Mijn vriend zei met een enorme glimlach heel droog: ik wordt papa!!! Hahaha mijn nod was gisteren of vandaag. Mij lf was vorige ronde 13 dagen, dan zou mijn nod gisteren zijn!! Nog even geduld skaya, het komt goed ik duim voor je!!!
hoi hoi eonah:gefeliciteerd met je zwangerschap!! ga verder met werken nu.... tot gauw groetjes beauty
@Eonah Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !! Geniet ervan Ik mag 21 juni testen dus ik moet nog even geduld hebben. Maar helemaal super voor je (K)
Zwangere meiden hoe voelen jullie je vandaag??? Kimm voor jou zit er weer een ei aan te komen, succes met klussen! Dat ze elkaar maar snel mogen vinden Testdrang is vandaag even minder. Voel even helemaal niks nog vandaag.
Goede morgen! Hier gaat alles zijn gangetje hoor! Voel me op het moment een beetje misselijk, verder geen problemen hier . Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan! De symptomen komen en gaan hier, dus volgens mij zit het nog wel goed
Hier gaat het prima hoor! Rommelt van alles in mn buik, en zo af en toe misselijk of brandend maagzuur. Darmen zijn ook vanslag en ik ben moooooeeeee *gaap* we waren vandaag aan het winkelen, maar ik werd er wel erg moe van, en net even iets van 2 uurtjes liggen dutten hahaah. Krissie, heb jij al een afspraak staan bij de VK? We kunnen hier uit een stuk of 3/4 praktijken kiezen dus zit nog een beetje in dubio wie ik ga bellen. En over vertellen aan de familie; aan de ene kant wil ik ze het liefst zo snel mogelijk blij maken met het goede nieuws. Mocht het dan mis gaan dan zit je natuurlijk niet alleen met het verdriet, aan de andere kant is het dan natuurlijk wel ineens bij iedereen bekend dat je het graag wilt. En mocht het toch mis gaan (kans is zo'n 1 op 10 de eerste weken) dan zit iedereen natuurlijk wel te wachten op de volgende. Dan is de verassing er ook een beetje af!! Voor mn schoonmoeder kunnen we het denk ik niet lang verborgen houde, had nu al steeds het idee dat ze er naar zat te vissen hahaha. Moeilijk hoor!! Vind het nog steeds heeeel gek hier allemaal echt over na te moetrn gaan denken haah. Wel heeeeel leuk natuurlijk!
Wij hebben het wel aan onze ouders en mijn zus verteld. Ik kan zoiets ook niet verzwijgen! Verder weet niemand het. Daar wachten we mee tot na de termijn echo. Ik heb 15 juni een afspraak staan bij de gyn, krijg dan eerst de termijn echo. Ik ben heel erg benieuwd! Vandaag ook een beetje hangerig, lig al de hele middag op de bank met de laptop. Maar goed, het is allemaal voor een goed doel. Mijn humeur wisselt ook heel erg, zo ben ik blij en zo mopper ik weer. Ik ben ook een gek ding soms . Voor jou ook spannend Skaya! Bijna test tijd !
@ Skaya Ja volgens de banner komt mijn eisprong over 3 dagen ( 14 dagen na je laatste menstruatie ) maar dat geldt toch alleen met een cyclus van 28 dagen ?? Mijne is 34 dagen.. ik ga vrijdag beginnen met Ovulatie testen... ben benieuwd.. ik ben jarig op de dag dat ik mijn menstruatie verwacht dus het zou wel een heel mooi cadeau zijn als het uitblijft ! Ik hou jullie op de hoogte
hoi hoi ladies goed weekend gehad!! nou ben gisteren na engeland geweest lekker shoppen voor mijn 29 verjaardag was erg leuk mijn auto zat vol...verder vandaag werken an 1400 tot 2300 ben er morgen pas weer..ik weet zo niet wanneer ik ongesteld moet worden mijn cycles waren beetje wankelig...hoe moest ik het ookal wanneer berekenen??kan iemand mij helpen..?? nou ik ga me gereed maken voor het werken.. verder lezen groetjes beauty
Hoi meiden, Hier ook een prima weekend gehad hoor. Eigenlijk weinig bijzonders te melden. Hoe is het met de rest?
Hier zijn de ovulatietesten besteld Vrijdag 3 juni beginnen... ben zoo benieuwd... ik heb ze besteld via sensitest.. hoop dat ik ze wel voor die tijd binnen heb Hoe gaat het met iedereen...
@krissiefeur Spannend hoor 15 juni is al over twee weekjes, dat is wel al snel! Ik geloof dat hier in de beurt zowat alle VK's pas met 10 weken een echo gaan maken... Dat duurt nog zo lang!! Heb je niet ook soms een beetje 'het is een droom' gevoel hebt? Ik bedoel als je net een zwangerschaps test doet heb je echt bevestiging, en daarna is het een beetje stil. Je voelt niet zoveel, behalve wat symptomen af en toe maar dat is het.. Ik heb het wel steeds hoor zo onwerkelijk ghehe. @kimm24 Volgens je banner vandaag je eisprong? Was je al begonnen met je ovutesten, of had je ze nog niet binnen? Spannend hoor! @beauty Ik denk dat je cyclus weer tussen de 31 en 35 dagen zal zitten, vanaf je menstruatie dus.. En volgens je banner is vandaag je vruchtbaarste dag, al weet ik niet of die goed stond hihi. @bren29 Spannend hoor, 13 juni dan moet je je eisprong al bijna gehad hebben he. Had je hem gevonden? Heb je er een beetje een goed gevoel over?? @skaya Morgen testdag!!! Vertelllll Al getest?!?!? Ik zit zoo ontzettend hard voor je te duimen hier!! @susannaC Hoe gaat het bij jou? Nog een maandje en dan al de 20 weken echo, wat gaat dat snel! Hopelijk voel je je een beetje ok? @mamanu Een tijdje stil van jou kant, ben je er nog? alles goed?? Echo inmiddels gehad? En? @mpo ook bij jou al een tijdje stil.. Hoe gaat het met jullie? Zo'n miskraam is niet niets he?! Heb je het al een klein beetje kunnen verwerken? @deesjedees Bij jou ook stil hier in het topic, hoe gaat het met je? @koppel Eind april schreef je dat het even op een lager pitje stond bij jullie, nog steeds zo? Of inmiddels de draad weer terug opgepakt? -------------- Zo nu heb ik iedereen gehad! Hier alles goed, voornamelijk veeeel moee. En plassen. Ik wordt steeds 'snachts wakker om te plassen dat had ik anders nooit hahaha. Misselijkheid gaat wel, slechts heel af en toe een vlaagje gelukkig. Verder voelt het echt nog heel onwerkelijk, heel gek. Ik moet ook nog een verloskundige uitzoeken maar er zijn er hier 3. Ik weet dat een van mijn collega's bij één zit, en daar wil ik dus absoluut niet heen. Dus blijven er nog 2 over. Beide even ver vanaf mijn huis,maarja wat is wijsheid he?? Morgen avond komt mijn schoonmoeder en dan gaan we het haar vertellen, want vriendlief wilde het zooo graag met haar delen. Verder weet een vriendin van mij het al (die wist ook dat we bezig waren ) maar verder nog niemand. Ik denk dat we het mijn broertje wel al voor de echo gaan vertellen, maar voor de rest nog een beetje stil (proberen) te houden.
@Eonah Hoe voel je je ? geen zwangerschapskwaaltjes ?Gaat alles nog goed ? Nee de ovulatietesten zijn nog niet binnen... maar als het goed is komen die vandaag ! Ik heb een cylcus van 34 dagen al vanaf de 2e maand dat ik gestopt ben met de pil..dan heb je toch op dag 21 je eisprong ? Of 14 dagen na je menstruatie zoals bij een cyclus van 28 dagen (??) Ik ga overmorgen beginnen met testen.. en volgens berekensite's heb ik 7 juni mijn eisprong.. ben reuze benieuwd..
@kimm24 Ik voel me uitstekend, wat ik zei alleen eeerrrggg moe! Wat betreft je cyclus, je hebt je eisprong +/- 14 dagen vóór je volgende menstruatie dus bij 34 dagen heb je hem rond dag 20! Mij luteale fase (LF, vanaf je eisprong tot menstruatie) was 13 dagen, dat kan dus ook per vrouw verschillen! Ik begon ondanks mijn lange cyclus steeds voor dag 10 met testen, ik had goedkope dipsticks van zwanger & kids
Hee meiden, ik heb gisteren en eergsiteren een knallende ovutest gehad...en een negatieve zw-test. Ga nu denken dat het een tweede ei is ofzo...maar dat kan helemaal niet. Geen diee wat er gebeurd, wel weer geklust voor de zekerheid. Eonah, heb je al een vk gekozen? Wanneer ga je bellen? Kim, toen ik een cyclus had van 31 dagen, had ik op dag 17/18 mn ei en 13/14 dagen later ongeveer mn ongi.
Dus dat zou betekenen dat ik volgende week maandag mijn eisprong zou hebben dat is dag 20.. vandaag is dag 15. Wanneer zal ik dan beginnen met ovulatietesten ? Ik heb bij sensitest een berekening gedaan en daar kwam uit dat ik op 3 juni kan beginnen met testen maar dat is toch erg vroeg ? overmorgen testen als ik pas volgende week maandag mijn eisprong heb... ik vind het maar een gepuzzel Bedankt dames ! suc6 met jullie zwangerschappen ik hoop dat ik 21 juni ( mijn nod ) goed nieuws kan posten haha.
Kimm, heb je altijd dezelfde cycluslengte? Bij veel vrouwen verieert dit best wel met een aantal dagen is is het verstandig op tijd te beginnen met testen...zou zonde zijn als je hem mist.