Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Skaya ja ik heb altijd een cyclus van 34 dagen.. ik weet precies wanneer mijn menstruatie moet komen en dan komt het ook precies op die dag en geen geen dag eerder of later.. dus tot nu toch elke maand hetzelfde liedje.alleen raar dat ik volgens mijn banner vandaag mijn eisprong zou hebben terwijl verschillende site's waar je dat kan uitrekenen met een hele andere datum komen.. 7 juni..
    ik ga gewoon 3 juni beginnen en we wachten vol spanning op die donkere streep ! hahaa....

Groetjess !

2. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Gelukkig dat het goed gaat met je! Laat je het wel weten wanneer je je 1e afspraak hebt bij de VK? :D
    Bij mij gaat het nog steeds goed, nog geen kwaaltjes dus verwacht het ook niet meer eigenlijk. Ja echt spannend, pf kan echt niet wachten! 2 dagen erna ga ik op vakantie dus het is dubbel aftellen ;)

3. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hey Meiden !! De ovuatietesten zijn binnen.. ik heb er net even 1tje gedaan.. het 2e streepje is heel licht.. wat betekent dat ?
    Ik verwacht mijn eisprong pas volgende week dinsdag..

Groetjes !

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden!

Hier gaat alles zijn gangetje hoor. De misselijkheid komt nu echt met meer regelmaat om de hoek kijken. Zelfs in de bus is een probleem. Maar goed dat geeft niet.

Fijn dat het met iedereen goed gaat.

@ Kimm: volgens mij begint nu dan de opbouw naar je eisprong en moet je dagelijks testen om te kijken of je streep donkerder wordt. Hoe donkerder de streep hoe meer richting de eisprong. Ik heb er verder geen ervaring mee, wij hebben deze niet nodig gehad.

@ Eonah: ja het is zeker vreemd. Na de test is het gewoon afwachten. Ik heb geen bloedverlies en klachten nemen wat toe dus ik neem aan dat het goed gaat. We zullen het over 2 weken zien ;);)

@ Skaya: was jouw testdag niet morgen? Is je ovutest niet positief omdat je zwanger zou kunnen zijn??

5. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hey Meiden ! Iedereen een goed weekend gehad ?
    Gaat alles goed ?
    Hier nog druk bezig met de ovulatietesten.. alleen nog geen donkere streep te zien helaas..alleen een lichte streep.
    Maar ach ik hou de moed erin :D

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier gaat het redelijk. Twee weekjes geleden voor de 2de keer een miskraam gehad. Zwanger worden lukt dus wel, maar blijven plakken gaat niet goed. Kwartje begint nu echt pas te valle.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kim, hoe gaat het nu met je ovutesten? Zouden dan nu wel donker moeten worden?

Krissiefeur, hopelijk wordt je misselijkheid niet erger!! Is niet handig in de bus!!!

Eonah hoe is het met jou?

Hier toch mn ei gehad vorige week...twee weken daarvoor misschien een mislukte eisprong. Zit nu opnieuw op het wachtbankje.

8. koppel

koppel Niet meer actief

Mpo en Deesje!! Nee toch! Aaaargh wat erg:(
    Hopelijk is het snel weer raak.. Ja weet niet wat ik mmoet zeggen..

Krissie wat lees ik! Gefeliciteerd :D Super meid.
    Geniet ervan.

Ik ben zelf ook net vanmorgen thuis gekomen van de vakantie en ik wist niet meer zeker wanneer ik ongesteld zou moeten worden dus vandaar dat ik dacht ik ga eens even kijken.
    Ben dus 2 dagen overtijd maar ik kan onmogelijk zwanger zijn. Mijn vriend is tijdens de vakantie niet in mij klaargekomen omdat ik dan steeds onder die gezamenlijke douche moest. Nee dankje haha.

Dus wachten tot de duivels doorzetten en dan op naar de volgende ronde...

9. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @deesjedees Wat erg !! Veel sterkte toegewenst.

@Skaya ik ben sinds vorige week vrijdag begonnen met testen en vandaag weer een testje gedaan maar nog geen donkere streep...terwijl dat volgens mij wel zou moeten nu want volgens de berekeningen heb ik morgen mijn eisprong ( dag 21 ) met een cyclus van 34.

Ik vind het wel vreemd... de streep is wel ietsje donkerder maar niet zoals het zou moeten denk ik...

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. ( zie foto ) bovenste is van gisteren en onderste is van vandaag.

Groetjes !

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Koppel, met voor het zingen de kerk uit kan het alsnog wel raak zijn...kans is klein maar je hoort het toch regelmatig.

Kimm, je LH piek zit er zo te zien aan te komen, hij wordt duidelijk donkerder! Je vruchtbaarste dagen zijn nu! Elke dag ff klussen de komende 3 dagen. En even doortesten met je ovu's.

11. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ha meiden,

Het was even stil op het forum, maar iedereen is er weer zo'n beetje lees ik.

Ik gaat alles nog goed hoor, de misselijkheid is er eigenlijk de hele dag. Voel me dan ook hangerig, maar het is voor een goed doel!:D

@ Kimm, volgens mij komt je ei er aan hoor!

@ Deesjedees, wat vreselijk meid! Kop op, jij hebt binnenkort ook een plakkertje!

@ Koppel, 2 dagen over tijd?! Testen zou ik zeggen!

12. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Thnx meiden :D morgen zou die 2e streep heel donker moeten zijn.. we wachten af.. en gaan ervoor ;)

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kimm, ik zou alvast maar gaan klussen, test is nog niet positief maar komt er denk ik wel aan.

14. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @deesjedees ik heb vandaag weer een testje gedaan en ja hoor.. een dikke vette streep !:D ( in het echt is de streep duidelijker dan op de foto )
    Dus dat wordt klussen hahaa.

Precies zoals verwacht op 7 juni:)

15. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Dag lieve mensen,

Ik wil me ook heel graag hierbij aansluiten. Ik ben ook sinds januari gestopt met de pil. Heb vorige week na een zwangerschap van 6 weken een miskraam gehad. Helaas, enorm Kl&%&*%%e maar het leven gaat helaas verder.
    Vol goede moed ga ik er nu weer tegenaan en zou als het mag, graag met jullie mee kletsen!

16. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    @ vlinder, welkom!

@ Kimm, wat doe je hier nog! Hup aan het werk jij ;)

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Vlinder Welkom ! Gezellig dat je mee komt kletsen :D
    @Krissiefeur ja ja doe mn best haha :D
    Ik heb net een foto gemaakt met de webcam.nu is ie beter te zien..

Duidelijk he ??! haha

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Zeker zeer duidelijk!

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Donkerder kan niet denk ik hahaha.
    Ik ben zo benieuwd of het deze maand gelukt is.. helaas weet ik dat pas over 2 weken..

Duimen jullie allemaal ??

Groetjess

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    fingers crossed!

Deel Deze Pagina