Chocomelk als in die van nutricia of nesquick? Die tips zijn heel welkom. Vandaag ook weer een shitdag, veel misselijk vandaag. Er doorheen eten helpt wel, maar het is ZO vervelend!
Ik ben dr weer!!! Chocolade melk hielp bij mij ook idd... Ik dronk gewoon dé chocomel zeg maar.. Mjum lekker. Vult ook een beetje dan heb je niet meer de hele tijd honger Ga nu ff verlaat lunchen hoor *jetlag*
Welkom terug Eonah! hebben jullie het leuk gehad? Hier alles goed, gisteren is de babykamer behangen. Vandaag naar de baby-dump geweest, maxi cosi gekregen van mijn ouders, ook meteen maar een badje/luieremmer/aankleedkussen e.d. gekocht. Dus het krijgt nu een beetje vorm! Ik had ook veel aan chocoladmelk! Werd mijn misselijkheid ook minder van. Alleen 's avonds het spugen bleef zo. Maar goed dat ligt alweer lang achter me .
Thnx krissie! Ja het was erg gaaf!! Jammer dat het voorbij is maar ook weer heerlijk om in je eigen bed te liggen. Man wat zijn we moe, gaan nu lekker slapen gaap!! Oh en krissie jij bent al goed bezig aan de babykamer haha. Wij moeten eerst nog ff de badkamer (laten) doen. Dan kunnen we verder met die van de kleine!
Chocomel klinkt als een wondermiddel, ga het binnekort echt kopen dan!! Okugest van VSM ga ik vanmiddag even halen, kennen jullie dat, ervaringen? Krissie wat leuk dat jullie al zo lekker aann het shoppen zijn en bezig zijn met de kinderkamer!!! Heerlijk!! Eonah, welkom terug!!! Goeie reis gehad? Vanavond 20:15u heb ik intake bij de vk! Ben benieuwd! Hoop dat ze gelijk raak prikken met bloedprikken want ik ben een watje Gisteravond na het avondeten flink beroerd en vanmorgen om 7u ook wakker van de misselijkheid. Ben nog even blijven liggen met crackers en een emmer naast me. Bah bah en kon nog wel uitslapen vandaag! Voel me nu gelukkig wat beter, emmer is opgeruimd
Gisteren heb ik een hele slechten dag gehad. Kon niks maar dan ook niks binnen houden zelfs geen water. Toch uiteindelijk de vk gebeld en gevraagd wat ik het beste kon doen. Een thee lepel water per 15 min opdrinken dat langzaam opbouwen. Moest vandaag naar het ziekenhuis voor een echo. Was echt heel mooi we hebben het hartje gezien en gehoord dat was even een traan moment echt heel mooi. En ze hebben medicijnen voor geschreven voor de misselijkheid. Omdat ik best veel spuug.
Ik heb wel foto's maar die zijn niet echt heel duidelijk. Er was 1 foto die heel duidelijk was maar die heeft ze zelf gehouden. Nou moet ik over 2 weken nog 1 keer terug komen en dan kan ik gewoon naar de verloskundige.
hoi hoi hoe gaat het met iedereen..hier goed manlief en mijn 2 kleinste jongens zijn 4 dagen terug na ierland(geboorteland ml)na zijn stiefvader broers en zus..mijn oudste moest gewoon na school toe dus ben ik lekker thuis gebleven met hem..heb heel de boven verdieping in de grondverf gezet morgen de verflaag erop!!is het mooi klaar als hij weer thuis komt..mis ze wel hoor het is de eerste keer dat ze zolang weg zijn zeg heb echt gehuild toen ze vertrokken.maar ik weet dat ze donderdag weer thuis zijn! voel me verder wel goed! nou ga nog even verven tot straks groetjes beauty
Met mij (ons) gaat alles goed, voel me goed. En mijn buik begint nu ook echt te groeien! Je gaat het nu ook op mijn werk in van die charmante pakken goed zien. Ik merk wel dat het werken zwaarder wordt, het gaat allemaal niet meer zo gemakkelijk. maar even aankijken en anders toch maar minder werken. Ik kan met voorstellen dat je ze mist beauty! Ik was vorige week een week naar Stockholm en vond dat ook echt land genoeg, ik was blij weer thuis te zijn. @ Bren, wat bijzonder dat ze het mooiste fotootje zelf houden? Heel vreemd hoor, wij kregen gewoon een 2e afdruk daarvan.
Bren, je bent ook iets naar voren gezet...ineens 8 weken en 2 dagen al!! Eerst liepen we toch gelijk Fijn dat je iets gerkegen hebt voor de misselijkheid. Hoop dat het zn werk doet! Hier gisteren bij vk geweest voor eerst. Is een team van 3 meiden/vrouwen die je allemaal te zien krijgt op je afspraken zodat je sowieso een bekend gezicht treft tijdens je bevalling. Deze meid was erg leuk, lekker jong nog en kon met dr lache. Vind ik heel belangrijk Ze heeft geprobeerd om naar het hartje te luisteren, maar dat lukte helaas niet. Mag wel al een afspraak maken voor een echo zsm, zodat ze mn termijn kan bevestigen. Verder was mn bloeddruk en urine goed. Ben wel weer regelmatig FLINK misselijk. Heb nu okugest van VSM, dat helpt wel wat maar is ook weer snel uitgewerkt. VK zou uitzoeken of het geen kwaad kan en dan ga ik een abbonement op dat spul nemen.
Ja dat klopt we liepen gelijk eerst. Maar de echo van gisteren wees uit dat ik 13 mei uitgerekend ben vandaar.
Hey Meiden !!! Ben ik weer.. tijdje niet gekeken op het forum, dus ik dacht ik stuur weer is een berichtje! Gaat alles goed met jullie ? Hier nog steeds geen zwangerschap helaas.. als ik een cyclus heb van 34 dagen dan is mijn vruchtbare periode achter de rug en moet ik de 15e mijn menstruatie krijgen , maar is mijn cyclus langer dan zit ik er nu middenin haha! Mijn vriend en ik zijn deze maand wel begonnen met Preseed.. ik weet niet of jullie weten wat dat inhoud maar google het maar ffies Na veel positieve reacties dacht ik laat ik dat maar proberen, niet geschoten is altijd mis Over ongeveer 2 weken zal ik weten of het heeft geholpen. Hou jullie op de hoogte! groetjessss !
Ga duimen voor je. Hoop dat dit werkt voor jullie. Veel succes de komende dagen. Ben nog steeds voor jullie aan het duimen. Veel liefs Bren
Kimmmmmmm hahahaha ik ben deze ronde met PRESEED zwanger geworden. Was de eerste poging met dat spul en het was gelijk raak!!! Ik zeg het is een wondermiddel!!! 17 oktober heb ik mn eerste echo!!!
Hey Skaya !!! Meen je dat nou ??!!! Wat geweldig !!! ....... dat geeft mij weer hoop!! dag 21 tot 28 ( 1 oktober tm 8 oktober ) ergens daar tussenin zou mijn eisprong zijn.. dus we klussen nu om de dag met preseed.. Ik dacht laat ik dat is proberen.. Hopelijk kan ik straks ook melden dat ik EINDELIJK zwanger ben! DUIMEN HE !! :d
We hoeven niet meer te duimen!! Die preseed is alles wat je nodig hebt hahaha! Ik heb er het volste vertrouwen in! Wel fijn in gebruik ook heh? Keb het maar 2 keer hoeven te gebruiken Ga toch voor je duimen hor...dat je ei op tijd springt enz...de rest moet helemaal goedkomen
@beauty Wat een werk allemaal joh met die grondverf!! Kan me voorstellen dat je even moest slikken toen ze weg gingen zeg!! sterkte nog even, je bent er bijna!! @krissie Leuk he dat je buik ineens gaat groeien? Mensen in het openbaar zien het nu ook en druven er wat van te zeggen haha. In Las Vegas stond iemand voor me op in de bus (zo'n hele grote neger waarvan je zou denken 'oh sorry meneer ik ga aan de kant' hahaha zo grappig) @Skaya lekker dat je zelf de afspraak kan maken voor je echo!! 17 oktober is al snel spannnneendd!! @kimm Wat jammer dat je nog steeds niet zwanger bent, maar hopelijk is preseed voor jou ook zo'n wonder middel!! Heb even fotootje toegevoegd van mijn 'babyhuisje' groetjesss