantal keer een wat zeurende buik, en nu ook weer, dus ging eigenlijk van een omo witte uit.

Maarja zoals alle symptomen van menstruatie, kunnen ze ook symptomen zijn van zwangerschap, en omgekeerd ;)

Maar ik hoop wel heeeel erg dat het raak is, op het werk zijn er steeds meer zwanger......... :|

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik had ook steeds buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden, en mijn borsten waren anders dan andere maanden.

Heb je geen fotootje van je test? Ik ben wel nieuwsgierig, bij mij begon de kruidvat 2 v 5 test ook al 4 dagen voor NOD heeeeel licht!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonahhhh wat spannnenddd!!!! Ben super benieuwd naar je volgende test. Voor het duidelijk kan je het misschien beter vrijdagochtend doen, maar dan moet je wel heel geduldig zijn.

Krissiefeur hoe is het verder met jou?

Hier ben ik ook al wat testdrang aan het ontwikkelen. Dit komt daardat het toch weer anders gaat dan de afgelopen 3 rondes qua symptomen. Sommige heb ik nu niet en heb weer wat nieuwe erbij. Zo voel ik nu bijv andere dingen onderin mn buik en liezen, nooit eerder gehad. Misschien zondag vast een ovutest ertegen aan knallen.

7. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ik heb wel een fotootje, maar op de foto is het wat slechter te zien dan in het echt. Het is echt liichhttt.. Als ik mijn laptop scherm wat naar achteren klap kan ik hem wel goed zien :p

Jeetje voor jou ook spannend skaya, ik duim voor je hoor!! Zat vanmiddag te lezen over ultra gevoelige testen (7 dagen voor je NOD) maar die worden door artsen ontraden omdat er dan nog niet echt van een zwangerschap gesproken kan worden. Het is dan nog veel te klein en helemaaal niet zeker of het blijft plakken....

Ik had nu van die gevoelige testen van 4 dagen voor je NOD.. En afhankelijk van mijn LF deze maand (vorige maar was mijn LF nml 13) zou ik morgen of vrijdag ongesteld moeten worden...

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah ik zie wel iets op je test horr!!! Ben benieuwd naar de volgende test! Plaats je dan weer een foto!?

Jaaaa wil ook echt nog wel ffies wachten met testen, tis alleen wel moeilijk. :p

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik zie ook wat hoor! Als ik mijn scherm een beetje plat leg komt er ook een vaag streepje! Zo begon het bij mij dus ook.:D

Hier gaat verder alles goed! Geen problemen tot nu toe,:D

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hihihi thnx ladies!! Het kan nog gewoon raak zijn deze maand. Heb nog 6 zw testen liggen (zaten bij pakket met veel ovutesten haah) dus ik ga lekker morgen ochtend weer testen.

Vanmiddag wel weer duizelig en niet echt trek. En nu weer wat brandend maagzuur en nog steeds zeurderige buik.. Ohja en veel moeten plassen heel irritant haha

Kan me voorstellen dat het spannend is skaya, hoop dat je wat drukke dagen krijgt zodat je er niet de hele tijd mee bezig bent, dat helpt wel vinnik haaha. Alleen bij mij is werken niet echt afleiding vaak met 2 zwangeren om me heen (waarvan er eentje weet dat wij ook bezig zijn ) hahaah

Geduulllldddd

Wanneer mag je naar de vk krissie? Heb je al gebeld??

11. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi ladies..
    eonah:ik zie ook een licht streepje!!hoop dat die binnenkort nog duidelijker word!!
    hoe gaat het met jullie allemaal?
    met mij goed vandaag lekker vrij geweest van het zonnetje genoten!!
    morgen weer werken...
    nou fijne avond groetjes beauty

12. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hiihihihi woensdag is een favoriete vrije dag he hahahaha. Fijn dat je genoten hebt van je vrije dag!!

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Menn vannacht om 2 uur moest ik al plassen, maar weer in slaap gevallen. Uiteindelijk om 5 uur weer wakker geworden maar moest tot 6 uur blijven liggen van mezelf ;)

Maar weer test, en streepje ieeeetss donkerder dan gisteren. Hij begon al na een minuut of 3... Ik ga er bijna in geloven! :D
    Ik heb even een CB digital besteld, die komt morgen binnen dus als ik nog niet ongesteld ben ga ik die zaterdag ochtend doen....

Wat gek vreemd bijzonder en spannend dit zeg!!

(bijlage: Links van vandaag, rechts van gisteren)

14. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Jaaa k zie um ook en een stuk duidelijker!!! :D
    Wat leuk! Ik kom zaterdag je CB even bewonderen hier ;)

15. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ha Eonah!
    Hoe is het nu? Alweer een nieuwe test gedaan? Probeer eens kruidvat 2 v 5 die zijn ook wel gevoelig.

En hoe is het met de andere meiden? Wachtende op de test of het ei?

16. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Heeey ladies!!

De clearblue kwam gisteren al binnen :D dus heb hem vannochtend al gedaan!!

En.....

ZWANGER!!!!!!

Ben zo blij!

17. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Yeah Eonah! Gefeliciteerd!

Hoe voel je je?

18. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Eigenlijk best goed! Sochtends wat misselijk, en savonds brandend maagzuur. Maar verder prima!! Vind het allemaal nog heeeel onwerkelijk en spannend :D

Hoeist met de rest? Testdrang aan het onderdrukken? Ik duim voor nog meer tweede streepjes!!

19. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

YAYYY!! Wat een geluk dat ik toch een dagje eerder kwam spieken haha :) Super gefeliciteerd! :D
    Geniet ervan! Hoe reageerde je vriend/man?

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    EONAH WAT SUPERRR GEFELICITEERD MEIDDDD!!!!!!!
    hoeveel dagen voor NOD zat je nou??? of was je NOD er nou al?

Ik heb ontzettende buien van testdrang. Voel echt vanalles in mn onderbuik en soms liezen. Werd wakkeer met lage rugpijn.

Deel Deze Pagina