@ Teddybeertje ik heb geen idee! Ik weet wel dat je indien je zwanger bent een snellere hartslag krijgt...
hmm vreemd, zit nu namelijk rustig achter de laptop en ben gewoon licht buiten adem Had het gister ook al,en vanmiddag met voeren bij de paarden ook al.. Maar even in de gaten houden,als ik volgende week test weet ik natuurlijk waar het vandaan komt als ik zwanger ben.. Zo niet dan maar even na de huisarts!
Oooh, jij kan over 3 dagen al testen! Wat spannend zeg! Ik moet nu nog een weekje wachten, dat gaat hopelijk ook snel voorbij!
Hihi ja zou kunnen.. Maar wacht denk ik nog ietsjes langer Ga jij al over 8 dagen meteen testen dan ? Welk merk test nemen jullie en waarom ?
Bedankt voor jullie welkom! Ik ben ongeveer 9 a 10 jaar aan de pil geweest, dus vrij lang. @ Teddybeertje Wat gek van die hartslag! Zijn het geen hartkloppingen? Kzou het in de gaten houden idd en eventueel even vragen aan HA of dat misschien ook een afkickverschijnsel kan zijn of misschien wel een innesteling?? Heb het idee dat ze dat heel makkelijk zeggen dat alle verandering met het ontpillen te maken heeft... Als ik ga testen pak ik denk ik die gewoon van het huismerk, geloof niet dat er veel verschil in kwaliteit tussen zit. Als de test positief is zou ik er uit nieuwgierigheid wel een digitale van clearblue achteraan willen doen om te kijken hoelang het al is
Wat leuk, eventjes niet gekeken en al zoveel berichtjes erbij! Begint hier best wel spannend te worden he! Wachten op menstruatie, testjes in aantocht... Ik sta er momenteel iets minder positief tegenover. Gisteren naar de tandarts geweest want er was iets ernstig mis met een tand. Foto genomen (wel onder loodschort want je weet maar nooit), moet antibiotica nemen, pijnstillers nemen... Wou al die medicatie eerst niet slikken maar het deed gewoon teveel pijn... pff
Snellere hartritme kan komen als je zwanger bent maarja dat weet ik dus niet,meestal komt dat pas na 20 weken maar kan ook al eerder beginnen heb aantal verhalen gelezen inmiddels welke vrouwen dat ook hadden.. Nu heb ik er geen last van het heeft gister avond gewoon ander half uur aangehouden.. Hou het dus even in de gaten.. En anders inderdaad even HA bellen.. En 9 a 10 jaar is inderdaad vrij lang.. Ik ben nog maar kort aan de pil geweest 2,5 jaar ongeveer! Jeetje mie wat balen van die medicatie.. Maar je moet ook aan jezelf denken he Nou duim voor je dat het snel over is!
Jeetje wat vervelend van je hartslag. Ik zou het er echt benauwd van krijgen. Als je het niet vertrouwd gewoon even huisarts bellen. Ik heb hier net een testje gekocht. Heb ik ze ieder geval in huis. Ik vroeg gisteren aan mijn man mocht het zo zijn dat mijn ongi weg blijft of hij er bij wilde zijn. Als blikken konden doden had ik hier niet meer gezeten. Toch maar een gewone vraag? Nou hier mag het snel dinsdag worden. Dan weet ik of ik ongi ben of misschien zwanger. Ik heb echt last van mijn rug. Word er gek van.
Oh jeetje wat vervelend dat hij zo raar reageerde! Mijn vriend pakt het heel goed op omdat hij weet dat ik het allemaal al spannend genoeg vind! Vandaag zwangerschaps test gekocht.. Het is de Clear Bleu geworden!! Heb er meteen 2 meegenomen voor zekerheid.. Lekker wezen winkelen,2 nieuwe truien,nieuwe broek en leuke nieuwe laarsjes dus ben weer lekker verwent Ook kwam ik het 9 maanden dagboek tegen. Vond hem zo geweldig dat ik hem meegenomen heb leg hem voorlopig nog maar netjes opgeborgen,hihi.. Kon het weer niet laten! Vandaag ook even 2 maal last gehad van snellere hartslag maar na kwartier even wat drinken en rustig worden weer zakte het langzaam af.. Wacht de test even af voordat ik meteen bij de HA aanklop of het moet ineens veel erger worden ofzo,gewoon even goed opletten en niet te druk maken
Ja ik vond het ook een beetje een rare reactie. Misschien dat hij niet verwacht dat het zo snel raak kan zijn. Ik vroeg alleen maar of hij er woensdag dan bij zou willen zijn als mijn ongi weg blijft. @ teddybeertje, Heb je het idee dat je zwanger bent?
Ja lijkt me niet zo heftig toch ? Neem aan dat zekerheid toch ook een grote rol speelt ? Mischien nog eens rustig over praten en uitleggen wat je precies bedoelt ? Zeg maar wat opties hoor,hihi.. Weet niet meer wat ik moet denken. Veel kwaaltjes maar je weet gewoon niet waar het vandaan komt,mischien reageert mijn lichaam wel sterk op het ontpillen ? (al heb ik deze maar 2,5 jaar gebruikt) Ik durf het gewoon niet zeker te zeggen.... Ben beetje de kluts kwijt
Vind het ook een normale vraag hor of hij erbij wil zijn als je gaat testen. Merk hier wel dat ik veel meer behoefte heb aan het praten erover en erover lezen enz. Knuffelbeertje, heb je die snelle hartslag niet eerder gehad, voor je stopte met de pil? Zou wel bijzonder zijn als het van het ontpillen is. Kzou niet te lang wachten met bellen hor, al vraag je het alleen maar even aan de telefoniste. Het blijft wel je hart... Mijn eisprong is volgens de calculator vandaag spannendddddd
Skaya, Nee heb nooit eerder zo last van gehad.. Heb ook nooit hart problemen gehad of dergelijke.. Denk dat ik morgen even de assistente bel om eens de situatie uit te leggen en of zij mij mee duidelijkheid kan geven.. Oehh spannend Skaya hoop voor je dat het raak gaat zijn! Heb je al iets gevoelt ?
Ja je kan beter een vraag teveel stellen dan te weinig denk ik maar...ben benieuwd wat ze zeggen! Nee, niet echt iets gevoeld onderin me buik ofzo. Wel last van lichte misselijkheid en geen eetlust...zelf geen trek in een redbull waar ik normaal een moord voor zou doen. Eetlust is nu wel weer herstelt gahaha. Waarom doet mn banner het niet? Hy geef aan dat er geen abonnementen zijn?
Ben ook benieuwd inderdaad... Morgen na het werk maar even bellen denk ik. Heb trouwens ook wat je zei veel zin in praten en goede gesprekken voeren,haha.. Hoort er ook allemaal bij denk ik Mischien even je banner opnieuw doen,weet het zo ook even niet ben niet zo heel goed met dat soort dingen,hihi..
Goedemorgen allemaal! Hhahahaha, jij hebt echt geduld teddybeertje! Pfff zou ik niet kunnen hoor hahahaa. Ikzelf heb ook al 2 testen in de la van kruidvat geloof ik. 2 voor 5 euro!. Ik heb 2 dagen (woensdag en donderdag) gedurende de hele dag een beetje last links onderin gehad. Soms zo pijn dat ik bijna niet kon lopen. Ik denk dat dat mijn eisprong is geweest (calc. zei dinsdag, maar dit kan vast een dag verschillen). Heb alleen helemaal geen last van slijm gehad ofzo... :s En nu heb ik sinds gisteren ontzettende pijn in mijn tepels. Kregen jullie dit ook NA de eisprong? Verder geen kwaaltjes dus ik ga er niet vanuit. Maar ben wel blij als ik een duidelijk beeld van me cyclus kan trekken. Ben toch ook bijna 8 jaar aan de pil geweest..
Trouwens... Kan een eisprong 2 dagen aanhouden? Omdat ik toch wel 2 dagen lang steeds pijn had links onder... Weet iemand dat?
Goede morgen meiden! Hier ben ik ook weer even, stiekum op het werk online . Hier gaat alles goed, wel wat symptomen die allemaal op een zwangerschap KUNNEN wijzen. Ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd in mijn lichaam. Mijn borsten hebben nog nooit zo'n pijn gedaan zeg! Kan er niet eens op liggen. Mijn zus heeft al eerder kinderen gekregen (1 is nu 5 en 2 van 3) en die vertelde dat ze met de testen van de kruidvat (2 voor 5 euro) al 1 week voor de NOD positief getest had. Dus misschien waag ik er van het weekend wel een testje aan. Verder steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden (is ook een symptoom). Mijn mannetje zei gister, zeg Kris zou je misschien zwanger kunnen zijn? Ik: Hoezo? Hij: Nou je bent zo anders, je zingt de hele dag. Doe je anders nooit. Goh zou wel leuk zijn hè in de eerste ronde raak. Dan heb ik echt superzaad. Hahahah, nou daar kon ik wel om lachen! Wordt alleen maar blijer als ik het zo op schrijf, dus wie weet!
Koppel, ik herken helemaal wat je schrijft! Had bij mijn (denk ik toch dat het dat was) eisprong ook last links onderaan in mijn buik maar er was ook nergens slijm te bespeuren. Vraag me nu al heel de tijd af als er dan wel een eisprong is geweest en als dat dan niet slecht is? Weet jij er meer over? Een dag erna deden mijn tepels ook ongelooflijk veel pijn, kon zelfs één dag geen bh meer verdragen! Krissiefleur, ,ik hoop echt met je mee dat je misschien al zwanger bent! Wat leuk trouwens dat jij en je man er samen grapjes kunnen over maken! Bij ons is dit namelijk een beetje verboden terrein. Mijn vriend heeft helemaal geen zin om daar over te praten terwijl ik bijna aan niets anders kan denken! Goh, misschien ben ik er gewoon teveel mee bezig...
@ mie, Dat man niet wil praten erover komt me hier ook voor. Als ik er over begint zegt hij meteen je moet er niet zo mee bezig zijn. Soms denk ik wel eens of hij helemaal niet wil. en soms denk ik dan weer wel. Ach mannen. Zullen nog wel aan het idee moeten wennen.