Toch stiekem even spieken in het topic. Op de eerste pagina heb ik meegeschreven. Was benieuwd of er al veel meiden van deze groep zwanger zijn geraakt. Zo te zien wel! Leuk hoor en voor degene die nog bezig zijn, succes! Hoop dat het snel raak mag zijn.
Hallo allemaal! Wat is het hier rustig zeg! Hoe gaat het met iedereen? Met mij gaat alles goed, vandaag weer bij de gyn geweest. Was erg tevreden. Hebben zelf geheel onverwachts ons kleintje nog even gezien op de echo! Zucht... weer verliefd hoor!
Met mij gaat alles goed. Me ongi is bijna over dus dan kunnen we er weer tegen aan. Ga deze maand maar eens niet ovulatie testen doen en zien wat er gebeurd.
Hier ook geen ovulatietesten maar ik ben deze maand begonnen met tempraturen. Ben reuze benieuwd.. Als het deze maand weer niet lukt , gaat manlief naar ziekenhuis voor een zaadtest.. Maar we houden moed erin dat alles heus wel goed gaat komen !
Hey meiden wat is het stil hier zeg!! kan nou niet zeggen dat iedereen aan het genieten is van het lekkere weer, maar allicht zijn jullie lekker op vakantie @Bren29 Hoe gaat het nu met je? Je afgelopen cyclus was lang he? Hoeveel dagen zit je nu gemiddeld? @Kimm24 Druk aan het temperaturen nog? Wordt je er al een beetje wijs uit, kun je het een beetje volhouden? Het lijkt mij erg lastig omdat je vaak zo'n beetje rond hetzelfde tijdstip moet tempraturen zonder dat je je bed uit bent geweest. @krissiefeur Je bent alweer bijna 17 weken, wanneer heb je je 20 weken echo? Heb je een normale 20 weken echo? Of net zoals ik een GUO (een uitgebreidde) @daantje2011 Leuk dat je nog even komt kijken, ik hoop dat het ook voor de overige meiden gauw raak is hoor, die moeten nu toch wel al heeeeel lang wachten.. @beauty01 Hoe gaat het nu met jou? Alweer bijna de 12 weken grens!!! Wat heerlijk moet dat zijn voor je. Hopelijk is alles goed verder. @Koppel Je laatste berichtje was al een tijdje terug.. Je banner isniet meer geupdate, hoe gaat het me je? Hoe is het afgelopen met de keuze? Hopelijk is ook bij jou alles goed!! @SusannaC, Je bent vast inmiddels terug van vakantie? Leuke vakantie gehad? Hoe gaat het met jou, en je kleine meisje?? @deesjedees, Ook van jou kant al een tijdje stil, je bent volgens je banner net over de 11 weken heen, gezien je 2 MK-en ziet dat er goed uit.Hopelijk is het inderdaad nog een plakkertje, want dan ben je bijna op de 12 weken!! Zo volgens mij heb ik zo weer een aardig rijtje gehad ik ben heel wat pagina's teruggegaan om even te kijken wie we de laatste tijd hebben gemist! Hier is alles goed, vannochtend afspraak gemaakt voor de 20 weken echo (in ons geval een GUO), die wordt 7 september gedaan. Super spannend dan weten we ook wat het is. Daarna gaan we nog even lekker op vakantie!
Hoi! Het is hier zeker erg stil de laatste tijd. Hier gaat alles goed, 15 september pas de 20 weken echo, ben dan bijna 22 weken. Eerder kon het helaas niet. Volgens mij staat er bij mij SUO op, dus een normale 20 weken echo. Verder door de trombose erg aan het rommelen met mijn stolling, moet nu weer meer gaan prikken.
Met mij gaat alles goed. 1 ste 30 dagen 2de 28 dagen 3de 28 dagen 4de 28 dagen 5de 27 dagen 6de 36 dagen 7de 41 dagen Zo ziet me cyclus er tot nu toe uit.Ik wacht het wel af deze keer. Ga geen ovulatie testen of temperaturen doen. Heb nu vakantie en ik zie het wel. Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn.
@Eonah yes nog steeds bezig met temperaturen, vind het inderdaad rot om ook in het weekend vroeg op te moeten staan maar goed ik weet waar ik het voor doe ! vandaag op de 12e dag van mijn cyclus een stijging gemeten laatste dagen 36.4 en vandaag 36.6. ik durf er niet van uit te gaan dat dat mijn eisprong is want ik vind dat wel erg vroeg in de cyclus.. maar ik ga er gewoon mee door tot 3 sept.. dan moet ik mijn menstruatie krijgen.. mn cyclus is nu heel regelmatig.. 34 dagen alleen de 1e maand 30 dagen en 1x 40 maar voor de rest stipt op tijd @bren29 Ja proberen inderdaad, ik weet hoe moeilijk het is hoor. elke maand die teleurstelling, Zit je nog in ronde 8 of 9 ? Geloof me binnenkort hebben ook wij die positieve test in ons handen @Krissiefeur Hoe gaat het met jou verder alles goed ?? Wat bedoel je precies met prikken ?
Ja het gaat hier prima! Ik heb vroeger trombose gehad en moet i.v.m. een verhoogde kans op trombose nu ter voorkoming daarvan bloedverdunners spuiten. Elke dag 1 spuit. Daarom ben ik ook bij de gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen. Maar ach, als het niet erger is!
@Krissiefeur oww oke.. wel rot inderdaad elke dag weer ik hoop zo dat het bij ons ook niet lang meer gaat duren want we willen het allebei zo ontzettend graag, en beide familie's kunnen ook haast niet wachten haha. Ik ben nu bezig met temperaturen. elke dag 36.4 en vanochtend 34.6 zou dat een eisprong geweest kunnen zijn ? heb wel last van menstruatiepijn.. tis pas dag 12 van de cyclus dus het lijkt me van niet.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden Groetjess !
@krissiefeur Jammer dat je nog zo lang moet wachten zeg! @bren29 Bah zeg, wat een lange lijst met rondes.. Yekkie... @kimm24 Hihi ja inderdaad het is wel voor een goed doel, maar dan iedere keer weer de teleurstelling is wel hard hoor.. Nah bah bah!! Ik duim ook voor jullie allemaal nog gauw een tweede streepje, het is echt helemaal niet leuk dat wachten.
Hey meiden, Ik zit met een vraagje, het is vandaag de 15e dag van mijn cyclus en toen ik vanochtend naar de wc ging vond ik tot mijn grote verbazing een beetje bloed het zou volgens mij geen innestelingsbloeding kunnen zijn want daar is het nog te vroeg voor denk ik.. en voor een menstruatie is het ook veelste vroeg want ik moet pas 3 september ongesteld worden..
@Eonah ja zeker lastig, 't was ook niet veel klein beetje maar en het is nu alweer weg.. @Bren , dan is het wel een hele korte cyclus 14 dagen want mijn laatste menstruatie was 31 juli... Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn denken jullie ? dan zou ik heel vroeg mijn eisprong hebben gehad, dat zou ook vreemd zijn.. ik zou eigelijk pas komende zaterdag mijn eisprong hebben en 3 september ongesteld moeten worden... tis een raadsel.. Ik weet het niet meer...
Mijn zus heeft ook wel korte cyclus gehad tot ze aan haar 3de kindje ging beginnen. Soms was ze maar een week niet ongesteld en kwam het weer. Toen heeft ze een kuurtje gehad van de dokter en was het over. Maar misschien is het toch stiekem wat anders. Zal voor je duimen.
Super dat het bij jou ook zo goed gaat met de zwangerschap! Ik ben alweer eventjes terug van vakantie inderdaad. Het was heel leuk! En met ons gaat het goed, kleine meid is druk met mama schoppen haha. Hopelijk heeft ze het wel goed gezien en komt er geen klein voetballertje uit We hebben de kamer besteld en die komt in september, dus nu bezig met een nieuwe vloer leggen en de muren opnieuw behangen. Verder hebben we bijna alles al in huis! Spannend hoor je 20 weken echo! Ik kom zeker even kijken hoe het is gegaan!!!
@Bren Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest, en hij denkt aan een innestelingsbloeding , als ik 3 september niet ongesteld wordt dan moet ik 5 september terug komen en dan wordt er een echo gemaakt.. Hoop zo dat het dat is Afwachten dus.. @Krissiefleur haha schopt ze zo erg haha, misschien toch een ventje.. Gaat verder alles goed met je zwangerschap ?? Groetjess !!