Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Skaya Meid , van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk joh:D ! Geniet ervan he ! Nu ben ik echt de enige Niet-zwangere! Hahaha
    @Eonah.. Gefeliciteerd, een meid !! :D:D helemaal leuk ! ik weet niet of het goed nieuws is maar mijn temperatuur was vanochtend 37.4 en nog steeds geen menstruatie..
    Als mijn cyclus dit keer 40 dagen zou zijn, zou het morgen moeten doorkomen.. laten we hopen van niet.
    Huisarts zei dat ik zaterdag weer een testje kan doen , dan ben ik een week overtijd.. misschien is er nog een heel klein sprankje hoop...

Morgen 5 dagen overtijd

2. @skaya gefeliciteerd met je zwangerschap.

@kimm Laten we hopen op goed nieuws voor jou zaterdag.
    het zou toch wel erg leuk zijn als we nu allemaal zwanger zijn.
    blijf duimen voor je.

3. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Brenn dat zou zeker leuk zijn, ben nu de enige die niet zwanger is.
    Mijn ongi is er nog steeds niet , dus so far , so good ! vandaag 5 dagen overtijd alweer...
    Mijn temperatuur was vanochtend 37.5 , ben zo benieuwd of er alsnog een positieve test komt.
    Lief dat je voor je blijft duimen!
    Hoe gaat het met jou ? en je zwangerschap ??

groetjess

4. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

skaya:GEFELICITEERD met je zwangerschap...geniet ervan!!
    eonah:wat leuk een meisje whoeee!!wordt alles nu roze haha.ik moet nog wachten tot 19 sept.dan weten wij het ook wat het wordt!
    kimm:voor jouw komt de tijd ook snel aan zwanger zijn.duim voor je voor een snelle pos.test..
    nou de vermoeidheid wordt er niet minder op komt door een tehoge bloedsuikers pff en 3x per dag insuline spuiten begin ik ook al beu te worden haha maar goed allemaal voor een goed doel ja toch..ik wordt wel ingeleid met 37 wken is me al verteld!
    nou ga nu boodschappen doen en mijn gratis zwangerschap box bij de etos ophalen is altijd leuk de kleine dingetjes ontvangen!!
    fijne dag ben er vanavond weer
    groetjes beauty

5. @kimm Met mij gaat alles goed. Ben steeds best misselijk en me borsten doen vreselijk zeer. Ik werd vannacht helemaal wakker zo'n pijn als ze deden. Heb heel erg veel zin in maandag dan heb ik een echo. Me lichaam is best erg aan het veranderen, heb al 6 nichtjes en neefjes maar nu ik het zelf mee maak vind ik het erg bijzonder. Heb vandaag nog 2 meegroei bh's gekocht en me eerste shirtje gekocht.

6. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Goede morgen!

Ik heb vandaag een dagje vrij, morgen gaan we met de afdeling verhuizen naar nieuwbouw. Dus dan moeten we allemaal komen. Dus lekker vandaag een dagje vrij :cool:. Wel een beetje jammer dat het morgen mooi weer wordt....

Met mij gaat alles goed, ik hoop met jullie ook?

@ Kimm, ik hoop op goed nieuws van jouw kant!

@ Skaya, al een beetje bijgekomen van de schrik van de positieve test?

@ Brenn, die zere borsten gaan over hoor! Had ik ook de 1e 8 weken, daarna begon het spugen bij mij.

@ Eonah, alvast een fijne vakantie! Lekker genieten nu met de goede uitslagen en de wetenschap dat jullie kleine meisje het goed doet!

Hier nog een klein weekje en dan weten we ook meer!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, gefeliciteerd met je Roze WOLK!!! En een fijne vakantiee! :D

Krissiefeur, ben benieuwd, zou jij dan een jongetje krijgen :D

Kimm, hoop dat je test morgen wel positief uitpakt!

Bren, jeetje wat vervelend van je borsten? Hoever ben jij nou?

Beauty, snap dat je dat beu bent zeg! 37 weken al ingeleid zeg! Waarom doen ze dat zo vroeg?

Meiden bedankt voor de felicitaties! Ben nog niet helemaal aan het idee gewend, maar meer in de trant van dat ik het nopg niet helemaal geloof. :D

8. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Skaya & Krissiefeur
    Lief dat jullie aan mij denken ! ik hoop ook dat ik morgen goed nieuws heb!
    Morgen 1 week overtijd , zo ver was het die keer dat ik overtijd was niet gekomen haha.Toen had ik op dag 5 bruinbloedverlies en en dag erna kwam de ongi door.
    Maar nu helemaal niks , Ik hoop dat het wel het een of het ander is. niet dat ik straks niet zwanger blijk te zijn maar ook niet ongesteld wordt..
    Mijn temperatuur is trouwens nog wel hoog. 37.2 en toen ik aan het begin van me cyclus was het 36.2 ben benieuwd..

@Skaya Geniet van je roze wolk !! Leuk hoor wanneer heb je weer een echo ?
    @Krissiefeur Heerlijk even de dagje vrij.. wordt morgen een hoop gesjouw met de verhuizing , suc6 ! Binnekort weet jij ook wat het wordt, spannend zeg, wat zegt je gevoel ??

@Brenn vervelend dat je zon pijn heb! Hoort er allemaal bij he.. maar hopelijk wordt het snel minder! Je bent wel alvast aan het shoppen das wel dan de leuke kant ! :D Ik kan echt niet wachten om al die kleine kleertjes in huis te halen. het is ook allemaal zo schattig !

Morgen weet ik meer ( hopelijk ! )

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heb nog geen afspraak met de vk staan. Zit te twijfelen vandaag te bellen of volgende week.

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Lekker bellen! Heb je iets om naar toe te leven!;)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Lees net op de site dat ze tot 15uur maar bereikbaar zijn. Ga woensdag als ik vrij ben gelijk bellen :D

12. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Vandaag dag 42 van een cyclus van 34 of 40.. Morgenochtend testen :D
    Temperatuur blijft hoog
    Mensturatie blijft uit

Nu alleen nog een positieve test !:(

13. Duimen duimen duimen

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Dat zal je altijd zien Skaya!

Mijn duimen zijn ook al blauw Brenn, ik hoop het voor Kimm!

15. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    skaya:ik wordt ingeleid door de suiker mijn kindje zal dan al wat groter zijn door de suiker,als ze tot 42wk wachten is het kindje nog groter!! pff ben al het spuiten al beu,,mijn boven benen zijn helemaal bont en blauw..grr moet het doen totdat ik bevallen ben daarna ben ik ervan af!!verder gaat alles goed hier ga zo slapen morgen even alles bijlezen ik wil iedereen een fijne avond wensen,tot morgen..groetjes beauty

16. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Vandaag 1 week overtijd.. om 08.00 test gedaan.. en weer negatief..
    Ik snap er niks van..
    Maandag naar de huisarts om bloed te prikken en gelijk laten uitzoeken waarom ik nog steeds niet ongesteld ben..

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kimm pffffff hoe vervelend!! Succes maandag!

Beauty, je hebt dus zwangerschapssuiker? Hoe kom je daar achter dat je dat hebt? Wordt je extra in de gaten gehouden?

18. @kimm wat vervelend zeg nog steeds in onzekerheid.
    Dat ik door gestuurd ben naar het ziekenhuis werd mij daar gevraagd of ik aangekomen was. Want zij vertelde dat als je zwaarder word kan het ook zijn dat je cyclus steeds langer wordt. kan dit ook misschien bij jou gebeurd zijn. Het is een idee misschien. Hoop dat eruit je bloed test wel wat zekerheid komt.

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik ben niet aangekomen.dus dat kan het zeker weten niet zijn.
    Wel blijft mijn temperatuur nog steeds hoog.. 37.2
    Snap er ff niks meer van..
    Maandag naar de huisarts om bloed te laten prikken, mocht ik niet ongesteld worden voor die tijd.

20. Heel vreemd allemaal.
    Het was aan mij gevraagd en verteld dat dan je cyclus langer kon worden vandaar dat ik het aan je vertelde.
    Maandag maar afwachten en dan verder kijken.
    Blijf duimen voor je sterkte de komende dagen.

Deel Deze Pagina