Te gek Eonah! Je echo is prachtig . Tsja meiden ik kan niet echt oordelen over wel of niet beginnen met dokteren. Ik heb 4 maanden voorzichtig gedaan, toen dat niet meer nodig was was het meteen raak. Waarom de 1 wel en de ander niet? Geen idee, daar heeft niemand wat over te zeggen!
Heyhey! Neej ik temperatuur pas voor het eerst deze maand. Ik wilde gewoon zien of ik wel een ei had of een hele rare cyclus ofzo, maar moet zeggen dat het me allemaal meevalt. Vind het er mooi en duidelijk uitzien hahaha. Afkloppen. Maar ik vind het wel handig ja. Ik blijf er wel mee doorgaan denk. Gister 4 bezichtigingen gehad. Er is 1 huis wat me wel erg aanspreekt dus die kan op ons favo lijstje. Nu hebben we nog een erg mooi huis gezien dus snel even bellen vandaag of we morgen kunnen komen kijken. Blegh wat een weer!
Oja.... Ik heb trouwens wel sinds een paar dagen beetje last van me borsten. Niet van me tepels maar echt aan de zijkant/onderkant van me borsten. Voelt beetje als spierpijn! Ik moet morgen ongesteld worden, ik ben benieuwd of me temperatuur omlaag gaat.
Spannend!! Gevoelige borsten is een goed teken!! Ik heb ook nog steeds gevoelige borsten en idd vooral de zijkant en onderkant. Tepels ook wel maar de rest stoot je vaker tegen aan he hahah!! Ik ga voor je duimen!!
Spannend koppel! Ik ben benieuwd! Hier een slechte dag, hele dag al aan het spugen. Het werd rustiger maar nu weer in alle hevigheid terug.
Wij krijgen een meisje!! haha sorry voor 2 berichtjes beetje lastig typen hier! Ik kom na de vakantie snel bijlezen!!
Heyyyy wat leuk Susanna Fijne vakantie nog even! Geniet ervan? Hoe voel je je verder? Jij nog veel last van kwaaltjes dan?
Mijn temperatuur is trouwens zelfs nog verder omhoog gegaan, maar denk dat mijn periode er nu wel snel aan zal komen. Had vandaag al met vlagen last van me onderbuik. Echt zo gevoel dat je ongesteld moet worden.. Maarja zou mooi zijn. Toch alweer 34 dagen nu..
Ik heb de eerste weken ook last van buikpijn gehad hoor. Dacht ook dat ik ongesteld zou worden . Er is nog hoop als je temp hoog blijft En suzanna welkom terug, een meisje!! Leuk!!
Spannend koppel, ik heb ook altijd begrepen dat als de temp hoog blijft je kans hebt dat je zwanger bent?! Ik had ook de eerste weken menstruatiepijnen. Nu nog wel af en toe. Maandag gaan we ons kleintje weer bekijken
Ik heb vandaag iets heel raars mee gemaakt. Ben bij me zus en me neefje van 2 komt naar me toe kijkt me aan en zegt baby. En hij gaat weer verder spelen. Later zit ik bij me nichtje op de bank en komt ie weer naar me toe en doet me shirt omhoog en begint op mijn buik te duwen en zegt weer een paar keer baby. Echt heel raar was dat. Een paar weken geleden was er een vriendin zwanger en me neefje zegt ook steeds baby. En me zus zegt krijgt ze een meisje ja zegt me neefje. Of word het een jongetje nee zegt me neefje dus het word een meisje ja zegt ie weer. Een paar dagen later word het kindje geboren en ja hoor een meisje. Echt heel vreemd. Wie weet ik had vandaag ongi moeten worden, maar nog niks.
Heyhey goedemorgen. Vanmorgen nog steeds een hoge temperatuur en geen ongesteldheid te bekennen. Mijn ongesteldheid krampen blijven nu ook weg. De pijn aan me borsten is iets afgenomen. Het is idd zo met temperaturen dat wanneer je sochtend 0.2 graden minder hebt dan weet je dat je temperatuur terugloopt en dat je ongesteld gaat worden. Maar wat apart Bren!! Wanneer ga je testen dan Ben erg benieuwd.
Hier is het 2e trimester begonnen! Nu maar hopen dat ik me dan ook 's avonds beter ga voelen! Spuug nog elke avond mijn avondeten uit...
Ik wacht nog ff af met testen. Vind het erg spannend omdat ik vorige maand ook ineens 10 dagen over tijd was en toen werd ik ook ongi. Ik denk dat ik woensdag maar een test ga doen. Het gekke is dat ik deze maand helemaal niet misselijk ben voor me ongi. Me borsten zijn niet gevoelig. Ook geen teken dat op ongi lijkt. Het enige wat ik wel heb is dat me onderbuik wat opgeblazen is. Dus woensdag maar denk ik of dinsdag want dan ben ik vrij. Als ik meer weet laat ik het jullie weten.
Hey ja ik weet ook niet zo goed wanneer ik moet testen. Het clubje van het temperaturen zegt dat het zo knap is dat ik nog niet heb getest omdat ik al op 16 dpo zit, maar ja.. Ik heb wel eens vaker cyclussen van 40 dagen haha. Ik denk dat ik ook nog probeer te wachten tot volgende week. Als ik het volhou...
Pfft koppel ik zou alllaaang getest hebben hahahah. Is dit je eerste ronden temperaturen?? En spannend voor jou ook Bren!