Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    poehh gezellig geklets hier vanmorgen!

Koppel, zou het niet weten of een eisprong 2 dagen aan kan houden.
    Weet wel dat ik rond die tijd buikpijn heb gehad tot de tijd rond de innesteling toen 1 dag mega veel buikpijn gehad en nadien is het rustiger geworden en kwamen wat andere kleine kwaaltjes..

Krissiefeur, leuk he als je zo grapjes erover kan maken..
    Mijn manneke is gelukkig ook zo en ook bereid om erover te praten.
    Al wordt hij soms wel moe van mijn stemmingswisselingen vliegt binnen de secondes om onderhand haha..

Hoop voor je dat het de eerste ronde raak is zou natuurlijk super zijn!!
    Heb overigens over de kruivat testen ook gelezen dat ze vaak positief aangeven maar niet juist is ofzo ? nouja gewoon lekker proberen :) 2 voor 5 euro is geen geld!
    Heb er 2 voor 15,- euro van Clear Bleu gekocht..

mie/deesjedees, mijn manneke kon er eerst ook niet leuk over praten of grapjes over maken..
    Pas toen hij in de gaten had dat ik het daar juist moeilijk mee had en ook vaak heb gevraagt of hij het ook wel wou omdat ik toch soms onzeker erdoor werd..
    Nou geeft hij zekerheid en is het alleen maar beter geworden!
    Wat me overigens ook opvalt is dat hij vaker zijn hand op me buik legt,hihi..

Vanmorgen onverwacht vrij gekregen van het werk dus lekker nog even me bedje in gegaan was zo ontzettend moe..
    Nu nog maar vind het anders toch wel te lang worden hoor,hihi..

Wil van het weekend mischien wel gaan testen maar wil het liefste wel poosje thuis zijn,, dinsdag komt vriendin namelijk in de middag en woensdag tandarts en komt me moeder helpen met toekomstige kinderkamer behangen.. Dus wordt dan denk ik wel Zondag of Maandag zoals het er nu naar uit ziet!

Toch wel beetje spannend :)

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Deesjedees, hier is het idd ook zo! Altijd hetzelfde zinnetje: je moet er niet zoveel mee bezig zijn. Wel dat is best wel moeilijk als je lichaam ongelooflijk raar doet en je er zo naar verlangt. Soms denk ik dan ook dat het hem totaal niet interesseert, hij hoort soms zelfs niet wat ik zeg :D Dan kmt hij uit de lucht gevallen en weet hij niet wat ik zei. Maar gisteren betrapte ik hem dan toen hij in een hoekje zat met de labtop dingen op te zoeken over zwangerschap, baby's... Tjah, mannen he :p

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Teddybeertje ik word gewoon nerveus in jouw plaats! Zo goed dat je kan wachten op te testen, ik denk dat ik gewoon van een week op voorhand al ga testen :p Ik wens je in ieder geval heel veel succes! Ik hoop mee met je :)

4. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha vertel het hem zelf,scheelt hem weer zoeken zegt hij dan,haha..

Dank je mie.
    Is wel moeilijk maar vind het erger als ik negatief test omdat ik veeel te vroeg test bijvoorbeeld.
    Wil mijn lichaam de tijd geven om ongesteld te worden of om genoeg hormoon aan te maken zodat de zwangerschap getest kan worden..

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat ik op internet lees is dat je maar op 1 bepaalde dag je eisprong hebt en dat je ei vanaf dat moment maar 24 uur leeft.
    Vind ik best biar om te lezen als je dan nagaat hoeveel 'ongelukjes' er gebeuren ook door de pil heen. Die kans is zo klein, maar toch hoor je het regelmatig.

Teddybeertje, kan je niet vandaag al een testje ertegenaan gooien :D om ons allemaal een beetje uit de spanning te halen haha. Ik kan ook niet wachten om te testen, maar moet nu nog twee weken.

Wat ik trouwens wel tijdens mijn eisprong (die gisteren geweest zou moeten zijn) merkte aan mijn lichaam is de verschuiving van mijn baarmoedermond. Normaal gesproken voel ik die heel duidelijk tijdens bijv seks en het gebruik van tampons, doet btje zeer. De afgelopen dagen leek hij verder naar achteren te zitten en minder gevoelig.
    Hier een citaat van internet: "De baarmoederhals ondergaat gedurende de menstruatiecyclus een aantal veranderingen. Vlak na de menstruatie is de baarmoederhals gesloten en ligt hij ondiep in de vagina. Wanneer de tijd van de ovulatie nadert, kruipt de baarmoederhals weg naar binnen, wordt zachter van structuur en opent zich een beetje. Na de ovulatie komt de baarmoederhals weer terug in de lage, gesloten positie."

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jeeeeeyyy mijn Banner doet het!!! :D:D:D

Geen idee wat ik nu anders heb gedaan...maar dat maakt niet meer uit ;)

Jaaa Teddybeertje, je hebt gelijk hor!! Ik wacht ook ruim tot na mijn menstruatie met testen...een negatieve test is alleen maar teleurstellend en misschien ook nog fout resultaat omdat je dan 'onduldig' (arent we all?) bent...

7. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt..
    Goed man dat je banner het doet,is wel leuk he :D
    Fijn dat je dat zo duidelijk gevoelt hebt van je baarmoeder mond!
    Best Bizar inderdaad!
    Ga denk ik Zondag testen dan is het meest rustige dag..
    En 1 dag voor mijn nod
    Daarna maar afwachten als hij negatief is wanneer ongi komt en anders loop van volgende week nog maar testje tegenaan gooien ;)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Spannend hor!! Hou het forum goed in de gaten zondag :p
    Hoe gaat het met je hartslag vandaag? Dokter al gebeld?

9. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag helemaal geen last van gehad gelukkig..
    Nu wel weer een nog vervelender kwaaltje.
    Heb de HA nog niet gebelt ga nu eerst weer poosje op bed liggen..
    Heb buikpijn niet normaal als of ze me buik op aan het rekken zijn,steken ahww niet normaal niet om uit te houden..
    En misselijkheid komt er ook nog ff bij :(

Dus ga weer even liggen,dus maar even zien hoe of wat er nou weer gaat komen allemaal!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hmmmmm....ik wordt wel steeds nieuwsgieriger naar de uitslag van je test met al die gekke verschijnselen!!

11. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja ik ook..
    Of het is een lang durige lichte griep ofzo,haha..
    Weet niet meer waar het vandaan komt allemaal,we zien wel..

Hoe gaat het bij jou momenteel ?

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Niet veel bijzonders eigenlijk. Voelde me vandaag eigk supergoed tot ik ging avondeten..daarna wask weer ff misselijk en hoofdpijn.
    Wil snel naar de dag in mn cyclus waar jij je nu bevindt :p

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Oooh Teddybeertje dat zijn duidelijke symptomen! Je moet gaan testen! Zal jij de eerste zijn die we mogen feliciteren?

14. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dan, wel fijn dat je niet zoveel klachten hebt..
    Ja nou zenuwslopend is het nu wel hoor,bang voor toch wel een telleurstelling..

Weet niet eens of ik zondag al wel druf te testen,haha..

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik zou wel testen hoor. Klinkt echt als een zwangerschap.
    Ben benieuwd wat de test gaat zeggen.

16. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het ook beetje er zijn zoveel dingen die ook bij zwangerschap kunnen zijn dus verwacht je toch mischien een positive test.
    Maar wanneer hij negatief is komt dit denk ik wel hard aan omdat je toch zoveel last hebt gehad,.

Maarja eens moet het gebeuren he! hihi..

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa ik snap helemaal je dilemma. Mijn huisarts zei tegen mij dat ik er niet vanuit moest gaan gelijk zwanger te worden en dat het ontpillen allerlei zwangerschapsverschijnselen kan veroorzaken en je hoofd in de war brengt.
    Maar je hebt wel heel duidelijke symptomen dusz je hebt wel een goede reden om te testen en als die negatief is kan het zijn dat hij over 2 dagen wel een positieve uitslag geeft.
    Probeer anders voor de grap eens een ovutest?

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd wat je test gaat zeggen.
    Je wilde morgen toch testen?

19. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja ik ben ook heel benieuwd naar alle testuitslagen! En anders op naar ronde 2 toch?

Hier alles rustig. Behalve de zere borsten en wat vermoeidheid nu geen klachten meer. Dus we wachten het allemaal maar af! Nog 5 dagen zie ik hier in mijn banner, volgens mijn berekeningen is donderdag mijn NOD. Dus het komt al snel dichterbij!

20. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Ah wat spannend zeg Teddybeertje! Pf als ik jou was dan had ik ook allang een test gedaan haha ben dan echt veelste nieuwsgierig en met zoveel kwaaltjes...... knap hoor dat je kan wachten :) Ik ga het in ieder geval in de gaten houden hier!

Gelukkig ben ik vandaag ongesteld geworden :D Hoop dat mn volgende cyclus wat korter duurt..

@ Krissiefeur : Ga jij het ook volhouden om tot donderdag te wachten met testen?

Deel Deze Pagina