Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi wilde even een misverstand uit de wereld helpen ik ben in totaal 15 kilo aangekomen waarvan 5 kilo van de suiker is..dus ben er niet zoo blij mee ik kan me maar aan de dieet houden en insuline spuiten verder ben ik gezond en rond haha
    hoe gaat het verder met de rest??
    kom straks even terug even alles bijlezen!!
    groetjes beauty

2. Ik Heb een hele mooie echo gehad.
    De armpjes en beentjes waren aan het zwaaien.
    Het kindje was erg aan het draaien en bewegen.
    Hij/Zij heeft ons ook aangekeken was echt heel gaaf.
    Hartje klopte ook heel mooi.
    Als me scanner het weer doet zal ik ff me echo erop zetten.
    En deze keer was de echo heel duidelijk en ben ik een week verder zwanger als ze dachten en ben nu 6 mei 2012 uitgerekend.

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wat goed Brenn van je echo! Dat geeft wel vertrouwen hè? Én bijna 12 weken ook niet verkeerd. Ik moet om 9 uur bij de gynaecoloog zijn voor controle. Ben benieuwd...

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    De controle was weer prima. Onze kleine B doet het goed, hebben ook weer even met de echo gekeken. Kleintje weegt nu ongeveer 1 kilo.:D

5. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Sorry meiden ik ben stil maar ik lees en leef zeker met jullie mee hoor! Het is erg druk op het moment aan het verbouwen in de badkamer, ondertussen ook nog gewoon werken en natuurlijk van alles voorbereiden voor de baby(kamer).

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beauty, ohwww jaa 15 kilo is idd wel al wat veel!!! Snap dat je baalt!! Is er een manier om het de rest van de zwangerschap binnen de perken te houden zeg maar?

Bren, wowww alweer verder?! Jij gaat met sprongen!! Dat wil ik ook :p Fijn dat alles goed was!! Leuk heh dat ze gewoon al kunnen zwaaien met die armen en benen!! Vind het zo bijzonder!

Krissie, een kilo al johhh!!! Dat is echt bizar als je denk dat tie bij mij nog geen 5 gram weegt ongeveer! Dat gaat toch gigantisch hard eigenlijk in die paar weken! Fijn dat ook bij jou alles goed is met de kleine!!!

Eonah, succes met klussen en werken!!!

Hier de 10 weken gepasseerd en voel me duidelijk al beter! Als het goed is, is deze week het toppunt hcg. Ben nog wel erg moe savonds, maar misselijkheid is zoooo veel minder, bijna helemaal weg! Hoop over een paar weekjes gewoon weer patatjes en koffie te lusten.

7. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hallo Meiden!

Vandaag alweer 5 dagen overtijd ( dag 40 )..
    Nog steeds geen ongi te bekennen...
    Wel misselijk savonds!.. wordt er niet goed van.

Als mijn cyclus dit keer 42 is dan moet ik zondag mijn ongi krijgen..
    Maar ik hoop zo van niet!!

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik hoop ook voor jou van niet Kimm! Pff wat balen zeg die onzekerheid!

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Spannnend Kimm!!

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Oh Kimm wat spannend, geen bloed geeft moed... En je temperatuur? die houdt je ook bij toch?

11. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi Meiden!

Hoe gaat het hier met iedereen? Met mij alles goed. Gaan morgen nog een weekje naar Egypte, heerlijk we hebben er zin in! Kwam wel tot de ontdekking dat ik maar weinig kleding heb voor zomerse temperaturen :(. En die ga ik nu ook echt niet meer kopen!
    Verder vanmorgen andere BH's gekocht, die normale zaten echt niet lekker meer. Dus nu maar meteen voedingsbh's aangeschaft, zag wel in het pashokje striae op mijn rug! Help!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhhhhhh lekker hor Egypte!! Daar is het nu langzaam hoogseizoen aan het worden!
    Striae op je rug? Je onderrug dan beetje aan de zijkanten ofzo, waar je buik aan trekt?

Ik ben aan het smeren al met zwangerschapsolie van Weleda, maar doe het om de dag. Beetje te weinig. Maar doe dan elke keer alleen mn onderbuik en borsten. Zal het gebied iets moeten uitbreiden dusz!?

Hier alles goed! Gisteren mn andere oma het nieuws verteld! Ze vond het ontzettend leuk!
    Morgen eindelijk het nieuws aan mn schoonouders vertellen. Ben heeeel benieuwd hoe ze zullen reageren! :(:D;)

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja aan de zijkanten inderdaad net boven de heupen, daar waar de buik het meeste trekt. Ik smeer dagelijks, zonder resultaat dus...:(

14. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hallo Dames,

Het is even een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost..
    Hoe gaat het met jullie? Ik zie dat inmiddels al aardig wat meiden zwanger zijn geworden.Zijn jullie lekker aan het genieten?

Hier inmiddels ook rond en gezond. Nog een paar weekjes werken en dan verlof. Ben er wel echt aan toe, want het is maar druk met 2 kids, werken en dan nog een dikke buik die in de weg zit. Ik geniet er wel super van! En zal de baby in mijn buik straks wel gaan missen, maar goed dan kunnen we eindelijk gaan genieten van de baby uit de buik.

Groetjes

15. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hey Meiden.. Hoe gaat het met iedereen?

Vandaag zit ik alweer op dag 43 , ik had vandaag ongesteld moeten worden met een cyclus van 42 dagen..
    Maar tot nu toe nog steeds niks..
    Ik wacht maar rustig af tot zaterdag dan ik met deze cyclus 1 week overtijd..

Duimen he hahaha... Inderdaad geen blioed geeft moed! haha

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mamanu, sowww je bent alweer 33 weken onderweg zeg!!! Gaat niet lang meer duren :D! Ben zo benieuwd!!

Kimm, nu ben je wel ECHT ECHT overtijd zeg maar! Geeft idd wel weer nieuwe moed! Ben je nog wel door blijven klussen na je berekende periode, ja toch?
    Wat goed dat je tot zaterdag kan wachten! Wanneer heb je ook al weer voor het laatst een test gedaan? En hoe staat het met je temp?

Krissie, ohwwww smeren heeft dus niet helemaal zn werk gedaan. Vraag me af of het wel te voorkomen is hor die strepen. Zou het bijvoorbeeld veel erger zijn geweest als je niet had gesmeerd?

17. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @ Skaya ik ging er natuurlijk van uit dat mijn cyclus deze maand weer 34 zou zijn of uiterlijk 40 maar blijkbaar is ie dus 42 want ik had vandaag ongi moeten worden.. en nog steeds niks..
    Wel erg misselijk en duizelig :( !!

Ik ben dus nog niet echt overtijd morgen pas haha
    Ja ik heb tussen dag 20 en dag 28 met Preseed geklust en daarna uiteraard ooknog maar dan zonder preseed.
    Ik hoop zo ontzettend dat het nu raak is ! mijn langste cyclus was 42 en het lijkt me sterk dat ie nu na 9 maanden van de pil af te zijn nog langer is... dat lijkt me niet.
    Plus ik heb natuurlijk ook een paar Symptomen.. Mijn temperatuur weet ik niet dat heb ik al een tijdje niet meer opgenomen, zal het morgenochtend even doen.

Ik wou wachten tot zaterdag om te testen maar ik heb al stiekem even uitgerekent hoelang ik nu zwanger zou zijn.. en vandaag zou ik precies 4 weken zwanger zijn , dus om nou tot zaterdag te wachten is wel erg lang, dan ben ik al 5 weken!
    Wanneer zou ik het beste een test kunnen doen ? Morgen ?

Blijven duimen he !! :D

18. He Kim,

Wat spannend weer zeg.
    Ik ga duimen voor je.
    Hoop dat het voor jou nou eindelijk zo ver is.

Veel liefs Brenda

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hoi Brenn

Hoe gaat het met jou ?? Alweer 12 weken en 1 dag ! Wat gaat dat hard zeg!!! Hoe voel je je ??
    Weten je familie en vrienden het al ??

ja tis zeker spannend nu.. mijn laatste menstruatie was op 11 september..dus ik zit nu alweer op dag 44! Terwijl mijn langste cyclus sinds mijn pil stop 42 dagen is!.. ik denk de hele tijd zou het dan toch eindelijk zo ver zijn??

Nog steeds geen menstruatie te bekennen.. ik wou eigelijk op zaterdag testen maar dat duurt me toch te lang.. ik ga woensdag testen als ik nog niet ongesteld ben..
    Ik heb 15 oktober voor het laatst getest toen had ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus 34 dagen was maar die was negatief..
    Mijn temperatuur was vanochtend 36.9 ik heb ook geen idee hoe die was voor mijn eisprong..

Ik kan weer niks anders doen dan afwachten.. :(

20. Hoi Kim,

Met mij gaat het wel alweer wat beter.
    Ben alleen het weekend ziek geweest een griepje denk ik.
    Misselijkheid word ook al minder dus dat gaat de goede kant op.
    Ik hoef niet meer naar het ziekenhuis toe, dus nu gewoon lekker naar de verloskundige.
    14 November is me volgende afspraak.
    Dus ben benieuwd of we het hartje nu wel gaan horen was de vorige keer niet gelukt nog.
    Ik ga echt duimen voor je voor woensdag. :):)

Groetjes Brenda

Deel Deze Pagina