Beauty, heh bah dat is wel even wat minder! Hoop dat het snel beter emt je gaat! Kimmm, fijn dat ze je gelijk doorsturen!!! Vind het maar raar van je niet doorzettende ongi. Krissie, wat heerlijk dat je weer ffies naar je kleine meid hebt kunnen kijken! Gelukkig is het nog steeds een meid, haha dat zou de boel mooi in de war schoppen als het toch een knul bleek te zijn Hier druk met poetsen en taart bakken. Mannetje is jarig en morgenmiddag/avond zit hele huis vol. Altijd zo een gedoe, maar wel leuk! Woensdag bloed wezen prikken. Dinsdag bij VK krijg ik de uitslag. Ben heel nieuwsgierig ook naar mn bloedgroep, die weet ik geeneens.
Hoe is het hier met iedereennnn???? Gisteren ben ik bij de vk geweest en heb eindelijk het hartje kunnen horen zo moooi!!! Heerlijk weer even die geruststelling dat hij/zij er ook echt nog is Alles was verder goed, bloeddruk iets gestegen maar nog steeds normaal. Ben wel een kilo afgevallen, wat ze niet erg vonden, maar waar ik nogal verbaasd over was eigenlijk. Daarnaast is mn bloed goed, heb A pos, maar ben RHESUSc Negatief blijkbaar! Zijn er hier meer meiden die rhesus negatief zijn?
Bren, wat bedoel je precies met net negatief? Niet negatief? Ik ben ook A positief...dan staat de positief voor de rhesus D factor, maar mijn C factor is dus negatief.
Hoiiii, Hier gaat alles goed hoor! Vandaag weer bij de gyn geweest, was weer tevreden. Voel me ook prima, hebben ons kleintje weer even bekeken. Ik ben ook A positief, niks gehoord verder over de rhesusfactor. Was bij mij negatief. Dus geen verdere actie. Hoe nu verder Skaya?
hoi hoi ben zelf ook o negatief..rhesus factor..maar goed is niet veel bijzonders je krijgt geloof ik ook een spuit in je been bij 30 wk..teminsten dat had ik dan haha hoe gaat het met iedereen?tis best rustig hier he..met mij gaat het goed rond en gezond haha ga zo alles bijlezen tot straks groetjes beauty
Beauty, dat is bij jou de D-factor dan. Bij mij is het de C-factor. Lekker ingewikkeld allemaal heh. Maar denk dat de theorie verder grotendeels hetzelfde is. Is het een pijnlijke prik?? Ik ben echt anti-prik, maar kan het wel relativeren meestal Net afspraak gemaakt voor pretecho 1 december minedr dan 3 weekjes!!!
Leuk hoor Skaya! De pretecho! En dan weet je misschien ook wel het geslacht! Ik ben benieuwd. Tot nu toe allemaal meiden hier . Bij mij gaat alles goed, groei lekker. Kleintje trappelt er vrolijk op los!
Krissie, je kleine wordt nu toch al redelijk flink denk ik? Voelt het trappen nog niet vervelend? Begrijp me niet verkeerd, ben poepie-jaloers op jou schopjes Kan niet wachten! Ben benieuwd of ik in de roze-lijn blijf hier of dat ik eigenwijs ben, over 3 weken weten we het waarschijnlijk.
hoi hoi skaya:durf het bijna niet te zeggen ik vondt de prik verschrikkelijk..leek net erna of ik een lam been had..bah ik had er niet op gerekend toen haha maar tis voor een goed doel haha ko straks effe terug effe eten groetjes beauty
Beauty, wat zeg je nou???!!! Aaaaaahhh!!! Is het gevoel erna erg alleen?? Als de prik zelf maar niet een hel is. De napijn kan ik nog wel aan. Eetse!
Nee hoor het schoppen is nog niet echt vervelend, ik vind het nog steeds wel grappig. Je ziet nu wel mijn hele buik heen en weer gaan. Kindje ligt ondertussen al enige weken met het hoofdje naar beneden dus schopt vaak op dezelfde plek. Het is wel heel bijzonder hoor! Nog 10 weken dan is het al zo ver . Gaat snel zeg!
Ja mijn buik had een hele vreemde vorm! En een beetje last van benauwdheid en hartkloppingen, toen mijn buik weer rond was was dat gevoel ook meteen over!
Jeetje jaaa!! Kan me er al niks bij voorstellen dat je daar gewoon niks van merkt! Wel echt bijzonder dat toch eigenlijk (bijna) alle baby's nog ffies 180 graden gaan draaien als ze zo weinig ruimte hebben. Vraag me af...doet de baby dat zelf uit natuurlijk instinct? Vind zo bijzonder!
hoi hoi nee ik had gewoonn effe last van mijn been.en had die dag niet verwacht de prik..dus shock!!!! pff 18 jan.met verlof....ong.9 wk aftellen..in de zorg werken is best pittig...nou ga slapen morgen weer werken..fijne avond tot gauw groetjes beauty
Sorry dames, ik ben stil geweest heb wel mee gelezen maar had iedere keer niet de zin of tijd om even uitgebreid te reageren @skaya 3 vriendinnen moet ook wel kunnen hoor, zoals ik zei wij gingen totaal met z'n 4 (4,5) naar de pretecho Beetje laat, maarnog gefeliciteerd met je man! Fijn he, om even het hartje te kunnen horen, dan weet je toch weer wat zekerder dat het écht goed zit! En jij je pretecho al 1 december, gaat snel hoor!! Ben benieuwd of jij de roze lijn doorzet ! Die kleine van ons draait ook regelmatig nog een beetje hoor, hoofdje blijft (voor nu) iig wel beneden, maar ze draait wel vaak met dr rug van links naar rechts. Ze zeggen dat de kindjes vaak tot week 36 nog wel eens draaien. De meeste liggen met 36 weken met het hofodje naar beneden maargoed er zijn er nog genoeg die eigenwijs zijn en pas later (of niet..) draaien Lijkt me lastig in zo'n kleine ruimte zeg! @beauty Beetje laat maar nog gefeliciteerd met je jongste! Hoe gaat het met je schouder? Wat doe je precies in de zorg? Moet je de hele dag staan en lopen? Ik ben nu wel blij met een kantoor baantje hoor, ik wordt wel snel moe van rond lopen en staan enzo.. Heerlijk he het aftellen voor je verlof, ik mag over 6 weken al met verlof, heerlijk!! @Kimm24 Wat fijn dat de HA je wel gelijk doorstuurd naar de gyn zeg. Hopelijk wordt je er wat wijzer van! @krissiefeur Wat grappig onze meid lag ook bij de pretecho de heletijd met haar handjes voor het gezicht, wij mogen daarom volgende week zondag (gratis) terugkomen! Gek is dat he, dat je buik zo beweegt, of dat je buik ineens helemaal scheef is haha. Mijn buik was vannochtend ook lekker scheef, aan de rechterkant helemaal een bult hahahaha. Hier verder alles in orde, pretecho was leuk maar zoals ik schreef handjes voor haar hoofdje, dus we mogen nog een keer gratis terug komen in de hoop dat ze haar hoofdje wel laat zien Zal even een fotootje toevoegen voor de liefhebber! Begin nu toch wel regelmatig te merken dat mijn buik in de weg zit met dingen pakken, op je hurken zitten, naar het stoplicht kijken (moet dus wat verder van het stoplicht gaan staan, want als ik een beetje 'inzak' om het stoplicht nog te kunnen zien heb ik 2 voeten in mijn ribben = niet lekker haha). Maar gelukkig is mijn buik redelijk binnen de perken. Collega van me haar buik was al echt veeeeeeeeeel enormer met dezelfde termijn
Hee meiden! Jullie zullen wel denken, wie is dat nou weer Maar ik heb hier heel in het begin wel eens meegeschreven alleen dan onder een andere naam: Jolinde23. Ik ben toen gestopt met dit forum omdat ik net zwanger was en ik in dit forum veel narighed las en dat maakte me ontzettend onzeker! Wat leuk om te lezen dat de meeste zwanger zijn! Gefeliciteerd meiden! Kimm balen van jou, ik hoop dat ook jij snel zwanger bent! Ik ben 3.5 wk geleden bevallen van een prachtige meid: Fleur! Skaya, ik ben ook rhesus negatief en ik hoefde gelukkig geen spuit omdat Fleur ook de rhesus factor heeft. Dat is nieuw, dat ze met 30 weken eerst een bloedonderzoek doen en dan pas gaan kijken of een spuit nodig is. Je begrijpt, ik was erg opgelucht hahaha! Ik ga proberen om weer met jullie mee te kletsen als jullie het leuk vinden? Groetjes!
Gefeliciteerd met jullie dochter! Natuurlijk mag je weer mexe schrijven! Gezellig hoor! Hoe ging de bevalling? Fotootje van de kleine Fleur??