Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skayaaa, leuk een jongen!! Shop ze hihi!

Krissiefeur, leuk kamertje!

2. Hier heb ik ook een foto van mijn buik ben hier 18 weken en 2 dagen zwanger.

3. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @krissie lekker zeg dat ie af is!

@bren Mooi babyhuisje!!

Hier vanochtend intake gehad van de kraamzorg, hebben we dus ook weer gehad :D Vanavond weer op controle bij deVK.

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Mooi buikje hoor Bren!:D

Leuk is dat hè Eonah dat alles zo dichtbij komt! Hier gaat het ook hard opeens!

Ik krijg nu de schoonmaakwoede al een beetje. Heb vandaag de keuken gedaan, en nu verder vandaag weer niks. Moet nog een paar weken dus rustig aan maar af en toe wat doen!

5. koppel

koppel Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik zie dat de meeste van jullie inmiddels zwanger zijn. Van Harte gefeliciteerd.

Ikzelf ben niet meer op het forum geweest een poos omdat mijn relatie op de klippen liep en ik een abortus heb ondergaan. Was een lastig besluit, maar ik weet dat het het juiste is.

Ik wil geen kind opvoeden zonder bij de vader te zijn. Wellicht als ik wat ouder had geweest had ik een ander besluit genomen, maar ik heb alle tijd.

Is nog steeds een rare gedachte. Alles is opeens zo snel gegaan. Ik had nu ongeveer ook 18 weken geweest ofzo. Aparte gedachte.

Ik moet zeggen dat alles goed gaat. Ik heb een leuk appartementje in Ede, in de buurt van me ouders en een nieuwe baan.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes deze verdere zwangerschap en ik kom af en toe nog wel eens spieken.

6. Jeetje wat heftig zeg.
    Veel succes in de toekomst en vooral veel geluk.

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Jeetje koppel wat een verhaal! Ik hoop dat je de rust weer kunt vinden en je leven weer kan oppakken. Je hebt een heftige tijd achter de rug.

Hier gaat verder alles wel goed, ons kleintje heeft de daling ingezet. Met alle ongemakken die daar bij horen. vandaar dat ik ook zo vroeg ben vandaag. moet straks weer mijn bloeddruk laten meten ben benieuwd.

Hoe was het bij de vk Eonah?

Fijne dag allemaal!

8. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @koppel Jeetje wat ontzettend heftig zeg!! Bah! Héél veel sterkte!

@krissie Hier nog geen daling ingezet gelukkig maar ik loop ook 2 weekjes achter op jou he :) Verder was alles goed bij de VK. Mijn suiker was goed, ijzer was goed. Bovendruk was iets hoger dan normaal maar nog steeds netjes, onderdruk was juist iets lager dan normaal hahahha.

@skaya jij bent toch ook altijd vrij op woensdag, heb je gemist gisteren. Was je zo druk ;)?

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Bloeddruk was weer oké, dus blijf zo lekker rustig aan doen. Nog even het hartje gehoord, leek wel in galop! Heerlijk om te horen!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, mooie buik al zeg!!!! *jaloers*

Krissie, wat ontzettend fijn dat je bloeddruk weer goed is!!! Wel rustig aan blijven doen hoor!!

Koppel, jeetje hoe het in het leven wel niet kan lopen! Veel sterkte meis en hoop dat je echt prins gauw voorbij komt!

Hier druk aan het shoppen geweest gisteren!! :D

11. Skaya ik ben ook wel jaloers op jouw hoor, want jij weet al wat je krijgt en ik nog niet.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, wat zegt je gevoel??
    Ik wist het de laatste weken steeds duidelijker, hoewel ik er toch wel aan bleef twijfelen. Maar heb wel gelijk gehad.

13. Nou in het begin dacht ik een jongen maar dat heeft een paar weken geduurd en nu ik zou het echt niet weten.

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Gelukkig duurt het niet zo lang meer!! Nog 11 dagen! En je wilde het wel weten toch dacht ik?

Ik had een paar dagen voor de pretecho gedroomd dat het een meisje was en dat ik alleen maar riep dat dat niet kon omdat ik zeker wist dat het een jongen zou zijn...het klopte voor mijn gevoel ook voor geen meter een meisje. Toen was het ineens super duidelijk. Gek eigenlijk.

15. Ja best wel eigenlijk.
    Gelukkig hoef ik inderdaad niet meer zo lang te wachten.
    Moet dinsdag heen voor controle.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, toevallig!! Ik moet dinsdag ook weer voor controle!! Weer even lekker naar het hartje luisteren!! :D

Hoe is het met de andere meiden?

17. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Goede morgen!

Hier gaat alles goed hoor! Geniet lekker van mijn vrije tijd. Voel wel dat het kindje aan het aankomen is, begint nu wel te wegen in de liezen! Maar goed geeft niet, lekker genieten van dat kleine leven in mijn buik.

Voor jou een spannende dag Skaya! 12/12! Lekker van genieten hoor! Hoe laat trouwen jullie?:D

Ach Bren het is al bijna de 21e! Nog maar 1 week!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, jaaa zal idd wel dat je dat goed kan voelen! Hoop dat je er verder geen last van krijgt! De laatste loodjes mevrouw mama :D

Hier idd vanmorgen 9:30 getrouwd. Leuke en grappige ervaring. Merk wel dat ik niet serieus genoeg ben voor zulk soort officiele dingen. Kan wel serieus zijn hor als het echt moet ;) Heb een foto in mn album hier gezet.

19. Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    Wij zijn toen dat we trouwde ook om half 10 vonden we net mooi.

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Thnx :D
    Ja idd mooie tijd ;)

Deel Deze Pagina