Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw.
    Wanneer gaan jullie trouwen?

2. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Ja hoor ik zie wel al wat verschil, heel nihil nog!! Je zou zeggen dat je het bij jou veel sneller moet zien dan bij mij je hebt zo'n platte buik hahaa. Maargoed bij iedere anders!
    Gefeliciteerd met je ondertrouw

@bren alles goed daar?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bedankt meiden!! We gaan 12 december trouwen. Alleen int bijzijn van 2 getuigen. Gewoon echt voor de formaliteit of het principe of hoe je het dan wil noemen zeg maar :p

Eonah, hoe is het met jou????
    Ik had verwacht dat ik ook al snel zou gaan uitbuiken. Het is toch al zeker zo groot als een grapefruit als ik de theorie moet geloven. Dat moe toch ergens blijven. Denk wel dat het niet lang meer gaat duren.

Krissie hoe is het met jou??

Zonnetje hoe gaat het daar met je kleine?? :D

4. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Alles prima hier hoor! Zo ff het huishouden weer doen, moet ook gebeuren ;)
    Enne wat betreft de buik bij sommige vrouwen zie je het echt bijna niet.. De oma van mijn partner was nog helemaal plat met 7 maanden zwangerschap, niemand geloofde dat ze zwanger was.. 2 maanden later werd er toch een goed gevuld gezond kindje geboren! Sommige vrouwen dragen meer naar binnen ofzoiets...

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja ik hoor verschillende dingen. Dat je naar achteren dragend kan zijn, maar ook dat het over een paar weken ineens heel hard kan gaan. Ben benieuwd!

6. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi Meiden!

Gefeliciteerd Skaya met je ondertrouw! En ooooh wat ben je nog slank! Ik ben van mezelf wat gezetter, en ik heb nu echt al een behoorlijke buik! Ik zal zo een foto opzoeken van de vakantie in Egypte.

Verder gaat hier alles goed, nog 2 weken werken en dan verlof! Heerlijk ik ben er nu echt wel aan toe.

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Dit was met 28 weken!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, wat heerlijk dat je verlof eraan zit te komen. Krijg je nog een leuk (tijdelijk) afscheid?
    Mooie buik al hoor!!! En idd best wel groot als ik het zo zie. :d Super leuk!!!

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    En dit is nu!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wowwww!!! Ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik dalijk ook zo een buik heb!! Is toch bizar gewoon dat er een heel kind in je buik past!! Ik vind het echt een wonder!

11. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel een reactie met een baby op mn arm, dus niet letten op typfouten en geen hoofdletter gebruik :p kan geen shift gebruiken met 1 hand vrij haha

eonah, waaaaaaauw mooie echofoto!!
    skaya, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

leuk die buikfotos!

Bij mij was er pas wat te zien met 28 weken ofzo. En dan dachten mensen nog dat ik 'pas' 10 weken ofzo was.

Hier gaat alles goed met de kleine!!
    Ze is zoooo lief!
    Gister naar het CB geweest, alles goed, ze groeit goed!

12. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Net bij de vk geweest. Alles was weer goed kleintje groeit goed ligt nog altijd neties met hoofd naar beneden.

Ze wil alleen wel een 'standaard' suiker test doen omdat mn BMI boven de 25 was lol. Wel een beetje suf want ik heb nergens last van, kleintje groeit ook niet te hard (zit netjes op de middellijn). Ze doen het dmv een lunchtest moet dan 2 bruine broodjes eten, een zoet een hartig (lol ik eet nooit bruin brood en al helemaal geeen zoet) ohja en een glas melk (dat vind ik zo goooor). En dan moeten ze daarna bloed prikken. Geef mijn portie maar aan vicky, als er wat aan de hand is moet je dat allang ergens aan gemerkt hebben mijn inziens.

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja dat lijkt mij ook eonah! Toch bijzonder, mijn bmin is ook boven 25 maar hoor ze er niet over. Ik moet 1 dec weer voor controle, bloeddruk begint te stijgen

14. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ja gek he dat het zo verschilt per vk/gyn/praktijk/stad!
    Mijn bloeddruk is nog steeds als een zonnetje gelukkig!
    Verwacht ook niets van die suiker test maargoed vind het wel zonde van mijn tijd (en mijn lunch LOL)

15. Ik moet als ik +/- 24 weken zwanger ben ook nog een test doen.
    Ze gaan dan me suiker meten en daarna moet ik 75 cc glucose siroop opdrinken. Dan mag ik 2 uur lang me niet inspannen en na die 2 uur gaan ze me weer meten en als het goed is heeft me lichaam alles opgenomen zo niet heb ik zwangerschaps suiker.Ik moet die test doen omdat me moeder ouderdomssuier heeft.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Zonnetje, wat fijn dat ze het zo goed doet!! Heerlijk zeg dat jij lekker met je kleine in je arm zit te typen hier! Wij hebben onze armen nog vrij.

Bren en Eonah, ze zitten er wel bovenop dan op die suiker!! Aan de ene kant wel goed een extra controle!!
    Hoorde laatste nog een heel naar verhaal over een zwangere die zwangerschapssuiker had en waar ze helaas te laat achter kwamen.

Hier rustig! Zit me al te verheugen op de echo van volgende week donderdag :D

17. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Jaaa spannend Eonah! Nog 1 week en dan weet je hopelijk het geslacht van jullie kindje!

Hier gaat alles goed, vandaag een vrije dag gehad. Erg lekker, morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend. En dan nog 2 weken en dan heb ik verlof. Heerlijk!

18. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh krissiefeur, eonah weet toch al het geslacht? Of bedoel ke Skaya?

Skaya wat leuk dat je een echo krijgt volgende wk! Wil je dan ook weten wat het wordt? Spannend joh! Heb je zelf al een gevoel??

Lekker aftellen tot je verlof krissiefeur!

19. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik bedoel natuurlijk Skaya!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mn gevoel zegt een jongetje. Wel grappig want dat denkt echt iedereen. Zullen wel staan kijken als het toch een meid blijkt :p
    We weten het allemaal volgende week en dan zal ik het van de daken schreeuwen.
    * hoewel er wel een kans bestaat dat ze het niet kunnen zien of ernaast zitten*

Deel Deze Pagina