Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Jaa Skaya! Wij dachten ook een jongetje voor ons, maar het blijkt een meid te zijn. Dus ja.. het kan beide kanten op hè?

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaaa daar hou ik wel rekening mee idd!! En het maakt ook helemaal niet uit! Vind allebei super leuk :D ben alleen zooooo nieuwsgierig!
    Heb ook afspraak voor de 20weken echo. 6 januari pas helaas, alles zat vol dit jaar nog.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vk aan de telefoon gehad voor pijn in mn linkerbil en die noemde gelijk zwangerschaps-ischias. Ze zeg je mag het nog even aankijken of gelijk de fysio bellen.
    Zaterdag kon ik bijna niet meer lopen van de pijn en zakte ik er bijna doorheen.
    Op het moment voel ik het bijna niet, heel licht en is bij mij de druk gelijk weer van de ketel en heb ik zoiets van bel wel weer wanneer het erger wordt, maar dat ik denk ik niet verstandig. Hoe eerder ik kan beginnen met anders bewegen of oefeningen hoe beter?!

4. Jeetje dat is naar zeg.
    Hoop dat het over gaat voor je.

Mijn gevoel zegt ook dat ik een jongentje heb in me buik.
    21 december weten we het, kan niet wachten.

5. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Oww, dat klinkt niet lekker Skaya! Ik denk toch dat oefeningen goed zijn voor je! Straks wordt het alleen maar erger en zit je daar mee...

Spannend hoor, het is bijna donderdag! Laat je wel wat weten dan??

@ Bren: 21 december is het zo joh!;) Eens kijken of jullie het topic blauw kunnen kleuren of dat het toch roze blijft!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Laat het donderdag hopelijk snel weten, moet daarna wel gelijk door naar mn werk...dus ff kijken of ik savonds tijd vind om even te posten! Vast wel! Zal me niet kunnen inhouden denk ik :D

Hoe is het met jullie verder?

7. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Hoi Dames! Kom me ook even snel melden, druk druk druk want 3 weken geleden is ons meisje geboren! Na 37 weken zwangerschap, ik werd erg ziek door hoge bloeddruk en heb nog voor de bevalling een tijdje in het ziekenhuis gelegen, uiteindelijk wilde ze gaan inleiden maar ik had zelf al genoeg cm gefabriceerd haha dus mijn vliezen werden gebroken in de ochtend en smiddags was ze er! Het gaat erg goed met haar na wat opstart probleempjes. Ik zal me snel wat uitgebreider komen melden en dan ga ik gelijk even lezen hoe het met jullie allemaal is! Dikke knuffel van ons :)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    SusannaC, waaaaaauuuwwww meid wat een nieuws zeggg!!! Dat had ik niet verwacht!!!! De tweede baby in het topic ineens geboren!!! Hoop dat jullie het beide goed maken en ben heel benieuwd naar je uitgebreide verhaal!!! Niet niks zeg met die ziekenhuisopname enz:$!!

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd SusannaC met jullie dochter! Hoe heet ze? Ik hoop dat jullie nu lekker kunnen genieten :D

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hallo meiden!

Vanmorgen op het werk niet lekker geworden :(. Opeens tintelingen overal en hoofdpijn. Bloeddruk gemeten, veel te hoog... Gebeld met de gyn, moest meteen komen. Ben net weer een half uurtje thuis. Bloed en urine was allemaal prima, bloeddruk wel te hoog. Moet per direct stoppen met werken en het flink rustiger aan gaan doen. Donderdag een extra groei echo om te kijken hoe het met ons kleintje gaat en weer naar de gyn. Dan wekelijks controle. Als de bloeddruk hoog blijft gaan ze me met 37 weken inleiden (dat is al over 5 weken!!!:$).

Dus nu maar verplicht thuis blijven en gaan genieten van verlof...

Hoe gaat het verder hier met iedereen?

11. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    effe snel ik ben vanaf vrijdag effe uit de lucht wij verhuizen dan na ons nieuwe woning en ze komen volgende week pas internet weer aansluiten pff..hoe gaat het met iedereen heir druk druk maar wel oke..
    tot gauw moet zo gaan werken
    groetjes beauty

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Beauty, succes!!!

krissie, meid gaat het wel goed met je??? kwam dat gevoel zo ineens opzetten?? ze hebben goede medicijnen toch tegen een hoe bloeddruk. als tie nou zakt hoeven ze je tog niet inte leiden???
    doe in ieder geval heel rustig aan!!

13. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja hoor het gaat verder prima! Alleen die bloeddruk is te hoog. Als hij daalt hoeven ze inderdaad niet in te leiden, maar dat is afwachten!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kan me voorstellen dat je flink geschrokken ben van het naar worden, maar ook van wat je te horen hebt gekregen.

15. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Zeker erg geschrokken! Maar wordt nu wekelijks gecontroleerd. Dus dat geeft wel rust. moet nu donderdag weer inclusief groei echo . ben benieuwd!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, dat is wel heel fijn dat ze je goed in de gaten houden!

Morgen heb ik mn pretecho! Vannacht gedroomd dat op de echo te zien was dat het een meisje is en dat dat zo raar aanvoelde. Ik heb zo het gevoel dat het een jongen is. Ben zo benieuwd :D

17. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @skaya Hmm balen zeg, zwangerschaps ichias, hopelijk verbetert het nog wat voor je, je moet nog zo lang! Spannend morgen je echo!! hihi heeeeeel benieuwd wat je in je buik hebt verstopt!!

@bren 21 december is het inderdaad zo! Hoe gaat het verder met je?

@susannaC Wat leuk gefeliciteerd!!! Ik ben heel benieuwd hoe het verder met jullie gaat!

@krissiefeur Jeetje wat een schok zeg!!! Wanneer zou je met verlof gaan? Had je je werk al een beetje kunnen overdragen? Hoe voel je je nu? Wat een omschakeling ineens he?

Hier alles goed, net mijn 'voorgeschreven' lunch met moeite weggewerkt voor het bloedprikken straks. Bah wat is melk vies zeg, maargoed ik heb mijn best gedaan bijna het hele glas leeg haha.
    De kinderwagen & maxicosi worden over 2 weekjes geleverd, en de kraamzorg belde ook maandag, die komt ook over 2 weken voor een intake. Ik hoef nu nog maar 3,5 week te werken gek zeg het gaat ineens echt zoo hard!!
    Kleintje is ook lekker druk in mn buik ze beweegt mn buik alle kanten op hahaha.

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Fijn dat met jou alles verder goed is Eonah! Nu nog even de bloedonderzoeken afwachten dus!

Ik zou volgende week donderdag mijn laatste werkdag hebben, dus het zat al wel in de buurt. Maar goed toch gek om opeens niet meer te werken. Volgende week is er nog een werkoverleg, misschien dat ik daar nog even heen ga met een lekker stukje koek ofzo ;). Gelukkig had ik mijn extra werkjes net afgerond en hoefde ik verder niets over te dragen, dus dat geeft wel rust!

De 1e babywas hangt hier op het droogrek *smelt*!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhhwwww ik ben zo jaloers als ik jullie verhaaltjes lees!!! Ik wil ook spullen geleverd krijgen en kleertjes aan mn droogrek hangen :D!!
    Moet geduld hebben!!

Eonah, gaat voor jou ook hard nu zeg!!!

20. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ susannaC, GEFELICIIIIITEEEEEERRD!!!!!! Druk heh de eerste weken?

@eonah, gelukkig alles goed!

@krissiefeur, heeh balen zeg! Rustig aan!! Hoop voor je dat je bloeddruk zakt en niet ingeleid hoeft te worden. Ik had de laatste weken ook een te hoge bd maar gelukkig niet ingeleid!

@skaya, SPANNNNNNNNNNNNEND morgen!!!!!!

Deel Deze Pagina