goedemorgen ladies hoe gaat het met iedereen? met mij wel ok.heb vanmorgen wat minder nieuws gehoord ik had vorige week toch bloed geprikt en z.n vies glucose drankje op bah bah nou uitslag mijn lichaam kan de suikers niet aan dus zit nu gelijk onder controle bij de gynaecoloog grrrrrrrrr dus ik wordt streng onder controle gehouden ivm eventuele zwangerschaps suiker!!dus ik baal als een stekker had graag onder de verloskundige willen blijven..dus we zien het wel... nou ik ga even wat boodschappen doen tot straks groetjes beauty
Heb vandaag nog een test gedaan van clearbleu maar er kwam geen + in het test vlak. Dus voor mij was 7 geen geluksgetal. Op naar ronde 8.
jeetje Krissiefeur wat een mooie foto weer van je kleintje!! @beauty, kan me voorstellen dat je er van baalt zeg! Hopelijk blijft zwangerschapssuiker je bespaard. @bren Bah zeg wat jammer...
Hier alles in orde hoor! Heb het idee dat er iets meer energie terug komt, kan wat meer doen in huis enzo. Ben nu wel alweer moe haha. Maarrr morgen mijlpaal.. 12 weken Volgende week woensdag weer naar de VK en dan gaan we als het goed is voor het eerst het hartje horen! Hoe gaat het met de dames die nog wachten? Vervelend dat het voor jullie nog steeds niet gelukt is, ik leef met jullie mee. Het kan soms zooo on eerlijk zijn!!
Ja het kan soms heel oneerlijk zijn maar goed. Het komt ook met mij vast wel goed uiteindelijk. Ik hou de moet er in.
Hier gaat ook alles goed hoor! Voel me ook al een stuk beter dan een paar weken geleden . Ik hoop ook dat de rest binnenkort een posi test in handen heeft!
Goede morgen! Hoe is het met jullie? De uitslag van de combinatietest is ook weer goed! Kans van 1 op 4900 dat het kindje het syndroom van down heeft . Dus weer iets positiefs er bij!
Ik heb voor maandag een afspraak bij de dokter gemaakt. Ben nu nog steeds niet ongi maar heb soms wel last van kramp in me buik. Kijken of hij duidelijkheid kan geven.
Ben net maar even de stad in geweest, mijn broeken zaten niet lekker meer. 3 positiebroeken op de kop getikt voor 15,-! Doe eens gek!
Dat is zeker niet duur. Ik ben vandaag bij de dokter geweest en die denkt dat ik vorige keer misschien toch zwanger ben geweest. Zo als ik omschreef wat ik allemaal voelde. Ben vandaag weer 10 dagen over tijd. Gewoon afwachten en als het 1 januari 2012 nog niet gelukt is dan kunnen we samen terug komen en word eerst de man nagekeken. Dat is wat sneller en simpeler te doen. Dus ik ga gewoon afwachten.
@krissie Hihih ik zit ook al eventje met een elastiekje tussen mn knoop maar vooal als ik zit is het gewoon niet lekker, heb dan het liefste mn broek los. Heb net maar even wat zwangerschapsbroeken besteld hihihi. @bren29 Zou zomaar kunnen idd dat je toch zwanger ben geweest. Hopelijk heb je ruim voooooor 1 jan 2012 een positieve test in handen hoor! Ik ga voor je duimen! Gisteren avond weer op controle geweest, voor het eerst het hartje gehoord. Ze zei nog voor ze begon, meestal is het zo vroeg erg lastig te vinden. Maar ze zette hem op mijn buik en voila daar wassie al hahahah. HIj smeerde hem wel gauw weer want hij was denk ik net baantjes aan het trekken ofzo hahahahaha. Mijn bloeduitslagen waren ook binnen was helemaal in orde Ik hoor binnenkort van ze of ik met de 20 weken echo een 'normale' SEO krijg, of een uitgebreidere 'GUO'. De verloskundige vind dat ik een GUO moet krijgen, en echoscopiste dacht dat ik een SEO moest krijgen dus ik ben benieuwd. Een GUO is een specialere, uitbereidere echo met wat betere aparatuur om beter bepaalde aangeboren afwijkingen te kunnen opsporen. We'll see!
Hey meiden. Hoe gaat het met iedereen ?? Ik had morgen pas ongesteld moeten worden ( cyclus van 34 dagen ) of pas volgende week zaterdag ( cyclus van 40 dagen ) Maar ik ben heel onverwachts vandaag ongesteld geworden.. deze maand een cyclus van 33 dagen dus.. wordt steeds gekker.. Op naar ronde 8..
Hey meiden, Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Een vrouwelijk lichaam is maar een raar iets hoor. Gisteren nog een test gedaan maar negatief, dus ik weet nu even niet meer hoe me cyclus er uit ziet.
@Bren wanneer had je ongesteld moeten worden dan ? Dat je lichaam een raar iets is klopt inderdaad. ik had met een cyclus van 34 morgen ongesteld moeten worden.. en met een cyclus van 40 pas volgende week zaterdag.. maar ben het vandaag al geworden.. dus ik heb nu een cyclus van 33. Ik mag beginnen aan ronde 8..
Ik had volgens mij 15 juli ongesteld moeten worden. En dat is al 16 dagen terug. Ik heb sinds dat ik gestopt ben op 1 januari met de pil eigenlijk een cyclus van 28 dagen gehad elke maand weer. Me borsten doen heel erg zeer en ze zijn best wel hard sinds 5 dagen. Dus ik weet het even niet ik wacht het maar rustig af.
Hoiiiiiii! Jeetje Bren, spannend hoor. Houdt je lichaam je toch niet voor de gek hè? Hier gaat alles goed. Ik denk dat ik ons kleintje sinds 2 dagen af en toe voel. Ik herken het gevoel namelijk niet, het lijken echt kleine schopjes zo af en toe! Grappig! Hopelijk komende week beter weer, die regen is maar niks!
Me lichaam is gewoon aan het veranderen met de cyclus denk ik. Ben gisteren middag ongesteld geworden. Dus ik moet gewoon rekening gaan houden dat ik een langere cyclus heb. Aan de ene kant ben ik blij dat ik een antwoord heb want ik wist even niet meer waar ik aan toe was. Voor mij ook op naar ronde 8.