Misschien had ik dan toch mijn eisprong op dag 12.. toen had ik een stijging gemeten.. 36.6 ( Daarvoor 36.2/36.3 ) nog ruim 2 weken geduld en dan weet ik of het deze maand raak is
Ik heb ontzettend last van hoofdpijn , dan is het eindelijk weg en komt het weer terug... Ben zo benieuwd..
@ Krissiefeur He hoe gaat het met jou ?? Alles goed met de kleine ?? nog last van kwaaltjes ? Bijna de 20 weken echo he, spannend zeg ! Ja t wordt nu wel spannend ja, vooral omdat ik nog nooit iets van een innestelingsbloeding heb gehad, en zondag 14 augustus werd ik wakker en ik had ineens een heel klein beetje bloed alleen bij het afvegen zeg maar.. ( sorry beetje vies praatje ! ) en t was ook zo weer weg, was echt een heel klein beetje. En volgens de huisarts was dat duidelijk een innestelingsbloeding. Dus nu moet ik afwachten tot 3 september of ik mijn menstruatie krijg , zo niet 5 september terug voor een echo.. Ik kijk er wel positief tegen aan en ik heb wel vertrouwen dat het raak is, maar aan de andere kant ben ik bang dat het toch weer op een teleurstelling uitdraait..en dat mijn menstruatie toch komt.ik durf er niet 100% zeker van te zijn zeg maar. Maar alle puzzelstukjes vallen wel op zijn plaats.. 11 augustus temperatuur verhoging ( 36.6 ) + menstruatiepijn en 14 augustus die zogenaamde innesteling.. + ik heb al 3 dagen last van hoofdpijn met vlagen..rommilig gevoel in me onderbuik. Dus we zitten hier echt met spanning uit te kijken naar 3 september ! haha. Groetjes !
Met mij gaat alles goed! En met het kleintje ook wel denk ik. Voel het zo af en toe bewegen. Heel bijzonder, 20 weken echo is over 3 weken. Dan weten we ook eindelijk wat het gaat worden! Het kamertje is nu behangvrij en wordt is september behangen. De rest van de spulletjes kopen we in oktober. Heerlijk al dat kleine spul
Vandaag net terug gekomen van een weekje weg met de caravan. Het is vandaag dag 23 van mijn cyclus. Heb geen ovulatie test gedaan deze maand en het heeft me meer rust gegeven. Afwachten maar op war komen gaat.
@Brenn, Hoe was je vakantie ? Word ook spannend voor jou deze maand, wanneer moet je je menstruatie krijgen ? Ik volgende week zaterdag, ben reuze benieuwd of dat lichte bloedverlies wat betekende..Hoelang duurt jou cyclus ? Mjn cyclus is 34 dagen. Zal duimen voor je ! Groetjess
@KIMM Ik ben het overzicht van mijn cyclus een beetje kwijt. Steeds was het 28 dagen (5 x) toen 1 x 36 dagen en de laatste keer zelf 41 dagen. Dus ik weet het echt niet. Ik heb wel al een paar dagen roze (licht) afscheiding. Maar voor de rest niks dat ik anders voelt.
@kimm24 Jeetje wat een sppspspspspannneeendde tijd haha! Ik had ook veel last van rommelige buik, alleen ik dacht gewoon dat ik ongesteld moest worden, zo voelde het haha. @krissiefeur Spannend hoor nog minder dan 3 weken je echo! @bren29 Leuke vakantie gehad? een beetje lekker weer? Mooi dat het je wat meer rust gaf, het is voor iedereen anders he?? @iedereen Hier alles in orde, eigenlijk geen kwaaltjes. Tsjah die oplopende weegschaal he! Ik zit nu al op +4 en ik doe echt niet gek ofzo, alleen iedere keer als er wat speciaals is (festival, bbq, uiteten) is het direct de dag erna +1... Vanavond weer op controle bij de VK, gaan we weer het hartje luisteren. Over 2 weekjes al de 20wkn echo, en dan weten we hopelijk ook wat het is! Daarna gaan we nog even heerlijk 3 weekjes naar amerika
@eonah Ja heb een lekkere vakantie gehad het weer viel wel mee. En als er al regen was dan was het s avonds of s nachts.
hoi hoi ladies hoe gaat ie? hier wel oke ga 3x per week na het zh voor mijn controles dietist internist en gyno.. verder mijn banner veranderen ben pas 13 weken en 1 dg na aanleiding van mijn echo..de kleine zwaaide helemaal verliefd en 19 sept.weet ik het geslacht als het goed is(kan al met 17weken) verder tja alles gaat goed! tot straks groetjes beauty
Hoi meiden, Ik ben er ook nog steeds, zal nu wat vaker weer schrijven. De zomerperiode is weer bijna voorbij. Met mij gaat alles goed, en met het kleintje ook. Vanavond was er een vriendin van me, is verloskundige. Had haar doppler mee, konden nog even het hartje horen. Ging weer prima daar binnen! Heerlijk hoor!
Ik heb misschien een hele rare vraag. Ik heb in al die tijd dat ik met de pil ongi werd. Nog nooit last van menstruatie pijn gehad. Nou heb ik sinds 4 dagen net of ik last van lichte spierpijn in me onderbuik. Slaap heel slecht kan niet in slaap komen. Zo heb ik me eigenlijk nog nooit echt gevoeld. Heeft iemand een antwoord voor mij. Veel Liefs
Mmm Bren, ik herken het niet echt. Ik weet alleen dat ik ook menstruatiepijn had toen ik net zwanger was. . En dat duurde tot en met week 6 geloof ik. Dus wie weet! Wanneer mag je testen?
Dat weet ik dus juist niet echt meer wanneer ik moet testen. De laatste cyclus was 41 dagen. Maar ik heb ook om de dag zeurende hoofdpijn me borsten zijn hard en voelen zwaar, maar dat ik ook de vorige keer dat ik ongi ging worden. Soms zeg ik wel eens tegen me man wees maar blij dat je een kerel bent.
hoi hoi hoe gaat het met iedereen? ik ga morgen naar de internist en diebeten verpleegkundige dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.verder voel ik me wel erg goed...nou fijne zondag groetjes beauty
Heb een antwoord op me vragen gekregen: IK BEN ZWANGER!!! Ik heb de verloskundige al gebeld en woensdag (morgen al) heb ik mijn eerste echo al. Zij gaat uit van me laatste menstruatie en die was 21 juni begonnen dat houd in dat ik al 10 weken zwanger ben. Maar zelf heb ik zo iets van eerst morgen even afwachten en volgende week heb ik me eerste afspraak. Ik leef nu even zo in een roes. Moest heel erg huilen van blijdschap dat ik 2 strepen zag.
@Brenn Hey meiss Gefeliciteerd met je zwangerschap ! 10 Weken alweer das snel ! Spannend morgen zeg ! Geniet ervan.. Nu ben ik echt de enige die nog niet zwanger is.. maar wie weet heb ik zaterdag ook goed nieuws..