Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @kimm Wat erg vervelend zeg dat je nou nog niks weet.
    Die onzekerheid is echt helemaal niks.Ik zal voor je blijven duimen.

Ik heb vandaag al 2 keer overgegeven.
    Hoop dat dit niet zo blijft.
    Ben gisteren al 2 keer aangesproken door mensen van wat zie je er goed uit, ben je soms zwanger.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kimm ohhh meis wat balen!! Hoop dat je of zwanger blijkt te zijn of donderdag idd ongi wordt want dan weet je tenminste iets! Dit is niks!

Bren haha hoe kunnen sommige mensen dat toch zien he! Wel rot dat je zo beroerd bent! Gatver! Hoop dat dat me toch bespaard zal blijven!

Hier vanmorgen klein beetje roze verlies wat later beetje bruin verlies werd. Nu niks meer. Spookt innestelingsbloeding door mn hoofd, maar wil me niet gek laten maken zoals alle andere keren. Maar dit heb ik nog nooooit gehad. Als ik ongi wordt dan krijg ik KRAMPPPP en gelijk een flinke knalrode waterval, dus dit is wel echt nieuw.

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wat balen Kimm, dus nog steeds op het wachtbankje...

Ooh Bren, begonnen met spugen! Ik heb ook van week 6 t/m 15 gespuugd. Op een gegeven moment ben je dat echt wel zat. Maar ja, ik hield het maar op een goed teken ;)

Oei Skaya! Dat klinkt wel veel belovend!

4. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    #1484 Kimm24, 5 sep 2011
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
    @Brenn wat vervelend dat je al hebt overgegeven.
    Maar wel leuk dat mensen al zien dat je zwanger bent , toch?
    Lief dat je voor me blijft duimen maar ik hou er maar rekening mee dat ik donderdag mijn menstruatie ga krijgen,dus weer een cyclus van 40 dagen heb :(

@Skaya Dat zou best een innesteling kunnen wezen! Ik heb ook zoiets gehad en mijn huisarts dacht ook aan een innesteling.Ik had dat op dag 15 van mijn cyclus.
    Ik had een heel klein beetje bloedverlies. het was echt heel erg weinig en het duurde maar heel kort.
    Ik had de huisarts vanochtend ook aan de telefoon en ik zei tegen hem:
    Ik vind het wel raar dat ik zaterdag een negatieve test had als ik op dag 15 een innesteling gehad zou hebben, dan maak ik toch nu wel genoeg van dat hormoon aan zou je zeggen.. hij antwoorde : nee dat hoeft niet per se , het kan ook zijn dat je pas na een week overtijd te zijn een positieve test heb.

Helaas weet ik nog steeds niet zeker of dat echt wel een innesteling geweest is. maar aan de andere kant , wat moet het anders geweest zijn , dit had ik nog nooit eerder gehad.
    Ik had zaterdagavond heel erg last van steken, een paar hevige en een paar kleintjes.. ik dacht echt ik krijg gewoon mijn ongi , maar tot op heden niks..
    Ook geen zwangerschapskwaaltjes daarin tegen dus ik ben bang dat het gewoon een cyclus is van 40 dagen.

Zaterdag weet ik hopelijk meer.. :(
    Wordt wel moe van die onderzekerheid dan liever ongi en weten waar ik aan toe ben!

@Krissiefeur Ja inderdaad nog op het wachtbankje, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat het nog wat gaat worden deze maand, denk gewoon weer een nieuwe ronde.. anders had ik zaterdag wel een positieve test gehad ( dat was mijn NOD )

Ik geloof er niet meer in eigelijk....

Hou jullie op de hoogte..

5. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    #1485 Kimm24, 6 sep 2011
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
    Nog steeds geen ongi.
    Nu 3 dagen overtijd.
    Vanochtend was mijn temperatuur 37.2 graden.
    Een paar dagen na mijn menstruatie was het 36.2.

Zou het een zwangerschap kunnen zijn ??

Misschien is er nog hoop :D....

6. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi ladies
    hoe gaat het met jullie?met mij goed..nog ergg last van moeheid maar dat komt door een te hoge bloedsuikers..moet 3x per dag insuline spuiten en een hele strenge dieet heb ik...maar verder heb ik nergens last van 19sep.weten we wat het wordt..vanavond werken..nou ik kom morgen alles bij lezen fijne dag groetjes beauty

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beauty, hoop dat die moeheid minder wordt binnekort! Je ben wel ongeveer door die moeheids grens heen, maar met die groterwordende buik lijkt het me juist logisher dat het allemaal steeds vermoeiender wordt haha! Werkze!

Kimm, innesteling op dag 15 is wel vroeg! Ik heb gelezen dat je bevruchte ei er zeker 5 dagen over doet om door de eileider te reizen en in de bm komt, daar zweeft hij 2 dagen rond en nestelt zich dan en dat nestelen duurt ook weer 3 dagen voor het voltooid is...dan ziet je al op 7 tot 10 dagen na je eisprong. Wil je niet ontmoedigen hor, maar zou betekenen dat je ei al rond dag 8 geweest is?! Kan dat?

Hier vandaag weer kleinnnn beetje bruin gespot. Gisteravond in bed keiharde krampen, dus dacht dat het einde verhaal was, maar gelukkig niks gebeurd. Nu is het rustig in mn buik. Mn darmen zijn alleen druk met herriemaken, maar dat hebk wel vaker.

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden daar ben ik ook weer!

Tsjee Kimm, 3 dagen over tijd! Dan zal je toch binnenkort wel HCG moeten gaan aanmaken! Ik ben benieuwd hoor.

Jij mag morgen testen Skaya! Al eens eerder dat vreemde spotting gehad?

Hier gaat alles goed, geen problemen. Nog een dikke week en dan is het eindelijk de 15e! Ben wel weer benieuwd naar ons ukkie en naar het geslacht!;)

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, jaaa voor jut weet lig je daar met die gel op je buik...(gaat dat tegenwoordig nog steeds zo?

Nog nooit eerder dit roze/bruin gehad...helemaal nieuw!

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja dat doen ze nog steeds zo :D. Hahaha, wel heel bijzonder om te zien.

Ga je morgen ook testen Skaya?

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Oke grappuig dat ze dat nog steeds zo doen, aangezien allllesss veranderd en steeds technischer wordt enz. Vind oed hor, het heeft wel wat :p

Kga tot vrijdag proberen te wachten met testen! Goed voornemen heh? Ben te bang voor een witte test! Wil echt ff overtijd zijn deze keer.
    Vannacht werd ik wakker van de krammppp krammpp er gebeurde niks, maar dacht wel dat het einde verhaal was. Ben benieuwd!

12. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Even kort meiden. Ik lees wel mee, morgen 20 wkn echo en geslachtsbepaling. Maar zaterdag ook op vakantie dus druk druk druk haha

@bren naar dat je al zo moet overgeven. @kimm er is hooop!! @ skaya ik duim voor je!!
    @beauty gaat bij jou ook al hard he??
    @krissiefeur ooh die tijd vlieg om naar je echo hoor. Ik ben morgen alweer aan de beurt :eek:

13. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Skaya Jij mag ook bijna testen , spanned hoor!
    @Eonah Morgen 20 weken echo , wat gaat dat hard :)

Ik ben nog niet ongesteld, en aangezien mijn temperatuur hoog blijft, kon ik het niet laten om vanavond een testje te doen maar helaas weer negatief :(

Ik denk ook niet dat het met te vroeg testen te maken heeft want ik ben al 3 dagen overtijd..
    Dus ik ga er van uit dat het ronde 9 wordt.

Heel teleurgesteld nu :(

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Succes vandaag Eonah! Ik ben benieuwd!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kimm jammer meiss!!! Klote heh! We willen het zo graag!

Eonah, succes en veel plezier vandaag! Ben benieuwdddd of je op een roze of blauwe wolk kan!

Hier nog geen ongi...ga me proberen in te houden met testen. Zo wel ff langs de kruidvat vast 2v5 inslaan :p

16. Wat klote kim voor je.
    Snap dat het nu een grote teleurstelling is voor je.
    Meer weet ik eigenlijk niet echt tegen je te zeggen.

Veel liefs Brenda

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonahhh!!!! Hoe was je echo??? Ben benieuwd!!!

Meiden ik heb net 2x positief getest! CB digitaal zegt zwanger 2-3! En de k2v5 was dikkkkkkk positief! :D:D:D
    Ik moet ut ff laten bezinken hor! :p

18. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Skaya wooeeehooe!!

Hier roze!!!

19. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Waaaaaah Skaya! Te gek voor je meid! Gefeliciteerd hoor!

@ Eonah, een meid! Gefeliciteerd, leuk! Verder ook alles goed met de echo?

Hier een drukke dag op het werk gehad, nu vanavond maar lekker rustig aan doen. Nog een week en dan mogen wij ook voor de echo! Ik denk dat het hier blauw wordt, maar ja je weet het niet hè?:cool: 50% kans ;)

20. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @krissiefeur Ja alles prima inorde! Alles zat erop en eraan, helemaal super dus! Extra lang naar het hartje gekeken ivm hart ritmestoornissen van mijn moederskant, maar alles is picobello inorde!
    Ga nu even gauw verder hier hoor nog van alles regelen voor de vakantie :) ik hoopte alleen stiekem toch nog op positief nieuws voor Kimm.....

Deel Deze Pagina