@kimm Ik ga voor je duimen op zaterdag ook een positieve test voor jou. Ik wacht morgen nog ff af want me gevoel zegt dat ik niet 10 weken zwanger ben. Maar een week 4 of 5. Morgen laat ik het jullie weten.
@Bren ik hoop het ook zo erg ! mijn geduld is nu echt op aan het raken haha.. en ik heb heel de avond al last van zere tepels.. IK BEN ZO BENIEUWD !! Ik hoop dat die bloeding een innesteling is geweest, wat moet het anders zijn. Ik moet zaterdag mijn menstruatie krijgen, kan ik ook eerder testen ? Groetjesss
@kimm Met sommige testen kan je eerder testen. Maar met die van de kruitvat kan je misschien ook al testen. Ik zou naar je lichaam luisteren. Heb ik ook gedaan Succes met wachten zal aan je denken en erg veel duimen voor je. Veel liefs Brenda
@Bren ik heb hier nog een test liggen van het kruidvat ( 2 voor 5 euro ) ik heb 21 augustus een test gedaan maar die was negatief, ( waarschijnlijk nog te vroeg ? ) ik probeer toch te wachten tot zaterdag, hoe moeilijk ik dat ook vind! Of misschien vrijdagochtend ? Maar in ieder geval niet eerder want ik ben bang dat ie dan negatief is omdat ik te weinig Hcg aanmaak ofzo.. jij hebt het over naar je lichaam luisteren, ik heb wel gevoelige borsten en pijnlijke tepels en inderdaad moeite om in slaap te komen enzo..wie weet.. Ik wacht vol spanning af....
Wat een top nieuws bren29!!!! Heerlijk zeg! Hoelaat is je echo?? @kimm24 Spannend zeg, ik had voor mijn nod gewoon wat dipsticks gedaan, die had ik nog liggen ivm een pak met ovulatietesten. Die begonnen 2 dagen voor mijn NOD al met een licht licht streepje. Toen geloofde ik het niet. Op mijn NOD een digitale test gedaan en die was positief! Ik ga ontzettend voor je duimen Over een week onze 20 weken echo alweer Dan weten we ook wat het is, zo spannend!!!
de spanning was toch te groot, vanochtend om 08.30 een testje gedaan maar helaas negatief Te vroeg ? of NIET ZWANGER ? Afwachten en hopen dat het zaterdag wegblijft !!!! teleurgesteld voelen...... @Brenn hoe was je echo ?? heb je een foto ? @Eonah spannend hoor 20 weken echo.. wat denk je zelf dat het wordt/is ? Lief dat jullie voor me duimen !! vooral doorgaan met duimen ! haha
En Bren? Hoe was het vandaag? Balen Kimm dat je nog een negatieve test had! Toch nog maar ff wachten tot zaterdag! @ Eonah --> volgende week al je 20 weken echo, wij moeten nog 2 weken wachten, de 15e. Ben wel erg nieuwsgierig aan het worden. Ik voel ons kindje 's avonds heel goed bewegen. Heel mooi gevoel. Jij ook al de bewegingen gevoeld? Waar hangt Koppel toch uit? Al een tijd niets van gelezen!
Nou ik heb een hele bewogen middag gehad. Ik heb een echo gehad, mar daar was niks op te zien. Dus ik moest naar het ziekenhuis toe. Bloed laten prikken en daar kwam wel uit dat ik zwanger ben, maar nog heel erg pril. Ik ben waarschijnlijk nog maar 4 weken en 3 dagen zwanger en dat kun je niet op een echo zien. Nou moet ik maandag 12 september weer terug komen.
Ahaa! Maar dus wel zwanger! Dat is goed nieuws . Nu maar afwachten tot de 12e! Of ze dan meer kunnen zien . Bloedtest gaf dus duidelijkheid toppie!
@Krissiefeur, denk je dat er toch een kans is dat ik zwanger ben ? Of is negatief ook echt negatief ? ik lees veel dingen op internet over dit onderwerp, en er zijn schijnbaar meiden die voor de nod negatief testen en een paar dagen daarna toch positief testen ! ik hoop het zo ontzettend ! Ik heb natuurlijk 14 augustus die bloeding gehad waarvan de huisarts ook dacht aan een innesteling maar ik test wel negatief.. dus mijn hoop wordt een beetje de grond ingeboord op deze manier. Mijn tepels doen echt ontzettend zeer trouwens Wat denk jij ? zou het nog kunnen ? Groetjes !
Ja het kan natuurlijk, de ene vrouw maakt sneller HCG aan dan de ander. 3 dagen voor NOD is ook nog wel vroeg. Misschien was je eisprong ook wel wat later? Of weet je precies wanneer die was? Zaterdag nog maar eens testen!
@Krissiefeur ik heb mijn eisprong op dag 12 gehad geloof ik.. en dag 15 had ik die bloeding, wat maar heel weinig was en heel kort duurde. En dat heb ik nog nooit eerder gehad Ik wacht maar af tot zaterdag of het komt , als het komt heb ik geen idee wat die bloeding geweest is. Naar mijn idee is er geen andere mogelijkheid, en anders kan ik het niet plaatsen. Hoe gaat het met jou en je zwangerschap ?? Hoelang ben je aan de pil geweest ? ik ben 7 jaar aan de pil geweest vanaf mn 16e Groetjess Kim.
@ Kimm, het gaat erg goed met mij de laatste weken. Voel me goed, morgen al weer 20 weken. Ik had een spiraaltje al 4 jaar en die heb ik in januari laten verwijderen. Ik mocht geen pil meer i.v.m. trombose. Spiraaltje was wel erg makkelijk en ga ik meteen weer laten plaatsen als het weer mag na de bevalling! Ik hoop ook op goed nieuws voor jou zaterdag!
@Krissiefeur Vandaag alweer 20 weken gaat snel he Vandaag last van steken in me onderbuik.. geen menstruatiegevoel in ieder geval , steken in me borsten.. pijn in me onderrug.. en ook een klein beetje misselijk en ik heb geen trek.. Morgenochtend eindelijk testen Groetjessss
Halllo meiden!!! Maanden geleden kletste ik ook mee in dit topic en zie dat er nieuwe meiden zijn bijgekomen! Het heeft een hele tijd op een laag pitje gestaan! Kimm24, voor jou spannende dag morgen! Ik ga het in de gaten houden, ben benieuwd! Maar ik ben ook NOGGGG niet zwanger! Dus je bent niet de enige misschien ben ik morgen de enige haha! Krissiefeur, al 20 weken zeg!! Wat gaat dat ontzettend snel!!! Wil je weten wat het wordt 15 september en ga je het met ons delen? Bren, las over je positieve bloedtest en echo waar niks op te zien was. Heb je al een CB digital gedaan met indicator...dan weet je misschien een beetje hoelang je al zwanger bent! In ieder geval gefeliciteerd! Hier alweer ronde 6, maar wel al dik 8 maanden bezig natuurlijk, door die lange cyclussen schiet het niet erg op. Mag over 5 dagen testen, maar wil echt tot komende donderdag of zelfs vrijdag wachten, omdat ik telkens dubbel teleurgesteld wordt door te vroeg testen en daarna toch een ongi. Zit nu wel weer te voelen naar vanalles en nog wat in mn borsten die zwaarder voelen en steekje en drukkend gevoel in onderbuik, maar loop me zo elke maand weer gek te maken Hadden de zwangere meiden hier klachtjes voor NOD?
Welkom terug Skaya! We zouden het wel graag willen weten ja, dus hopelijk doet ons kleintje de beentjes even van elkaar. Dan zal ik het met jullie delen hoor! Vandaag hebben we behang, gordijnen en vloer uitgezocht voor de babykamer. Zucht... wauw!
Jaaa superleuk toch als je gericht kan gaan shoppen! Wat voor stijl hebben jullie gekozen voor de kamer?
Het behang is licht, met een rand in het midden met daarop tijgers, neushoorn, panda's, giraffen enz. De gordijnen zijn donker en de vloer zit daar weer precies tussen in
Krissiefeur, wat superleuk met die dieren!! Zal vast goed bevallen! Kimm, hoe is het bij jou? Heb je getest? Zie je banner op dag 1 staan, je bent toch niet ongi geworden he?? Hier sinds gisteren af en toe ongi-achtige krampjes en steken net boven mn schaambot, btje links. Ben gelijk bang voor het ergste! Hadden er hier zwangere meiden soort ongi-krampen rond nod?