Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Zonnetje, welkom terugg!!!! En nogmaals gefeliciteerd!!!! :D
    Jaa dat kan natuurlijk ook nog. Dat de kleine ook de rhesusfactor heeft, dan is er natuurlijk niks aan de hand. Hoe ben je daar achter gekomen?

Eonah, ohhhhhh wat een prachtige foto zeg!!! En ook wel weer heerlijk dat je gratis nog een keer mag!!

Meiden, ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie buiken inmiddels? Hebben jullie een recente foto?? :p

Hier rustig, niks bijzonders!

2. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zet liever geen foto van de kleine Fleur op internet, er staat er zelfs geen 1 op FB. Vind dat toch altijd een beetje eng met al die rare figuren op internet. Misschien een beetje overdreven? Maar ik voel me er niet zo prettig bij. Maar geloof me, het is hele mooie meid hihi!

Skaya, bij mij hebben ze met 30 weken nog een keer bloedgeprikt en daaruit konden ze ook zien wat voor bloedgroep zij had.

@buikfoto's, ik ben ook wel benieuwd naar jullie buikkie's! Ik had tot aan 34 weken een iniminie buikje en zodra ik met verlof ging groeide die ontzettend hard en leek het wel of ik 2 voetballen had ingeslikt haha!

Voor de meiden die al wat verder zijn, hebben jullie al de kamertjes een beetje klaar?
    En Skaya, jij al bezig?
    Ik vond dat zoooo leuk om te doen :D
    Wij hebben uiteindelijk roze glitterverf op 2 muren, en 1 muur met het lief vogeltjesbehang.

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Van mij heb je gelijk hoor Zonnetje! Ik geloof het meteen dat ze errug knap is!

Het kamertje is hier zo goed als klaar. Ik zal van de week een nieuwe foto erop zetten.
    Mijn buik groeit nu wel explosief hoor! Ben behoorlijk rond :), nu ook zo'n 10 kg aangekomen. Nog 4 weekjes werken en dan verlof! Heerlijk, ik kijk er nu echt naar uit. Werk al wel een paar weken tot 15.00, tot half 5 was echt te lang. Maar goed, nog even volhouden. Het wachten wordt beloond!

Het slapen wordt wel wat lastiger, wordt regelmatig wakker getrappeld. Maar het voelt zooo heerlijk! Ik merk ook dat het kindje nu vaker wakker is, ook overdag. Geweldig!

4. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach wat heerlijk dat je dat getrappel voelt! Ik mis dat wel heeeeel erg hoor. Vind het zo saai in mn buik..:(
    En mis mn dikke buik ook wel hoor.. Alhoewel het ook wel weer lekker is om mn teennagels te kunnen knippen ;) hahah!

Ben benieuwd naar je kamertje Krissiefeur!

En wat heerlijk dat je over 4 weken verlof hebt! Ik genoot daar ook zo van! Nu nog steeds trouwens :p hihi.

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Gaat het verlof niet vervelen voor de bevalling? Erna heb je je handen vol natuurlijk.

Zonnetje, groot gelijk heb je hor dat je geen foto's erop zet. Hier zou ik het misschien wel doen, maar FB doe ik ook niet. Wil daar ook mn echo foto's niet op, voelt toch op een of andere manier niet goed. Iets met bad karma of waar de Turken in geloven 'het boze oog' hahah. Ben niet bijgelovig, maar tis een gevoel.
    Geloof ook dat ze prachtig is!!! Leg dr maar lekker veel bij je op schoot en op je borst...kan je toch lekker dr beweginkjes voelen ipv in je buik!

Hier nog niet met de kamer bezig. Krijg met de kerst nog manlief zn zusje te logeren 2 weken en daarna gaat het logeerbed eruit en gaan we beginnen. Ben wel een beetje aan het ruimen enz.

Ik ben nu bijna 14 weken en je ziet nog helemaal niks aan mn buik gewoon!! Wanneer ga je voor het eerst wat zien? Kan het trouwens wel goed voelen boven mn schaambot. Kan al mn broeken nog aan, merk niks. Zal toch niet heel lang meer gaan duren nu.

6. Hoi Meiden,

Ik heb het erg druk gehad.
    Maar hier ook alles goed.
    Ben gisteren bij de verloskundige geweest en alles zag er goed uit.
    Op 21 december krijgen we de 20 weken echo.
    Ben echt zo benieuwd.
    Een mooi kerst kadootje. :)

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    @ Skaya, bij mij zag je het een beetje met 16 weken. Daarna flink gaan groeien! Met 17 weken had ik mijn 1e positiebroek aan.

@ Bren, wat leuk 21 december! Ik ben benieuwd naar de foto's! Willen jullie weten wat het wordt?

8. Als ze het kunnen zien willen we graag weten wat het word.
    Me buik begint ook al te groeien.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, oke 17 weken klinkt wel mooi! Ben benieuwd hoe het bij mij dan is over 3 weken.

Bren wat leuk net voor de kerst nog ff. Ik ben 28 dec precies 20 weken en zal rond die tijd me 20 weken echo hebben.

Meiden, ik ga dinsdag in ondertrouw en 12 december gaan we trouwen! Gewoon heel simpel met 2 getuigen (vrienden) en echt gewoon om alles goed geregeld te hebben. Misschien dat er volgend jaar of wanneer dan ook nog wel een bruiloft volgt, maar zoals ik het nu voel hoeft dat niet.

10. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @zonnetje Leuk zeg, welkom terug! Gefeliciteerd met kleine Fleur! Het is wel echt een enorm roze topic, allemaal meiden :p Jammer dat je geen foto wilt plaatsen maar begrijpelijk! Ze is vast heel erg mooi!!
    Kamertje hier is nog niet klaar, heb wel de meubeltjes enzo, maar moeten nog even gaan behangen denk ik! We hebben net een badkamer verbouwing gehad dus zijn daar nog even van aan het bijkomen :p
    Kan me voorstellen dat het raar is dat het getrappel ineens niet meer in je buik zit. Hoe gaat het met kleine fleur, gaat alles een beetje voorspoedig? Wil ze een beetje doorslapen enzo?

@skaya hier nog even geen recente buik foto hahaha, begin al wel wat last te krijgen van striae dussem volgens mij groeit ie wel aardig :p Ik had hier wel al sneller positie kleding aan maar niet omdat er al echt wat te zien was hoor maar als ik zat dan zaten mijn broeken gewoon niet lekker meer, drukte me te veel in mijn buik. En gezien ik op kantoor werk en dus zowat de hele dag zit.. :p Een enkele broek krijg ik nu ook nog wel aan hoor, rits ook nog dicht en vaak ook nog wel 1 knoop (heb aantal broeken met 2 knopen :p) maar met zitten is dat gewoon echt niet lekker meer!! Vanaf mijn vakantie, dus vanaf een week op 19/20 begon het vreemden ook op te vallen dat ik zwanger was!
    Ah ondertrouw, gefeliciteerd! Wij zitten nog te dubben hoe we alles gaan regelen hier verder niet getrouwd, geen samenlevings contract, dus eigenlijk nog helemaal niets. Zijn alleen beide kids van gescheiden ouders dus voor ons hoeft trouwen niet zo.... Lastig, want alles vast leggen bij de notaris enzo zijn ook weer dure grapjes ;)

@krissiefeur Lekker he dat aftellen tot het verlof heerlijk!! Ik zit hier inmiddels op +9,5! lekker zeg dat je nog maar tot 15:00 hoeft! Het gaat bij mij eigenlijk allemal wel prima dus (helaas :p) geen reden om ook al lekker om 15:00 naar huis te gaan haha.

@bren29 Mooi zeg dat alles bij jou weer goedgekeurt is! Hoe voel je je verder?

11. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Waaaah te gek Skaya! Gefeliciteerd hoor! :D

Wij hebben besloten het trouwen uit te stellen tot na de geboorte en dan eerst weer back in shape ;).

Gisteren kregen we de proefdruk van het geboortekaartje binnen en helemaal naar onze zin! Erg leuk allemaal hoor die ontwikkelingen!

Lekker Eonah dat het allemaal zo goed gaat met je! Lekker genieten!:cool:

12. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Skaya gefeliciteerd met je trouwen alvast! leuk zeg!

ff snel een update.. ik heb geen tijd om alles terug te lezen..sorry!

Maar na mijn bezoek aan de gyaecoloog blijk ik waarschijnlijk PCO te hebben.
    Wordt nu doorgestuurd naar het ziekenhuis.
    Mijn vriend laat zijn zaad testen en dan gaan we saampies de medische molen in!
    Tis heel vervelend maar helaas.
    Het probleem bij mij is dat mijn eisblaasjes niet veder groeien en er dus nooit een eisprong is.
    Waarschijnlijk krijg ik Clomid maar dat wordt allemaal besproken in het ziekenhuis.

Bij deze neem ik voorlopig ook afstand van het forum, dit omdat het eerlijk gezegt een pijnlijk onderwerp is geworden.

Ik wens jullie alvast een voorspoedige bevalling en geniet van jullie kindjes!

Ik vond het heel fijn om met jullie over zwanger worden te praten.
    Maar helaas mocht het voor mij (voorlopig) niet zo zijn.

Als ik meer weet dan laat ik weer wat horen.

HEEL VEEL SUC6 MEIDEN!

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ah ja geboorte kaartje, daar moet ik ook nog aan.. Zijn jullie al uit de naam?
    Wij hebben wel een naam, maar ik ben er niet kapot van. Maar ik vind eigenlijk geen enkele naam leuk genoeg :p hahahahaha

14. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    ai tegelijk met jou Kimm.. Jeetje wat een klote nieuws. Ik kan me voorstellen dat je er even afstand van wilt doen. Als je wat kwijt wilt ben je altijd welkom om even je verhaal te spui-en hier hoor!!
    Heel veel sterkte, en hopelijk voor jullie in de MMM wel snel succes!!

15. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    @Eonah

Ja het was ook even schrikken toen de gynaecoloog het vertelde.. ik kon zelf ook meekijken op het schermpje en toen zag je duidelijk allemaal zwarte vlekjes en dat waren dus mijn eiblaasjes die niet uitgegroeit zijn."ik vermoed dat u pco heeft"
    Hopelijk dat ik snel terecht kan bij het ziekenhuis en dat we snel verdere stappen kunnen ondernemen.

Ja het is niet dat het jullie niet gun ofzo, integendeel.
    Maar het is gewoon heel pijnlijk.. het gevoel hebbende dat het jou niet gegunt is ofzo, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

Maar zodra ik nieuws heb, stuur ik weer berichtje maar voorlopig hou ik afstand.

Maar ik wens jullie heel veel geluk met de kleine kindjes!
    En dankjewel dat je me sterkte wenst!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kimmm ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk ben je met een kleine schop onder de kont van je eitjes snel zwanger!!

Eonah, misschien kom je nog wel een naam tegen die helemaal geweldig is voor je de komende 10 weken :p
    Begrijp wel wat je bedoelt. De namen die ik allemaal normaal gesproken mooi vind, vind ik nu niet mooi genoeg meer voor mijn kleine...het moet de perfecte zijn, maarja zo maken we het onszelf wel erg moeilijk. Gelukkig heb ik nog ff.

Krissie, aahwww wat leuk de geboortekaartjes al!!! Dat lijkt me zo leuk om te doen.

17. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    hoe gaat het met jullie allemaal?hier rond en gezond..nou krijgwe maandag te horen dat we een nieuw bouw woning aangeboden krijgen en dat we er per 18-12 erin moeten...pffff dus wordt druk...we kunnen niet echt veel doen want we gaan nog een weekje weg met zijn allen...dus als we terug zijn moeten we erin alles in het huis is wit dus makkelijk schilderbaar dus gaan we dat doen als we erin zitten op ons gemakje...maar vindt het allemaal wel spannend!!!
    nou proefdruk ook gemaakt met ons oude adres dus moeten we het nog veranderen haha...
    nou kom straks terug
    groetjes beauty

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beauty, poeh zeg!! Dat wordt nog een gedoe zeg zo in je zwangerschap!

19. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Lieve Kimm, wat vreselijk dat je dit te horen kreeg! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! Natuurlijk ben je welkom om wat te schrijven, ik begrijp je keuze!

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wij zien inderdaad al uit de namen, we hadden voor zowel een jongen als een meisje 2 namen bedacht. Ons meisje zal met haar 2e naam vernoemd worden naar mijn oma. Ik had een sterke band met haar en ze is helaas overleden. De 1e naam kwamen we tegen in een film en we hadden gelijk zo iets van dit is 'm!

Het geboortekaartje was ook snel gekozen, we hebben echt wat leuks bedacht.

Gisteravond naar een voorlichtingsbijeenkomst geweest in het ziekenhuis over de bevalling. Was grappig maar niet veel nieuws gehoord eigenlijk.

Deel Deze Pagina