Hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed, ga vanaf morgen tot 15.00 werken. Even wat rustiger aan doen.Vandaag is de vloer gekomen voor het kamertje!
Krissie, fijn dat je wat minder gaat werken! Hoop dat het zal schelen en je je beter voelt! Wat is het voor een vloertje? Kimmm, hoe is het daar? Voel je al iets? De dingen die ik merkte kon ik pas aan mn zw verbinden toen ik een positieve test had. Op dat moment had ik geen idee. En als het deze ronde niet heefst gewerkt, dan wel in de volgende ronde. Hier mn vrije dagje, lekker aan het nixen met het rotweer. Ga vanavond lekker pannekoekjes voor mezelf bakken! Heb ik al een tijd trek in
Ooooh lekker Skaya! Daar heb ik ook wel weer eens zin in! Het is een vinyl vloer, hout structuur. Erg leuk, vrijdag zijn de gordijnen ook klaar. Dan zal ik een foto uploaden! Het weekend gaan we dan de meubeltjes plaatsen, kunnen we even kijken wat leuk is enz. Toch wel erg leuk hoor om met het kamertje bezig te zijn!
Leuk!!!! Ik wil ook graag vinyl erin leggen met een houtstructuur. Het gaat nu langzaam toch een beetje beginnen te kriebelen.
@Krissie ik ben benieuwd naar de foto van de babykamer! @Skaya ik heb alleen een drukkend/rommelig gevoel in me onderbuik, maar meer ook niet, misschien komt dat nog. Ik kan helaas alleen maar afwachten nu.. Op het wachtbankje! haha
Nog maar 2 dagen en dan weet ik hopelijk meer. Ik reken er na vanochtend niet meer echt op , want mijn temperatuur was 37 graden.Als ik zwanger zou zijn was mijn temperatuur wel gestegen denk ik. Een klein beetje terleurgesteld....
Het is toch meer dat je temp een daling maakt als je ongi wordt...niet dat tie stijgt? Hij blijft meer hoog ofzo?
@ Skaya Als je temp daalt wordt je ongesteld en blijft ie hoog dan ben je zwanger.. Vanochtend was ie 37 graden.. dat hoort zo toch ? Ik ga morgenochtend ook weer tempen...ben benieuwd maar heb de moed al een beetje opgegeven... Voel me echt een beetje down nou !
Jaaaa precies!!! Dat wist ik ook nog dat je dat schreef...dus je temp is nog niet gedaalt, dus er is zeker nog hoop!!!
YESSSS !! Gelukkig dat er toch nog een sprankje hoop is Vind het alleen vreemd dat ik geen kwaaltjes heb.. maar misschien komt dat pas later.. elke vrouw is anders tenslotte. ik ga nu even zwangerschapstesten bestellen.. dan heb ik ze voor zaterdag binnen hopelijk. Blijven duimen he ik wil ook bij " de groep " horen hahaha !
Bij mij kwamen de echte kwalen ook pas met 5 en halve week goed opzetten! Je kan beter hopen dat ze wegblijven!!
Zo, de zwangerschapstesten zijn besteld.. 3 stuks voor 5,- oke dus dat ik nu geen kwaaltjes heb , wil niet zeggen dat ik niet zwanger ben ? Ik voel alleen een drukkend gevoel in me buik en het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Ik wordt wel moe van dat wachten hoor, nog 2 hele dagen wachten.. pff haha
Goh spannend hoor Kimm! Ik ben heel benieuwd! Wanneer ga je testen? hier alles goed, nog even werken vandaag en dan weekend!
Kimmm, misschien niet teveel verwachten...probeerde ik ook steeds tegen mezelf te zeggen. Maar dat lukt nooit helaas. Ik had ook gewoon het idee dat ik ongi ging worden...zelfs nog na de positieve test.. Ben benieuwd!
spannend kim!! ik ook dat ongi gevoel hoor!! zelfs nog ruim een week na de positieve test hahaha.. Duimeeen!! Goed mijn laptop zit tegen mij buik aan maar iemand vind dat niet zo leuk hahaahha. Ze zit er tegen aan te schoppen. Fijne avond dames!
hey meiden.. @Eonah grappig dat ze schopt terwijl je achter de laptop zat haha.. @Skaya nee ik probeer er ook niet teveel op de hopen maar na gistermiddag en zeker gisteravond denk ik toch dat het misschien wel is raak zou kunnen zijn... @Krissiefeur ik ga maandag pas testen want dan ik heb ik pas de testen in huis.. maar zolang het niet doorkomt dit weekend is er nog hoop haha! vandaag had ik mijn menstruatie moeten krijgen, dus mijn banner klopt niet.Sinds gistermiddag last van misselijkheid, gisteravond op gestaan om naar de wc te gaan,omdat ik voelde dat ik over moest geven maar er kwam niks gelukkig alleen een beetje maagzuur. Vandaag wisselen hoofdpijn en misselijkheid zich af.. Testen zijn helaas nog niet binnen, zou vandaag binnen moeten komen of anders heb ik ze maandag in huis... temperatuur was vanochtend 37.2 dus ik weet mijn antwoord al een klein beetje.. ookal durf ik er niet 100% zeker van te zijn. Tot voorkort geen kwaaltjes te bekennen...Sinds gister en vandaag: * Geen trek * Buikpijn * Hoofdpijn * Misselijk Duimen he meiden! hihi...
hoi hoi hoe gaat het met iedereen?hier alles rond en gezond..gisteren echo gehad alles is gelukkig goed met onze kleine meid.. oer 2 wk weer een echo... verder gaat alles wel goed ook met de suiker rustig alles bij houden! morgen mijn mannetje 30 jaar wat een mijlpaal haha morgen ik moet morgen eerste werken dan gaan we feestje vieren, kimm24:spanned hoor ben benieuwd.. nou ladies ga straks alles eens goed bij lezen..tot straks groetjes beauty
ohoh kimm ik duim zo voor je!! had al een paar keer gekeken vandaag of er nieuws was!!! @beauty Mooi dat alles goed gaat! Hoezo over 2 weken weer een echo?? @skaya nog 2 nachtjes slapennnn!!!!
Goh spannend Kimm! Ik ben erg benieuwd hoor! Waarom heb je geen testen gehaald bij de drogist? Ik kon echt niet wachten hoor! Is er geen 1 open vandaag??