Kimm kvind echt heel raar!!! Weet wel dat je lichaam soms gekke dingen doet en er ineens gewoon een LANGE cyclus tussen kan zitten, maar je ben al 8 rondes verder en best redelijk gelijkmatig! Ben heel benieuwd naar de mening van de ha!
Ik wil gewoon een antwoord hebben, of zwanger of ongesteld.. niet ertussenin ofzo.. wil weten waar ik aan toe ben...Ik ben ook heel bang dat mijn menstruatie gewoon helemaal niet meer op gang komt.. En inderdaad ik was altijd zo regelmatig... meestal 34 dagen en 1x 40.. en nu zit ik ook daar al over heen... Nog steeds geen menstruatie te bekennen geen buikpijn ook ofzo... heel vreemd.. Het enige wat ik wel heb is sochtends voordat ik uit bed ga een hoge temperatuur.. Rara wat is er aan de hand... ik reken er maar niet op dat ik zwanger ben, want ik test alleen maar negatief.. en aan de testen zelf kan het absoluut niet liggen die zijn zo betrouwbaar als wat... ik denk dat er iets anders aan de hand is, maar wat ??!! Buitenbaarmoederlijke zwangerschap misschien ? of zou die test dan ook positief moeten zijn..
Na een week overtijd heb ik toch een antwoord gekregen.. ik ben ongesteld geworden. Cyclus was deze maand 42 dagen. Tis vervelend maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben.. op naar ronde 9
Kimm naja ongesteld is in dit geval wel even de oplossing. Je kan weer door naar een nieuwe ronde en bent uit de onzekerheid! Hou je even een weekje rustig en maak je klaar voor een nieuwe klusronde. Als je cyclus tussen de 34 en 42 dagen duurt kan je ei dus springen tussen dag 20 en 28...dat wordt je klusweek! Markeren in je agenda
Morgen begint weer een nieuwe week, donderdag is het eindelijk zo ver! De 20 weken echo, ik ben zooooo benieuwd!
Morgen om half 10 een echo in het ziekenhuis. Ben best zenuwachtig, maar aan me lichaam te voelen zit het wel goed wil het alleen nu nog even op een echo zien. Ga nu alvast slapen want ben best moe.
Op de echo was nu iets te zien. Er is nu een vrucht zakje te zien met een stipje erin. Dus het zag er goed uit. Moest weer bloed laten prikken en vanmiddag krijg ik de uitslag hiervan. En dan moet er nog een afspraak maken voor nog een echo.
Ben nog gebeld voor de uitslag van de bloedtest. Volgens me bloed ben ik tussen de 5-6 weken zwanger. Moet 3 oktober terug komen voor een controle echo.
Kijk eens aan Brenn! Dat klinkt goed .Wij zijn met het werk vandaag begonnen in een nieuwbouw. Het is prachtig, wel nog even wennen hoor! De maandag is al weer om, nog 3 nachten! We worden nu wel erg nieuwsgierig naar het kindje!
Krissifeur, nogmaals heeel veel plezier!!! Gelukkig mag je vroeg, dan hoef je niet van die lange uren te wachten overdag Ik ga 3 oktober voor het eerst naar de vk ben benieuwddd!!
Ja dat is wel super! Zal proberen zo snel mogelijk wat te posten als we terug zijn! Spannend Skaya, 3 oktober! Hoe voel je je?