Vanaf dat ik gestopt ben is mijn cyclus 28 dagen. Heb laatst alles opgeschreven en uitgerekend. Alles was 28 dagen precies. Dus ik weet het niet en dat ik een ovulatie test deed klopte ook met me vruchtbare dagen die je hier op de site kan doen. Dus ik wacht het gewoon nog ff af.
@Krissiefeur Wat een mooie echo meid ! prachtig Hoe voel je je verder ? @Eonah Spannend 5 juli heb je al last van kwaaltjes ?? @ Skaya Jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden, volgende maand beter ! @ Bren29 Zolang je nog niet ongesteld bent geworden is er nog hoop, ik zou over een paar dagen weer een testje doen Ik heb vandaag een predictor vroege zwangerschapstest gekocht omdat ik op 12 juni menstruatie klachten heb gehad ( bleek dat op die dag de innesteling zou zijn ) dus ik ben gewoon te nieuwsgierig om nog even te wachten. Ik ga de test morgenochtend vroeg doen, dus ik ben super benieuwd Ik hou jullie op de hoogte !
hoi ladies ik ga zo slapen morgen om 5u eruit werken... kimm24:succes met je test morgen weltrusten ladies tot morgen groetjes beauty
@Beauty01 Thnx Werkse morgen ! hoe gaat het met je zwangerschap ?? Ik heb de hele week al het gevoel alsof ik ieder moment mijn menstruatie moet krijgen , dus ik wordt gek van de spanning haha Hopelijk heb ik morgen goed nieuws.
Helaas de test was negatief ik hoop dat ik te vroeg getest heb en dat ie daarom negatief is , zou kunnen volgens de bijsluiter... Nou is het afwachten of mijn menstruatie uitblijft dinsdag... i hope so ! ik heb wel een regelmatige cyclus , dus als het dinsdag wegblijft doe ik gelijk weer een test.
Kimm, predictor geeft pas heel laat een positieve uitslag! Kruidvat 2 voor 5 gaf bij mij 4 dagen voor NOD 2 streepjes! Ook de digitale van clear blue was 3 dagen voor NOD positief! Verder gaat alles goed hier. Voel me sinds de echo een stuk beter!
Vandaag is dag 8 dat ik over tijd ben. Nog steeds niet ongi, maar ben wel steeds heel misselijk en pijnlijke tepels. Ik had het er gisteren met me zus over en die had dit ook met haar eerste kindje wel zwanger en de test deed het niet. Wacht het nog wel ff af en anders maar ff bellen.
Bren ik zou voor de zekerheid even klussen! Pijnlijke tepels en misselijk zijn bij mij altijd een teken van mn eisprong!
goedeavond ladies zo vandaag gewerkt morgen ook van 0700 tot 1500 dan vaderdag vieren... mijn moeder(biologische)vindt het maar niks dat we weer zwanger zijn noch mijn oma(moeders moeders) ze vinden dat ik het probleem moet opruimen grrrr, maar mijn moerder(stief)is hartstikke blij en paps moest er even aan wennen hij zij zal wel druk zijn maar we redden het wel..verder reageert iedereen wel oke.. nou ga lekker in bad liggen en slapen fijne avond groetjes beauty
En Bren? Al meer nieuws? Wat balen beauty dat ze zo reageren! Weet je ook waarom ze dat doen? @ Eonah, hoe is het met je? @ Kimm, en met jou? Met mij gaat alles goed, gisteravond weer vroeg op bed. Weer erg beroerd geweest. Maar het is voor een goed doel! Al 9 weken onderweg, dus de 1e 12 weken zitten er bijna op! Gisteren hebben we besloten welk kamertje de babykamer wordt en vanmorgen hebben we al een deal gesloten over de jongensnaam en de 2e meisjesnaam. De 1e meisjesnaam is nog een beetje een verrassing. Maar wel erg leuk om over na te denken! Fijne zondag allemaal!
Beauty jeetje wat vervelend dat er zo gereageerd wordt zeg! Krissiefeur, leukkkkk!!!! Ik wil ook!! Jaaa de eerste 12 weken bijna voorbij!! Je kan straks helemaal los met babyshoppen
Ik heb sinds gisteren last van pijnlijke tepels.. en lichte menstruatiepijn.. ben benieuwd.. ik ben al aan het eind van mijn cyclus dus het lijkt mij sterk dat ik nu pas mijn eisprong zou hebben.. ben in spanning aan het afwachten tot dinsdag... dan ga ik een testje doen
Kimmm jaa het kan natuurlijk ook heel goed van een zw zijn, ik hoop het iig wel voor je! Ben benieuwd dinsdag!
@bren29 Maar je hebt wel al een positieve ovulatie test gehad dus?? En je zw. testen? Negatief?? @kimm24 Genoeg kwaaltjes hier hoor, ik moet echt opletten dat ik regelmatig kleine beetjes eet, anders wordt ik een beetje misselijk. Chocomel helpt ook goed wat ik heb niet zo heel veel honger vaak, terwijl ik me dan toch misselijk voel worden. En veel moe en plassen, al heb ik wel ontdekt dat het plassen meer een psychische drang is dan dat je echt moet, en kan dat soms dus ook wel uitstellen zonder dat de druk toe neemt haha. Die menstruatiekrampen had ik rond mijn NOD ook veel hoor, en ook na de positieve zwangerschaps test heeft het ook nog een beetje gezeurt een week ofzo. Bij mij waren de gevoelige tepels een teken dat mijn ovulatie net was geweest....maaar ook vanaf dat ik 5 wkn zwanger was ofzo heb ik ook last van enorm gevoelig tepels... @beauty01 Hoe gaat het bij jou, hoe voel je je? Nog steeds een plakkertje hopelijk? Wat vervelend dat je moeder en oma het niets vinden dat je zwanger bent. Dat is ook niet leuk! @krissiefeur Thnx, hier gaat alles goed. Kwaaltjes vallen me allezins mee! Moet goed op letten dat ik regelmatig wat eet, en alles kost me wel veel energie, ben gauw moe. Maar wat vervelend dat je er echt zo beroed van bent zeg, maar wat heerlijk dat je bijna de 12 weken erop hebt zitten. Heb je het iedereen al verteld na je eerste echo, of wacht je nog even op de 12wkn grens? Jeetje wat zijn jullie snel met beslissen van de baby kamer joh!!! hahaha. @skaya Ik ga zoo voor je duimen dat jij deze rond aan de beurt bent, het is niet leuk als iedereen voordringt he?? @allemaal Hier is alles goed, net een festival weekendje achter de rug. Daar het wel al een aantal mensen verteld omdat die anders raar zouden op kijken dat ik geen alcohol drink Maar het is me mee gevallen, wat ik net al tegen kimm zei, het plassen is vaak meer psychisch en lukt dan ook best wel om het toch nog op te houden. Ik heb wel gezorgd dat ik niet zo veel dronk, want anders moet je op gegeven moment toch naar de wc en dat duurt allemaal zo lang op zo'n festival haha. Ik merkte wel dat ik van veel dingen snel moe werd, maar zodra ik op het festival terrein was met de mensen en muziek om me heen gaf dat me juist wel weer wat energie heel gek. Ik werd ook best wel emotioneel van de eerste optredens hahah heel gek. Vind festivals altijd zo heerlijk ben gek van muziek, en de sfeer enzo. Nog 2 weken en 2 dagen tot de eerste echo!!
hoi hoi eonah:met mij goed beetje moe maardat komt goed.. tja moeder en oma wonen in het buitenland ben opgevoed door mijn vader en zijn vrouw.. acht tis mijn leven.. wij zijn er gelukkig mee.. weltrusen groetjes beauty
@Skaya & Eonah Dus het kan best zijn dat ik zwanger ben.. aagezien ik zoiets heb van vrijdag was de vroege test van predictor negatief dus het is misschien toch mogelijk dat ik dinsdag een positieve test heb ? oooh ik hoop het zo ik ben dinsdag ook jarig dus zou een perfect kadootje wezen... nog heeeeeeeeeeeel even geduld... Je hebt trouwens wel behoorlijk wat kwaaltjes wanneer heb je je volgende echo ?? Duimen he
@deejedees dankjewel !! haha zo ongeduldig als ik ben , heb ik net om 12.00 een test gedaan van etos ( zonder ochtendurine ) maar deze was negatief. Er staat op de de verpakking " te gebruiken vanaf de dag dat je de menstruatie verwacht " dat is pas morgen. Dus ik hoop stiekum dat ik te vroeg heb getest... Of is in dit geval negatief echt negatief ???
Ik had inderdaad een positieve ovulatie test. Ben vandaag 10 dagen over tijd en nog steeds geen ongi in aantocht. Ben vanmorgen even bij de dokter wezen vragen en die zeiden met alle symptomen ben ik zwanger zeggen hun. Maar ik wil het op een test zien dan zal het voor mij pas echt zijn. Hun zeiden dat ik vrijdag nog een keer moet testen. Het gebeurd wel vaker dat een vrouw pas na 2 of 3 weken een positieve test heeft. Dus ik wacht het nog even af. Gisteren de hele dag in bed gelegen zo misselijk als ik was en ook aan het spugen.
hoi hoi kimm24:ze zeggen dat de kruidvat testen het beste uitkomen gevoeligste.. 2 voor 5 euro(iedereen eigen mening vind ik) ik heb die ook gepakt 4dg voor mijn nod.. zal voor je duimen bren29 beterschap tot straks groetjes beauty