Hey meiden! Gister bij de hypotheek geweest en alles is goedgegaan. Nu langzaam op zoek na een leuk huisje Xx
Ik moet nog even een goede digitaal maken, met de scanner op mn werk werd het een rommeltje, en vanaf een foto is het drama vanaf dat glimmende papier.. Houden jullie tegoed
@ Koppel , wat fijn dat het goed is gegaan bij de hypotheek ! Nu op huizenjacht ! @Krissiefeur Wat een mooie echo foto ! echt heel duidelijk al.. op naar de 12 weken @Enoah ben benieuwd naar jou echo foto.. is alles goed gegaan ? Ik heb deze maand zoiets van ik bereken niks wanneer mijn eisprong is of wanneer mijn vruchtbare periode begint. Ik zie het allemaal wel.. ik weet niet eens wanneer ik ongesteld moet worden want ik had 3x een cyclus van 34 dagen en vorige maand was het ineens 40.. kan ook door de spanning komen natuurlijk. We gaan gewoon lekker genieten en we zien wel wanneer er een zwangerschap op ons pad komt...voorlopig hoeven we nog niet naar de huisarts , pas in januari Meiden die al zwanger zijn heel veel suc6 met jullie zwangerschap !
Zeker leuk Aankomende week verschillende bezichtigingen dus ben benieuwd wat het gaat brengen! Wat een mooie foto! Aaaaargg jaloers hahaha! Onze tijd komt ook wel Geduld is een schone zaak. Ik moet helaas weer werken dus adios meiden!
Spannend koppel huizen bezichtigen! Is ook een leuke periode. Ik ben vandaag aangeland in week 12, heerlijk gevoel geeft dat hoor! Ben nog wel dagelijks aan de kots 's avonds. Maar goed, het is niet anders. Ik hoop maar dat mijn lichaam snel herstelt . Dat kotsen is maar niks! De vermoeidheid begint wel wat af te nemen gelukkig. Zijn er al weer dames in de testfase? En Eonah je fotootje al kunnen uploaden? Ik ben nieuwsgierig! We
Lekker hoor krissiefeur, dat je in week 12 bent heeerliijk!! Nog eventjes en dan ben ik dat ook, vind de 10 weken al prachtig, en van de week een goed kloppend hartje, en wat beweging. @koppel Jullie tijd komt ook inderdaad nog wel!! @kimm knap hoor dat je zo kan afwachten! Ik was de tweede ronde gleijk met ovutesten begonnen, gaf me veel meer rust want dat zie je wanneer je eisprong is, dan weet je ook wanneer je menstruatie moet komen. Vond die eerste ronde wachten echt veeeel te lang Enne, mn echo foto toegevoegd. Vond het echt super gaaf, zo duidelijk al!!
goedemorgen ladies hoe gaat het met iedereen?met ij wel goed,ben nog iedere dag erg moe...pff hoop dat dat snel verdwijnt...en ik heb het gevoel dat ik eenopgeblazen ballon heb in geslikt zeg,nou nog 2wk en heb lekker vakantie 3,5wk naar spanje heerlijk ben er wel aan toe zeg pff..nou fijne zondag groetjes beauty
Sorry Beauty, ik ben inmiddels ruim 10 weken, en ben nog steeeds mooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Nog even vol houden ze zeggen dat het vanaf het tweede trimester afneemt! Vannochtend even in de tuin bezig, maar na een half uurtje gestopt was harstikke moe hahaha. Wanneer mag je voor een echo beauty?
@Eonah, duidelijke echo foto zeg ! prachtig Ik vind afwachten ook niks maar ik dacht door die ovulatie gaan we toch veplicht aan de slag en dan ben ik weer zenuwachtig of het deze maand gelukt is.. nu dat ik niks bereken ben ik er ook minder mee bezig. Wie zijn er trouwens nog niet zwanger ? Volgens mij alleen Koppel en ik... Ben erg benieuwd !
Ik ben ook nog niet zwanger. Als het goed is staat aankomende week me ongi gepland. Hoop dat het weg blijft. Duimen maar voor de de laatste meiden die nog niet zwanger zijn. Onze droom komt ook nog wel.
@Bren29 Oke dan.. wanneer ben je precies gestopt met de pil ? Ik precies op 1 januari.. Heb je dat ook in je omgeving , dat iedereen zwanger wordt.. Hardstikke leuk natuurlijk maar ik heb zoiets van wanneer is het mijn beurt haha.. Ach ze zeggen geduld is een schone zaak maar hoelang geduld moet ik nog hebben.. Maar inderdaad onze tijd komt wel.. ( GEDULD ! HAHA ) Hopelijk is ronde 7 onze geluksronde
Hhahahahaha ik moet wel lachen om je hoor Kim Ik zal voor je duimen dat het jouw 7e ronde raak is haha. Ben benieuwd hoe het met Skaya is. Ook zij is volgens mij nog niet zwanger... Maar idd, voor de rest is bijna iedereen zwanger. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet bepaald rekening hou met me vruchtbare dagen, maar zodra ik een leuk nieuw huisje gevonden heb en alles is rond ga ik dat zeker wel doen. Ik moet wel zeggen nu ik temperatuur ben ik een veel relaxter, omdat je gewoon weet hoelang je cyclus gaat duren want je ziet precies wanneer je je ei hebt gehad.
@Kimm ja ik ben ook precies op 1 januari gestopt met de pil. En idd zijn er al een hoop mensen om me heen die zwanger zijn of net bevallen. Zelf een vriend van ons die al jaren roept kinderen echt niet niks voor mij en die zijn allen maar vervelend enz. De belde van week op ik word vader. Nou me bek viel open en ik kon hem wel wurgen. Maar goed misschien is ronde 7 ons gelukkige ronde.
@ Koppel hoezo moet je lachen dan ? ben je deze maand begonnen met tempraturen of doe je dat al langer ? Hoe bevalt dat ? Ik heb alleen 1x ovulatietesten gebruikt en normaal bereken ik via die websites wanneer je vruchtbare dagen zijn enz en wanneer je je eisprong heb maar dat doe ik niet meer want dat ging bij ons dan van.. nou schat nu moeten we ff.. en dat is op een gegeven moment niet leuk meer en het moet wel leuk blijven dus daarom heb ik deze maand niks berekend en ik zie wel hoe of wat.. Dus jij , skaya , Bren en ik zijn nog niet zwanger.. nog maar met zn 4tjes.. @Brenn ja erg is dat he.. Ik heb even kijken 5 mensen in mijn omgeving die zwanger zijn op dit moment .. waarvan 2 familie is..Grappig dat je ook precies 01-01-11 gestopt ben. Ik zit trouwens ook met een dilemma. want mijn schoonzus vertelde dat je na een half jaar proberen al naar de huisarts kan gaan.. dus ik gebeld naar onze huisarts.Dat klopt gedeeltelijk want als man kan je wel naar de huisarts om te kijken wat je zaadkwalteit is maar bij de vrouw gaan ze pas na een jaar kijken wat er aan de hand is. Aan de ene kant zou ik wel willen weten of alles goed is bij mijn vriend maar aan de andere kant, stel dat alles in orde is bij hem( en daar gaan we gewoon van uit ) en we gaan die maanden daarna weer proberen zwanger te raken en het lukt dan niet.. dan ga ik me zorgen maken want dan ligt de oorzaak misschien wel bij mij.. ik denk dat we gewoon nog 5 maanden moeten wachten en dan samen naar de huisarts gaan. Wat zouden jullie doen ? Groetjesss !
Ik denk dat je inderdaad gewoon nog 5 maanden lekker door moet gaan en dan als het nog niet lukt samen naar de dokter gaan. Anders maak je je alleen maar zorgen en duurt het alleen maar langer terwijl en bij jullie allebei niks aan de hand is. Misschien ben je er wel te veel mee bezig wat in mijn eigen geval ook zo is. En ik was zelf 17 jaar lang aan de pil en dat speeld ook mee. Ik probeer er niet zo heel veel mee bezig te zijn, maar is makkelijker als gedaan. Het is echt makkelijker gezegd als gedaan ik weet precies hoe je voelt.