Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Leuk:)

Heb je het bepaalde mensen al verteld van je zwangerschap?
    Denk je dat ze het leuk gaan vinden op je werk?

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja mijn ouders en een paar collega's zijn op de hoogte en een paar goede vrienden. Verder nog niemand, we willen nog even wachten tot we het hartje hebben gezien woensdag. Het komt nu wel snel dichterbij!

Ik heb vandaag wat last van mijn rechter lies, vast bandenpijn. Maar even rustig aan doen. Mijn buik veranderd ook wat, ben niet de slankste maar toch kunnen wij het wel zien!:cool:

3. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @ koppel Jammer dat je toch ongesteld bent geworden !
    Volgende maand beter ;)
    @ Krissiefeur Spannend woensdag :D nog een paar dagen geduld ;)
    Vandaag zou de innesteling zijn , ik heb wel last van krampen maar of dat nou komt door een innesteling.. dat weet ik pas 21 juni.. dat is mijn NOD dag :)

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hey meiden!

Sorry ik ben hier niet meer zo veel, ik ben zooooooooo moeeee! Als ik even kan ga ik lekker een tukkie doen :D

Spannend hoor Krissifeur, bijna je eerste echo!! En Kimm, nog even geduld, nog een weekje en dan weet je meer, ik hoop zoo voor je!

En koppel, hoe gaat het met temperaturen? Het leek mij allemaal nogal gedoe!

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ha Eonah, leuk je weer even te zien. Ik ben ook zo ontzettend moe, zit de hele dag te gapen. Komt niks uit mijn handen. Maar is voor een goed doel hè?
    Ik ben ook heel benieuwd naar woensdag. Vanmorgen van de trap gegleden, nu zere schouders! Bah! Nou ja doe maar weer rustig aan vandaag.

Spannend Kimm, nu maar afwachten!

6. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Eonah Moe zijn hoort er bij :D gaat alles wel goed met je zwangerschap ?
    @Krissiefeur ik zal woensdag aan je denken :D spannend hoor !

Ik heb vandaag een komen en gaan van menstruatie pijn.. ik hoop zo dat het raak is ! :D
    Maar voorlopig hebben al 2 mensen gependeld dat ik in Augustus zwanger wordt en het wordt een jongen.

ik hoop toch echt dat het deze maand raak is :D

Op het wachtbankje...............

7. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedeavond ladies

heb net een test gedaan van sensitest z'n dipstick en hij geeft een hele lichte streepje aan(had ervoor een glasmelk op)was niet van plan te doen ik dacht doe maar gek!!hoop over een paar dagen een dikke streep te zien!!
    foto lukt niet echt...ben in shock...niet veel bed tijd samen door gebracht deze maand haha!
    fijne avond tot morgen groetjes beauty

8. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Verder alles goed hier ja ;)

Oohh beauty wat hoopvol!! Streep is streep, ik ga duimen voor je dattie blijft plakken!!!!

9. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    ik heb net een kruidvat test gedaan en heb 2 mooie streepjes!!!
    whoeeeee!!!helemaal happy....
    groetjes beauty

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Waaaah beauty! Te gek zeg! Gefeliciteerd hoor!:D:D:D

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beauty gefeliciteerd meidd!!! Heb je al kwaaltjes??

Krisiefeur, bijna woensdag, spannenddd!!!

Ik ga woensdag testen als ik dan nog niet ongi ben...heb t idee dat het wel gaat gebeuren helaas...we zullen zien.

12. koppel

koppel Niet meer actief

Jeeeeeeeeej gefeliciteerd Beauty!
    Van harte :)

Aaaaah weer een lange cyclus voor jou Skaya :(

Voorlopig gaat het temperaturen goed. Het lastigste is denk het eind van de maand als ik me grafiek moet gaan bestuderen..

13. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1233 beauty01, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    hoi ladies
    hier heb ik de foto er toch op gekregen alleen zijwaarts haha...niet zo slim
    hoe gaat het met iedereen?
    groetjes beauty [​IMG]

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja hoor ik ziet 'm!

Hier gaat het wel, bij vlagen erg misselijk. Lig alle dagen al om half 9/9 uur op bed. Maar ja, woensdag gaan we het kindje zien!:D
    Hoop wel dat het snel beter gaat na die 12 weken ;)

15. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Beauty, helemaal top!! Nu blijven plakken!!
    @skaya geef de moet niet op, het tweede streepje komt ook voor jou!!! Ik ga heeeel hard duimen!!
    @krissiefeur wat fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt. Is dat met een speciale reden?

Ik ga woensdag de VK bellen voor een afspraak, helaas hebben ze hier geen echoapparaat in de praktijk, dus dat wordt apart in het ziekenhuis, en ik vrees dat ze dat pas tussen de 10-12 wkn gaan doen mennn ik wil zo graag een echo, weten dat het hartje klopt en dat het goed zit!! Ik wil het zoooo graag aan meer mensen vertellen hihi

16. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ja ben er nog ;) Ik moet weer even bijlezen...
    Idd al 2 echo's gehad. Bij de laatste echo ben ik ook een halve week vooruit gezet, dus dat is mooi. Verder zat alles erop en eraan. Zover ze kunnen zien natuurlijk!
    Volgende week gaan we 13 daagjes naar Griekenland en als we terugkomen dan heb ik mijn eerste pretecho staan, dus waarschijnlijk weet ik dan ook wat het is; een jongen of een meisje :D
    Ben benieuwd! Het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is, maar ben ook wel erg nieuwschierig naar het geslacht

17. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Doordat ik nu alles aan het teruglezen ben, zie ik het nu pas:): VAN HARTE GEFELICITEERD MEID. Leuk joh! Geniet er maar van!

18. koppel

koppel Niet meer actief

14 weken alweer Mamanu. Gaat snel he!?
    Geniet lekker van je vakantie zodirect en als je dan terugkomt heb je wat om naar uit te leven :)

Lijkt me een heerlijk gevoel.
    Snap heel goed dat je nieuwsgierig bent naar het geslacht..

19. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ja idd Koppel! Het gaat zo snel... nu bij de derde al helemaal! Ik heb het idee nog maar amper te kunnen genieten. Volgende week alweer 16 weken dus als ik terugkom van mijn vakantie dan bijna op de helft :$ Mag van mij wel wat langzamer gaan hoor ;)

20. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ladies
    effe zwaaien...tot straks groetjes beauty

Deel Deze Pagina