Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden!

Ik ben weer terug in het land, gisteravond geland. Nu al weer aan het werk... :x. Ik ben bekaf! Maar goed geeft niet.

Met mij alles goed, lekker bijgekomen van een weekje zon zee en strand.

@ Kimm, wat balen zeg die onduidelijkheid! Wat betreft de afscheiding herken ik dat wel, ik heb daar ook veel last van. Maar het zegt helemaal niks! Ieder lichaam is weer anders. Ik heb ook wel eens gehoord dat er meiden zijn die maar negatief testen en toch zwanger zijn. CB digital al eens geprobeerd??

2. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Krissie Fijne vakantie gehad ? Net terug en gelijk weer aan het werk...waarom niet nog een paar dagen thuis relaxen ? haha
    Gaat alles verder goed met de zwangerschap ?

Hier nog steeds niet ongesteld dag 51 nu ! 9 dagen overtijd..
    Morgenochtend ga ik toch nog een kruidvat testje doen van 2v5.
    En dan woensdag eindelijk naar de huisarts!
    Kan echt niet wachten om eerlijk te zijn haha.

Ondanks de misselijkheid en hoofdpijn heb ik de moed echt opgegeven,...
    Laat me alsjeblieft zo snel mogelijk ongesteld worden...

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, welkom terug!!! Lekker bruin geworden? Heb je nog iets gedaan om zwangerschapsmasker te voorkomen of was het niet nodig? Nog een beetje kunnen snorkelen?
    Wel heftig dat je gelijk weer aan het werk moet, zo'n reis hakt er normaal gesproken al in, maar met een dikke buik helemaal lijkt me! Vanavond maar extra je rust pakken dan en vroeg onder de wol!

Kimm, nog een paar daagjes wachten dan kan je eindelijk naar de ha! Ben benieuwd of de het mysterie kan oplossen.

4. Vandaag om half 11 bij de verloskundige zijn.
    Heb al 3 dagen pijn in me buik rechts onderin.
    Gisteren toch maar even gebeld en ze wouden me zien.
    Vind het best wel spannend.
    Als ik het hartje gehoord heb maak ik me al minder zorgen.
    Jullie horen wel wat het is.

5. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik heb eindelijk een antwoord.Ik ben vandaag ongesteld geworden!
    Gelukkig morgen naar de dokter, hopelijk stuurt ie me door naar de gyn!

6. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Jeetje kimm wat balen :( maar wel fijn dat je antwoord hebt nu!!

@bren hoe is het bij jou?

@krissie welkom terug :))

7. Jeetje kim wat kut maar je weet inderdaad nu wel waar je aan toe bent.
    Succes morgen bij de dokter.

Ik ben bij de verloskundige geweest en ze heeft me eerst het hartje laten horen dus toen was ik al wat gerust gesteld.
    Maar ze wist niet echt wat ze er mee aan moest en ze hadden spreekuur bij onze huisarts.
    Dus die werd ook bij gehaald nou dat die ging voelen kreeg ik tranen in me ogen zo pijn als dat deed.
    Maar ik moest bloed gaan laten prikken en morgen ochtend weer terug komen, want misschien is het een beginnende blindedarm ontsteking.
    Dus morgen weet ik meer.
    Word vervolgt.

8. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Uhmm ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar het is ( alvast sorry ) Bij 1 ( roze )veegje gebleven :(:(

Het is nu helemaal verdwenen :x Misschien innesteling ofzo ??

POEHHHH gelukkig morgen naar de huisarts !! Ik wordt hier echt niet goed van! :(

9. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi effe snel ben net thuis van werken pff
    kimm24 misschien innesteling???
    ben blij dat je morgen na de ha moet.hopelijk krijg je wat meer antwoorden..morgen ga ik alles bij lezen en werken weltrusten
    groetjes beauty

10. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Maar als ik mijn langste cyclus zou hebben had ik rond 9 oktober mijn eisprong.... dan is het wel laat voor een innesteling denk ik..
    Maar ach ik haal me maar niks in me hoofd, morgen eindelijk naar de huisarts!...

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @bren hmmm sterkte!

@kimm je lichaam houd het nog even spannend... Hoelaat moet je naar de dokter?

Vanavond weer op controle bij de VK ik ben benieuwd hoe onze kleine erbij ligt. Vorige keer lag ze rechts met haar hoofdje omhoog, ik heb het idee dat ze laatst gedraaid is en dat ze nu met haar voetjes omhoog ligt. Ben benieuwd!
    Vanochtend ook maar eens de weegschaal weer gepakt haahh +9 kilo inmiddels met bijna 27 weken. Het mag van mij nu wel stoppen vind het maar niets die omhoog lopende weegschaal :/

Morgen avond een pretecho, en de oma's gaan ook mee. Ik ben benieuwd!!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, ohhhh getver meid!!! Ze moeten je daar wel aan opereren snel mocht je blindedarm ontstoken zijn, maar kan dat tijdens een zwangerschap? Hoop dat het allemaal meevalt!!!

Kimm, succes bij de ha!

Eonah, hoeveel mensen mag je meenemen naar een pretecho? Ik wil met 16 weken ook mn oma en tante meenemen. Maar dan gaan er dus wel 3 mensen mee...
    Snap dat je het niet leuk vind om naar de weegschaal te kijken. Ik zit nu bijna op +1kg en vind het al erg...ook omdat ik nog niks gegroeid ben op mn buik en mn kindje in theorie ongveeer 10 gr weegt. Maarja we doen er niks aan en hopen dat het grootste deel weer verdwijnt na de bevalling. Is meestal wel het geval.
    Ben benieuwd hoe je kleintje nu ligt!

Hier een Mijlpaal!!! 12 WEKEN!!! :D:D Vanmiddag ga ik bloedprikken, zoals ik hierboven al schreef heb ik geen idee wat mn bloedgroep is dus dat is ook wel leuk om een keer te weten.
    Mn collega had gisteren de spulletjes meegenomen en heb de helft bij mn ouders neergezet, moet eerst even flink gaan ruimen hier! Hoop dat ik veel kan weggooien, ben daar niet zo'n held in.
    Maandag en gisteren ook aan mn kleutergroepje verteld dat ik zwanger ben! Die kids gaven heerlijke reacties. Ze wilden allemaal weten hoe 'het' dan heet en waarom ik niet dik ben en ze wilden aan mn buik voelen :p . Een meisje had een theorie over babymuisjes. Als ik een meisje wil moet ik maar veel roze babymuisjes eten en wil ik een jongen, dan natuurlijk blauwe! :D Zo schattig!

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Volgens mij is er niet echt een limiet, als iedereen zich maar een beetje rustig houd, en je natuurlijk geen 10 man mee neemt hahaaha. Hier gaan er ook 3 mee, de twee oma's en natuurlijk papa :)

Hahaha rozemuisjes eten natuurrrlijkkk! dat is het hahahahaah.

Enne met 12 weken zat ik volgens mij al rond de +2 ofzo hoor, en ook natuurlijk nog niets te zien :p

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, dan doe je het nu toch best netjes met je 26 weken? Het is alleen zo vervelend om zo een hoog getal te zien staan op de weegschaal. Ik weeg nu 69, maar wordt tog wel bang als er straks 80kg op staat....moet er niet aan denken!!
    Maar 2 oma's, opa en je man gaan dan mee...dus dan gaan er opzich 4 kijkende mensen mee. Best veel, maar idd als ze zich een beetje gedragen moeten ze het niet kunnen weigeren.
    Ik dacht eerst zal ik het vragen hoeveel er mee kunnen, maar dalijk zeggen ze 2 ofzo. Dan ga ik liever idd ook met 3/4 mensen daarheen, ze gaan dan niet zeggen dat er 1 buiten moet blijven staan lijkt me :p
    Is het 3d je pretecho? En hoelang gaat hij duren?

15. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Haha ja is ook zo, 27 weken morgen alweer! Maar idd dat hoge getal is neit grappig ik ben nog nooit zo zwaar geweest :eek:.

Nee 2 oma's en mn vriend, dus 3 kijkende mensen :) Geen opa's, allebei onze ouders zijn gescheiden, en de opa's hebben verder (gelukkig) wat minder interesse ervoor allemaal :p

Ja een 3d/4d pretecho. We krijgen ook nog een dvd met wat beelden mee en wat foto's. Ze zeggen dat het +/- 1 uur duurt, met een minuut of 30 op dvd! Ben benieuwd!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wauwww een uur is wel lang zeg!! Lekker genieten!
    Ja het is idd wel fijn dat de opa's wat minder interesse hebben, als je iedereen moet meenemen of een keuze moet maken wie wel wie niet...is niet makkelijk.
    Ik vind het moeilijk, heb ook 3 vriendinnen die zo graag meewillen. Gelukkig heb ik nog een aantal echo's te gaan.

17. Het viel gelukkig allemaal mee.
    Had wel een verhoogde bloed waardes maar niet zo erg om wat mee te doen.
    Dus waarschijnlijk zijn het gewoon me darmen die een beetje klem zitten.

18. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    effe snel vier vandaag mijn jongste zijn verjaardag alweer 3 jaar pff gaat hard..hier verder gaat alles wel goed wel erg last van mijn schaambeen enheb sinds kort ook een slijmbeurs ontstekking in de schouder dus het zit effe niet mee..maar goed we hobbelen gewoon verder...hoe gaat het verder met iedereen??
    groetjes aan iedereen van beauty

19. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hier even snel een berichtje weinig tijd om alles door te lezen..
    Gesprek bij de huisarts was goed! Ik wordt doorgestuurd naar de Gyn.. Over 2 en halve week kan ik terecht dus dat is heel fijn... dan wordt er een echo gemaakt om te kijken wat er nou allemaal aan de hand is..Vanwege die onregelmatige cyclussen.
    Ik ben nu namelijk wel een soort van ongesteld geworden maar het is alleen maar bruin zeg maar.. lijkt wel of het niet helemaal doorzet... ( Sorry! )
    Hou jullie op de hoogte!

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Goede morgen!

Hoe is het met iedereen?

Met mij alles goed, gisteravond een pretecho laten maken. Wat was het weer leuk! En nog steeds een meisje :D! Ze lag heel lief met haar duim in de mond, uiteindelijk wel wakker geworden en steeds de handjes voor het gezichtje. Dus dat niet heel duidelijk kunnen zien. Maar wel de handjes/voetjes gezien, neusje. Hartje kwam weer mooi in beeld. Ziet er allemaal leuk uit!
    Hebben nu een filmpje en een paar fotootjes. Nu nog een weekje of 10 geduld en dan kunnen we haar eindelijk live zien!:D

Deel Deze Pagina