Krissiefeur, ohhhhh heeeeeerlijk een echt ROZE wolk nu! Klopte je gevoel met wat het zou worden of niet? Hier gaat het goed, vandaag wel wat hoofdpijn en gisteren voor het eerst een beetje wee-ig/licht misselijk. Gelukkig heb ik weekend
Ey meiden. Even vanaf vakantie want ik was zoooo nieuwsgierig! @kimm balen zeg maar nu weet je iig waar je aan toe bent! @bren mooi dat er nu wat te zien was spannend @skaya 3 oktober... Pff sterkte met wachten. Dit zijn de langste weken!! @krissie jaaa wat goed zeg! Ook een meisje leuk!!
Hoi meiden, We dachten allebei een knul, de verrassing was dus groot dat er een meisje te zien was! De echo was echt fantastisch, we hebben het heel goed kunnen zien allemaal. Dus heerlijk genoten. Nu genieten we van het goede nieuws en dat kleine leven in mij. Hierbij ook nog even een nieuwe foto van ons kleine meisje!
Wat mooi om te zien zeg. Nog ff en dan kan ik ook meer zien dan alleen een stipje daar kijk ik erg naar uit.
Ja geweldig hè dat je het gezichtje zo goed kan zien! De echo was echt heel helder, dus mooi om te zien . Vanmorgen heeft mijn mannetje ons kleintje ook goed kunnen voelen bewegen. Heel bijzonder moment!
Jaaaa dat is idd heel bijzonder!!! Volgens mij wordt het voor de man dan ineens een heel stuk 'echter'!
hoi effe snel benw werken,hoe gaat het met iedereen? hier alles goed morgen weten we wat het word jongen of meisje...vindt het wel spannend. nou ga verder met werken morgen avond ben ik er. fijne zondag groetjes beauty
Spannend beauty! Ik kom zeker even kijken morgen! Ik ben heel benieuwd! Hier gaat alles prima, geen klachten.
@krissie oohh ik kijk ook zo uit naar het moment dat hij het ook kan voelen!! Hij voelt wel vaak aan mijn buik maarja je voelt nog niets aan de buitenkant!! @beauty spannend zeg!! Wat denk je zelf? @skaya hoe voel je je?
Beauty ik ben benieuwddd!!! Zou het een roze topic wordennn?? Ik voel me vandaag behoorlijk gaar. Lichtjes duizelig en misselijk laatste 2 dagen. Hoofdpijn is ook regelmatig aanwezen en weer flinke puistenaanval. Wordt er niet gezelliger van moet ik zeggen Oh en mn borsten doen ZEER! Savonds heb ik hele afdrukken van mn bh in mn huid, hoewel borsten zelf niet groter lijken. Kunnen jullie nog even vertellen hoe jullie voelden int begin..
Goede avond! @ beauty: Hoe was je echo?? Ventje of meisje?? @ Skaya: bij mij begonnen de symptomen met grote zere borsten, moe moe moe en menstruatie achtige buikpijn. Die buikpijn ging in week 7 over in misselijkheid en elke avond spugen. Die zere borsten gingen over na ongeveer een week of 9. Verder heb ik sinds ik zwanger bent altijd hoofdpijn onder de warme douche! Heb ook een tijdje met de de douche open gedoucht, anders werd ik ziek. Heel bijzonder wat een lichaam allemaal met je doet! @ Eonah: Nog even geduld! Hij kan het vast snel voelen!
hoi hoi ladies nou hier een prachtige echo....na 3 jongens een MEISJE...kan het nog niet geloven en mijn ventje ook niet haha nou ben er morgen ga slapen lange dag geweest... fijne avond groetjes beauty
Wat leuk zeg ook een meid. Ik heb vandaag me intake gesprek gehad bij de verloskundige. Ik ben 2de week mei uitgerekend.
Wat zei ik een roze topic!!! Gefeliciteerd Beauty!!! Bren, wij lopen zo goed als gelijk dan! Leuk!! Hoe voel je je? Krissie, ohhhh bahhhhh ik ben zo bang voor dat spugen heh!! Vandaag ook weer wat ongi-krampjes, schrok wel gelijk even. Maar gebeurde niks, dus het zal wel! Flink door mn rug gegaan vandaag, lijk wel een oud vrouwtje! Morgen komt MvM langs voor de inschrijving, ben benieuwd!
Het ging vandaag wat minder heb weer gespuugd vandaag. En de hele dag heel erg misselijk geweest. Morgen weer een nieuwe dag. Ga zo lekker douche en lekker slapen.