@Skaya Heb je er echt zo veel vertrouwen in.. ik hoop echt dat het bij mij ook een wondermiddel is.. we zullen zien... 15 oktober moet ik mijn menstruatie krijgen.. Ik gebruik het deze cyclus 4x dus misschien helpt het bij mij ook.. @Eonah.. zo wat een mooie buik zeg.. schiet al op hea xxies
Kimm --> Ik hoop voor je dat het raak is deze maand! Ik heb vandaag een extra vrije dag, ik ben ontzettend moe! Vanmorgen weer harde buiken gehad, nu weer wat rustiger gelukkig.. Moet misschien toch maar wat minder werken!
Krissie, lijkt me een goed idee!!! Je lichaam trapt nu voorzichtig op de rem....luister er maar naar!!
@kimm Hoe voel je je??? @skaya Hoe gaat ie bij jou? Nog iets meer dan een week en dan heb je eeinnddelijk je echo @krissie Lekker rustig aan doen hoor!! Ik merk ook vaak dat mijn lichaam op de rem trapt gewoon wat tandjes langzamer en wat andere mensen voor je karretje spannen
Hier gaat het wel goed...met vlagen nog wel misselijk, ontzettend moe en zere borstennn!! Verder prima! hahhaha! Mn mannetje kan helaas niet mee naar de echo, hij kon geen vrij krijgen meer op zo korte termijn, omdat het herfstvakantie is. Dus mn moeder heeft al gelijk een echo te pakken zal ze erg vinden
@Eonah Voel me tot nu gewoon goed.. geen klachten.. maar wat is niet kan nog komen.. Als mijn cyclus nu 34 is dan zou ik volgende week zaterdag mijn menstruatie moeten krijgen en das die 42 is dan wordt het zondag de 23ste.. Dus nu maar afwachten op het wachtbankje! totaal nu 5x preseed gebruikt omdat ik niet precies wist wanneer mijn eisprong was.. dus netjes om de dag preseed.. of het geholpen heeft moet ik helaas nog even afwachten... Ik hoop het zo !
Skaya, dan zou ik vandaag mijn eisprong hebben. en als ie 34 is dan had ik mijn eisprong rond 1 oktober.. Ik ben zo benieuwd of die preseed ook bij mij werkt.. duimen maar!
Je leest op de site van pre seed allemaal mooie verhalen van mensen die niet zwanger werden en na gebruik van het spul meteen zwanger werden....ik had zoiets van mooie verkoop praatjes, maar het was bij mij dus wel ook zo! Ben benieuwd!!
Hey Meiden, Ik ben bang dat het niet gelukt is, Want volgens berekeningen zou ik als het gelukt zou zijn nu 3 weken en 2 dagen zwanger zijn.. maar geen kwaaltjes ofzo.. Of komt dat pas later met 7 of 8 weken pas ? Ik heb wel onwijs vet haar, ziet er niet uit ! en savonds lichte buikpijn en owja nadat ik wat gegeten heb krijg ik een misselijk gevoel. Maar dat is het enige. Maar ja ik moet zaterdag mijn menstruatie krijgen dus wie weet... Lief dat jullie voor me duimen!
Mmmmm, ik weet het zo net nog niet Kimm! Bij mij begonnen de klachten pas na 6 weken! Ik duim nog steeds!
Kriss, dus dat ik nog geen zwangerschapssymptomen heb wil niet zeggen dat ik niet zwanger kan zijn ? Ik hoop zo erg dat het nu eindelijk is raak is Echt super lief dat jullie voor mij duimen! Ik ben nu echt de enige hier die niet zwanger is! hihi. Hopelijk kan ik zaterdag goed nieuwe melden
@kimm sommige mensen merken helemaaaaaal niets.. Ik voelde wel vaker allemaal rare dingen, terwijl ik niet zwanger was.. Je gaat er naar zoeken ofzo.. Ik had wel tussen 3w en 4w een dagje ijzersmaak in mijn mond.. Maar verder... ??? Iedereen is anders.. Geen bloed geen moed!! Ik duim zo voor je!!!!! Oh ennee buikpijn.. had ik ook tussen 3w - 5wk.. iig toen ongesteld moest worden dacht ik ik ga ongesteld worden had zo'n zeurende buik!!! en paar dagen later posi test
Kimmmm maar de kans bestond ook dat je nod misschien later was toch? Hou dat ook een beetje in je achterhoofd. Dan kunnen de kwaaltjes wat later komen. Bij mij begon het met ongikrampen 5 dagen voor nod...maar die voelde ik voor mn ongi ook altijd wel al zeuren. Ik bak regelmatig taarten en decoreer ze...laatste keer met mn verjaardag heb ik er 3 dagen over gedaan omdat ik zoooo misselijk werd van de lucht, dat was 5 dagen na de bevruchting...ik denk dat het toch daarmee te maken heeft. Normaal wordt ik pas misselijk als ik teveel mee aan het snoepen ben. Maar het duidelijkste was toch wel de innestelingsbloeding die ik had 3 dagen voor nod...
@Skaya dat klopt inderdaad, als mijn cyclus 42 dagen is , dat is het langste sinds mijn pilstop dan is mijn nod op 23 oktober. Maar ookal is dat zo dan heb ik het precies goed uitgerekend want mijn eisprong zou plaatsvinden tussen dag 20 en 28 en in die periode hebben we ook om de dag geklust met preseed.Dus je zou zeggen dat het wel gelukt moet zijn, ik heb er tenslotte alles aan gedaan. Maar ik vind het het toch vreemd hoor, ik bedoel jij merkte al dingetjes voor je nod , zelf na de bervruchting merkte je al iets. En een innestelingsbloeding... Ik merk nu helemaal niks en vanochtend mijn temperatuur opgemeten en die was gewoon 36.5. Denk dat ik er toch maar vanuit moet gaan dat het voor mij geen wondermiddel is. Maar toch maar even afwachten of mijn menstruatie komt...