Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk dat is nog eens handig!
    Hoef je geen eens geld te betalen om je borsten te laten vergrootten! haha

Wanneer ga jij testen krissiefeur ?

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Als ik niet ongesteld wordt dan is mijn testdag volgende week donderdag. Maar ik doe het dan denk ik donderdagavond of/én vrijdagochtend. Spannend hè? Ik voel van alles!

Heb last van mijn maag/lijkt soms misselijkheid, zere borsten, buikpijn, rommelende darmen. Volgens mij wil ik wel erg graag!

Wat voel jij Teddybeertje?

3. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Momenteel is het bij mij erg rustig.
    Heb rond de tijd dat er innesteling ongeveer kon plaats vinden wel stekende buikpijn gevoelt enzo.

Al tijdje veel plassen,nu gevoelige tepels en nog steeds snel moe..
    Buikpijn is nu wel over,maar wel beetje witte afscheiding..

Wil ook heel graag,maar probeer het wat te bedrukken zodat me een telleurstelling gespaart blijft mischien ;)

Zeker spannend donderdag/vrijdag is wel snel al!!

Mijn testdag zou 22ste al kunnen zijn,maar geef het nog even wat langer de tijd denk ik ;)

Ga donderdag met vriendin stad in en dan haal ik denk ik al wel testje gebruik ik hem deze maand niet dan mischien volgende maand wel ofzo ;)

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier ook allemaal vage klachten.
    Ben blij als het volgende week is. Dan weet ik of die klachten van ontpillen is of dat er een wonder is gebeurd en ik zwanger ben. Ik denk allemaal van het ontpillen. Al hoop ik het natuurlijk niet.
    Hier borsten ook raar. Ik heb een donkere en een lichter tepel. Ziet er echt vreemd uit. Lopen ook rode lijntjes over mijn tepel.
    En ze doen pijn. Nu word mijn geduld wel op de proef gesteld zeg.
    Kunnen jullie nog rustig wachten?

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zo spannend! Jullie mogen bijna gaan testen! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie onmiddellijk een klein wondertje mogen verwelkomen. Ik kan pas volgende week zondag testen. Mijn vriend kan er ook niet bij zijn want ik ben op buitenlandse stage met allemaal mensen waarvan ik liever niet heb dat ze weten dat ik zwanger wil worden. Wordt dus alleen de teleurstelling verwerken of het wondertje vieren... Maar vrees eerder voor het eerste :(

6. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een kwaaltjes allemaal zeg!
    Lijkt wel of we allemaal al zwanger zijn,haha..
    Ben benieuwd of er ook echt al kleine wondertjes zijn,zo vaag allemaal!

Probeer rustig te wachten maar kriebelt wel beetje..
    Ga toch eigenwijs proberen vol te houden! (tot teminste na het weekend)

mie, oh dat is wel onhandig nou je mag het met ons wel delen hoor of heb je op je stage geen internet (of ben je er nu ook al)
    We hopen het beste voor je en anders lekker naar ronde 2 nieuwe ronde nieuwe kanzen ;)
    Wat voor een stage doe je ?

7. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Spannend dames!!
    Jullie houden ons wel in spanning ;)

Inderdaad is het soms moeilijk te zeggen, want het ontpillen lijkt zo op de zwangerschapskwaaltjes.

Ik duim voor jullie

8. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamanu, ja spannend blijft het en vooral omdat het allemaal zoveel op elkaar lijkt!

Jou eisprong is al bijna,goed klussen he,haha..
    Duim voor je!

Morgen gezellig stad in met een vriendin dus ga dan testje halen maar ga me proberen te beheersen om hem pas na het weekend te gebruiken indien nog nodig,haha..

9. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Spannend allemaal zeg! Jullie hebben allemaal zoveel kwaaltjes haha :D

Ik heb mijn oude duur van mijn cyclus overgenomen, dus toen ik de pil nog nam, dat was 28 dagen. Daarom geeft mijn banner aan dat ik overtijd ben, maar ik heb maandag een test gedaan, en die was negatief. Dus nu word het afwachten tot ik ongesteld word :(

10. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    SusannaC, Oke nou spannend joh ben erg benieuwd!
    Heb inderdaad ook een cyclus van 28 dagen aangehouden voor dat ik de pil slikte was het geloof ik ook zoiets..
    Voor mij is het dus ook beetje afwachten..

Ga je nog een keer testen ? of wacht je het af ?

11. Jojo2010

Ja ik wil mezelf niet weer teleurstellen..
    Ik heb er nog wel 1 liggen maar ik hoop dat ik me nog een weekje in kan houden mocht ik niet ongesteld worden natuurlijk..

Voor jou is het wel spannender aangezien je ook echt kwaaltjes hebt :) Ik ga echt voor je duimen!

12. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wel erg jammer dat de eerste test negatief was,maar er is nog hoop er zijn ook veel vrouwen die niets merken als ze zwanger zijn!

Ja soms weet je alleen niet wat je moet verwachten van die kwaaltjes!
    Dus mischien komt het dan nog wel harder aan indien de test negatief is..

Maarja we zien het wel!
    En al worden we ongesteld weten we voor ronde 2 des te beter hoe onze cyclus loopt!

13. Jojo2010

Jaa inderdaad, ik kan nu niet wachten tot ik ongesteld word!(haha nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen :p)

Ga je al over 3 dagen testen of ga je wat langer wachten?

14. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga morgen een test halen ben dan namelijk toch in de stad!
    Maar ga proberen teminste te wachten tot na het weekend,eigenlijk wil ik pas de 26 testen als ik nog niet ongesteld geworden ben,maar weet niet of ik het vol hou,haha..

15. koppel

koppel Niet meer actief

Hoi Allemaal!

Aaaaah dat is jammer Susanna! Heb je nergens last van??

Volgens mijn banner had ik gisteren mijn ei. Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel gevoeld heb. Had alleen alleen een soort drukkende pijn in me lies dus misschien dat dat mijn ei was. Ook heb ik nu ontzettende pijn in me tepels. Ze staan ook wat meer na buiten. Maar volgens mij hoort dat er allemaal bij.

Als je sex hebt na je ei ben je te laat toch?

16. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    telaat nog niet..
    Beste is 1/2 dagen voor je ei..
    Maar 1/2 dagen na je ei maak je ook nog kans,alleen is het slijm minder vriendelijk voor de zwemmertjes..
    Maar kan nog wel hoor,schijnt zelf zo te zijn dat wanneer je net voor of na het ei sex hebt het geslachts bepalend is..
    Maar weet niet of dit echt waar is heb het op paar verschillende sites tegen gekomen dus wie weet ;)

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier! Mijn naam is Saskia en ben sinds begin januari gestopt met de pil. Volgens de calculator op deze site en als mijn cyclus in een keer weer opgang is gekomen na de pil zou vandaag mijn vruchtbaarste dag zijn...maar ik probeer niet te veel te hopen deze eerste ronde door het ontpillen.
    Ben 6 januari ongesteld geworden en had afgelope zondag en vandaag weer een kleine bloeding, beetje misselijk en hoofdpijn. Volgens huisarts allemaal ontwenningsverschijnselen en het opgang komen van de natuurlijke cyclus. Hoe gaat het bij jullie?

18. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Saskia,

Wat leuk dat je je toegevoegt hebt bij ons!
    Ben je lang aan de pil geweest ?

Na het stoppen met de pil ben ik ongesteld geworden en nadien eigenlijk geen kwaaltjes gehad,pas rond de eisprong last van buikpijn en vlagen van misselijkheid en hoofdpijn..
    Dit heeft aangehouden tot de tijd rond de eventuele innesteling (indien het raak is natuurlijk,hihi) en heb de de laatste dag hevige buikpijn gehad en daarna is het weg gebleven.
    Wel sinds mijn eisprong veel naar de wc (plasjes plegen) en sneller moe..
    24 januari moet ik ongesteldworden ongeveer.
    Ik zou dus de 22ste kunnen testen,maar ik wacht tot zowiezo nog tot na het weekend met testen!
    Of mijn ongesteldheid moet al eerder zijn natuurlijk dan scheelt het weer een testje ;)

19. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een berichtje nog,
    Heb een beetje dringende vraag..
    Mijn hart klopt sneller en ben sneller buiten adem,nou zag ik op een site dat dit ook met zwangerschap gebeurt maar kan dit ook door het ontpillen komen of niet ?

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Welkom Saskia!

Hier alles nog hetzelfde, behalve dan dat ik moe moe moe ben! Heb regelmatig steken in mijn onderbuik en de overige klachten blijven verder nog van kracht! Ben erg benieuwd naar de komende week!

Deel Deze Pagina