Deesjedees wat zie ik nu, weer zwanger?? Dit wordt een blijvertje hoor ik ga ontzettend duimen voor je! Hier alles goed, wel moe dus ik houd t kort
ja je hebt het goed gezien. Ik vind ook dat dit een blijvertje moet zijn. totaal geen klachten. dat vind ik wel beetje raar
deesjedees, dat hoeft helemaal geen probleem te zijn joh!! Ik ga enorrrmm voor je duimen!! Hebben ze nav je vorige miskramen nog onderzoek gedaan of iets dergelijks? Een kennis van mij is ook na 2 miskramen de derde keer zwanger van een plakkertje!! Drie keer is scheepsrecht!!
helaas na 5 lange dagen van geduld.. en hoop is vanmorgen toch mijn menstruatie doorgekomen.. Cyclus 30-34-34-34-39
Wauw deesjedees! Hopelijk is het een plakkertje! Balen Kimm, op naar een nieuwe ronde! Hier alles goed, vrijdag 2e echo
Hey meiden: Beetje druk geweest ik zal weer even regelmatig komen kijken hahaha. Ik moet zo alweer werken maar Dees iig van harte gefeliciteerd. Ik ga duimen dat die blijft plakken.!! Komt vast goed. Tot laters!! Me vriend en ik gaan morgen trouwens naar de hypotheker om te zien wat we kunnen krijgen als we een huis kopen. Xx
Hi meiden wat is het rustig hier! Ik bedacht me opeens vanmorgen dat er al heel wat dames zwanger zijn! Beauty Susanna Krissiefleur Enoah MamaNu DeesjeDees Ben benieuwd wie er zullen volgen! Skaya hoe is het met jou?
Iedereen heeft last van het weer denk ik. Of heeft er juist van genoten hahah. Hoe is het met alle bog afwachtende dames?? Balen Kimm dat je toch nog ongesteld werd. Dat is echt niet leuk zeg
Zo is dat! Positief blijven Ik ben echt zooo benieuwd of ik wel snel zwanger zou zijn als ik nu in de goede dagen zou vrijen hahaha. Mja, laten we het lot maar niet tarten. Eerst maar een huisje. Ik snap trouwens echt niets van me temperatuurkaart. Die site is niet helemaal 100% zeker dat ik al een eisprong heb gehad. Ik ben benieuwd wat me temperatuur gaat doen de komende dagen.
als je temp nu gaat stijgen dan word het een kruis. anders kan hij hem nog verzetten. Ik had er ook afscheiding en hoogte van de bmm bijgezet. Dan krijg je niet zo snel een kruis
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even, erg druk gehad de laatste week. En met de mooie weer niet achter de computer gezeten! Hier gaat alles zijn gangetje, vanmiddag weer een echo! Zou nu dan zo'n 10 weken en 4 dagen moeten zijn. . Ben benieuwd of ons kleintje mooi gegroeid is!
Even een update vanaf hier: de echo was weer super . Armpjes, beentjes, alles zat er op en er aan . Het bewoog ook lekker en zwom lekker heen en weer. Heel bijzonder dat je dat niet kan voelen. Ook het hartje horen kloppen, wat een gewaarwording is dat! Net een galopperend paard!
Oh krissie wat super dat ie zo lekker aan het zwemmen en aan het doen was!! Ik ben dinsdag aan de beurt als het goed is dan 9weken 3 dagen. Kan ook 2 of 4 dagen zijn we'll see!! Super spannend dit! Andere dames, hoe gaat het met jullie, zijn jullie alweer in de klustijd? Of zijn er alweer een paar op het wachtbankje beland? Ik duim zo voor jullie dat jullie ook gauw in verwachting zullen zijn!
Ook een tijdje niet achter de computer gezeten. Maar alles goed hier. De ovulatie stripjes zeggen dat we deze dagen de beste tijd is om te klussen. Dus ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte. Heb zaterdag afscheid genomen van een collega. Het was een grote jank partij. Heb een heel leuk rompertje van haar gehad. Groetjes Brenda
Dees kun jij niet even naar mijn temperatuurkaart kijken dan? Ik heb een stippel kruis? Zou het kruis niet op dag 19 moeten staan? Wat super trouwens kriss! Echt zo mooi lijkt me dat Ik heb vandaag om 2 uur een gesprek bij de hypotheker! Ben benieuwd.. Xx
ja testen nog steeds positief. Ik had er zalf 2 achter mekaar die heel duidelijk waren. Volgende week donderdag of vrijdag staat ongi gepland, maar hoop dat het lekker weg blijft.
Woohoo mijn echo was goed! Hartje klopte goed en kleintje bewoog al. 9weken 5 dagen volgens de meting! Ik ben blij