Met mij gaat alles goed voor de rest. Ben zaterdag al voor het laatst op me werk. Kreeg dinsdag al bloemen van een klant en toen moest ik al huilen dus ben benieuwd hoe ik het zaterdag heb.
Wat naar bren! Hopelijk valt het mee zaterdag! Spannend morgen Skaya! Ben wel benieuwd! Hoe ging het bij jou Eonah? Ik moet ook morgen weer voor controle bloeddruk en groei echo. Hoop maar dat alles goed is! Kindje beweegt wel veel, dus dat is oké!
Dat is wel heel fijn dat je je kindje veel voelt bewegen. Ik denk ook dat ik het soms al voel bewegen wel zachtjes maar het voelt anders als normaal in me buik.
Zou kunnen hoor Bren! Ik voelde het voor het eerst met een week of 16, steeds een plopje op mijn blaas. En heel anders dan de andere dingen die je kan voelen in je buik!
De echo vanmorgen was echt GEWELDIG!!! Ik wil meeeer!!! Ze kon hem bijna niet in beeld krijgen omdat hij zo beweeglijk was. Draaide constant echt helemaal 180 graden om. Ze vertelde dat de placenta aan mn rugkant ligt en ik de baby snel zal voelen. Dat is leuke informatie. Eerste foto is van zn balletjes en rechts ervan zie je een flipje Zien jullie het? Bren, ik voel af en toe ook wel wat...maar weet nog niet zeker. Een kriebeltje of een golfje...
Waaaaaaaaah! Ja ik zie het! Bij ons was gelukkig ook alles goed, bloeddruk is weer wat gedaald en kindje was goed gegroeid! Ik zal zo een fotootje uploaden, ze kon het gezichtje eindelijk in beeld krijgen! Geschatte gewicht is nu 1834 gram en rond de geboorte ongeveer 3300 gram.
Krissie, gelukkig gaat het weer beter!! Houden zo! Mooie foto! Weer heel ander beeld dan heh met zoveel weken verder!
Jaaa geweldig voor je hoor Skaya! En dat kopen is zooooooo leuk! Wij zijn vandaag nog even naar de babydump geweest, hebben een muziekmobieltje + 2 badcapes gekocht. We zijn nu echt wel compleet! Verder zijn alle kleertjes nu gewassen en gestreken. Het bedje is opgemaakt, 1e pakje uitgezocht. We zijn er zo goed als klaar voor!. Ik zal morgen een nieuwe foto maken van het kamertje!
@skaya hahahah, nouja als je het in delen koopt kun je vaker kopen mits je van shoppen houdt haha. Ik bundel het een beetje ik heb de schurft aan 'lekker shoppen' Vandaag dus wel 'lekker geshopt', was er lekker op tijd voor half 11 dus was nog lekker rustig in de prenatal. Even wat beddengoed gekocht en nog wat kleertjes. Moet nog flink wat spullen hebben maar ik denk dat we net over de helft zijn nu (qua gepland budget overigens ook hahaha). Zometeen lekker aan de boerenkool! Hoe is het met alle dames?
Eonah, dan heb je het rustig aan gedaan zeg als je nog maar voor de helft compleet bent! Je hebt nog genoeg tijd, daar niet van. Maar er zijn er ook zat die alles met 32 weken al gewassen en gestreken in 50-voud in de kast hebben liggen Shoppen, nah, vind het wel leuk om dingen te kopen voor mezelf, maar het is geen hobby ofzo. Maar dat babyshoppen lijkt me wel echt geweldig en vind het al geweldig! Die kleine heeft ook alles nog nodig zeg maar, wat een heerlijk excuus is om je flink te laten gaan. Hier een zere buik op navel hoogte. Denk door groeien van de bm. Voelt beurs. Voel ook af en toe kriebeltjes en veegjes heel laag in mn onderbuik. Denk dat het de kleine is. Gisteren druk aan het schilderen geslagen voor de kinderkamer. Ben er helemaal uit hoe ik het wil hebben. In de kleuren wit/grijs/blauw en dan met van die 'me to you' beertjes
Heb je dat zelf geschilderd? Ik weet ook al hoe ik de kamer wilt hebben. Licht geel met gif groen, neutraal en ben zelf helemaal gek op groen. En winnie the pooh maar dan de baby variant. Me nichtje gaat een mooi schilderij maken voor in de kamer.
bren, ja heb het zelf geschilderd. wel aan de hand van een voorbeeld hor. Baby pooh is ook zo schattig!!! Krissie, lekker hor geniet er maar van. Ik ga morgen gewoon weer werken. Morgen avond voor de eerste keer naar fysio voor die ischias.