Vanmiddag op controle geweest alles was goed. Hartje weer luid en duidelijk gehoord. Gaf weer wat rust in me lijf.
Hey Ladies!! Alles goed hier?? Ik hoef nog maar 1,5 week te werken, wat lekker zeg!! Volgende week mijn vervanger 'even' inwerken en dan lekker met verlof! @bren fijn dat je weer goedgekeurd bent, en de kleine ook! @skaya gefeliciteerd met jullie huwelijk Jij bent gisteren als het goed is ook weer voor je APK keuring geweest?? @beauty01 Stil aan jou kant, inmiddels helemaal verhuist? Hoe gaat ie verder?
Wat een heerlijk vooruitzicht Eonah! Hier al lekker genietend van het verlof. Lekker in huis rommelen, de babykamer nog maar eens doorwerken. Alles is nu gewassen en gestreken. Ligt netjes in de kast. Ben nu bezig de vluchtkoffer te vullen voor het ziekenhuis. 1e pakje uitgezocht, hmm *zwijmel*! Verder de laatste dagen wat meer harde buiken, kleintje heeft nog maar weinig ruimte denk ik. En veel last van lucht in de darmen, ik hoor het soms gewoon verschuiven als ik in beweging kom (sorry! ). Hoe is het verder met iedereen?
Skaya gefeliciteerd met je huwelijk! Wat lekker eonah bijna verlof! Krissiefeur het schiet al op bij je, spannend! Bren wat lekker dat alles weer goed is! Voel je je baby nog niet? Wanneer weet je wat het wordt?
Bren, wat fijn dat alles goed was met jou en de kleine!! Heerlijk weer ff hartje luisteren heh! Eonah, ohhhh lekker hoor bijna verlof!!!! Mijn verlof gaat pas in 4 weken voor uitgerekende datum...jullie hebben eerder verlof dan toch? Zou ik het uithouden vraag ik me af om tot 36 weken te werken?! Krissie, hahaha ik ben wel wat gewend hor. Kan me voorstellen dat je darmen nu wel flink in de verdrukking komen...zelfs ik heb er een beetje last van, omdat mn buik nog helemaal 'binnen' zit. Plas me ook het ongans! Zonnetje, hoe is het met jou en de kleine???? Ladies bedankt voor de felicitaties Gisteren idd ook weer voor apk geweest. Bloeddruk was goed en hartje zo duidelijk. Vk verbaasde zich over hoe goed je de 'bal' in mn buik kon zien zitten als ik op mn rug op dat bed lag. Ziet er ook echt maf uit. Gisteren ook kinderkamer gekocht, komt eind feb. Wel zonder kast, want heb een grote inbouwkast in het kamertje. Ledikant - Commode Denver | Interbaby | Baby-Dump Ook vandaag een donkerblauwe luxe Quinny combiwagen van bekende overgenomen voor 150 euro...ben helemaal happy
Voel de kleine volop als ik rustig zit of ik bed lig. Soms schrik ik gewoon op omdat hij zo hard schopt, zo grappig
Mooi kamertje Skaya! Heerlijk vooruitzicht hè? Wat voor kleur behang wordt het? Wij hebben ook een Quinny overgenomen van iemand, maar die hebben jullie volgens mij al gezien op de foto . Hier is de kleine meid ook lekker aanwezig. Het is niet echt meer schoppen, meer een beetje schuiven. Ze zit klem (hihihi). Net een geboorteslinger besteld met Hoera ................ is geboren!
Krissie, denk geen behang. Zit spachtelputz op de muur en is weer zo'n voorbewerk gedoe voor je echt kan behangen. Dus ga misschien 1 muurtje lichtblauw maken of hou het wit met mooie blauwe decoraties. Weet even niet meer of we de wagen al gezien hadden? Arme meid zit dus beetje krap in dr huisje, nog even volhouden. Ze heeft straks zeeeen van ruimte in dr ledikantje Heerlijk vooruitzicht is dat!
goedemorgen ladies hier alles goed rond en gezond goed gesetteld in ons nieuwe huisje..even wat rust nemen en na de feestdagen gaan we aan de baby kamer beginnen nieuwe vloer likje verf en de rolgordijn en gordijnen ophangen.. verder behoorlijk last van mijn suiker en mijn bekken...dus loop even wat moeilijker.. hoe gaat het verder met jullie? groetjes beauty
Hier gaat alles goed hoor! Geniet lekker van mijn vrije tijd! Alles op mijn gemak doen, heerlijk! Vanavond kerst diner van mijn mannetje zijn werk. Gezellig! Heb er zin in. Kindje is nu echt aan het indalen, buik is zichtbaar én voelbaar naar beneden gezakt!
Krissie, mooooi!!! Ze is er bijna bijna klaar voor! Bren, rustig aan doen even dan!! Verhuizen is ook niet niks! Hier vandaag MIJN Quinny en MIJN maxicosi opgehaald *trotssss* Gelijk even de boel allemaal op elkaar gepast en dat gaat al best goed! Zou het liefst elke dag dat ding in elkaar bouwen en er ff een rondje mee lopen Verder erg last van veel piesen, word er gek van! Kan niet eens normaal een kwartiertje auto rijden of ik klap al bijna...echt het gevoel dat ik het gewoon niet kan houden. En mn buik is zo rond als een tonnetje na de avond maaltijd dat ik eigenlijk alleen maar kan staan of liggen om de boel wat ruimte te geven.
Hallo allen! Vandaag weer voor de APK geweest, onderdruk weer hoog. Moet na de kerst weer komen om te meten en te overleggen met de gyn. Gaan het weekend nog naar Keulen en daarna maar echt met een boek op de bank...en weinig doen! Mogelijk wordt het toch inleiden als de onderdruk wat hoog blijft en dat zal dan rond 37/38 weken zijn... En dat is al over 2-3 weken!
Krissie, durf je het nog aan naar Keulen? Moet nog makkelijk kunnen natuurlijk. Wat gaan jullie doen, shoppen? Over 2/3 weken is al snel zeg!!!!
ja hoor dat durf ik nog wel! Er zijn geen symptomen dat ik het niet aan durf. gaan naar de kerstmarkt, altijd erg gezellig in keulen!
Hier gaat het ook goed! De kleine meid wordt groot haha, ze is al 5700 gram en 58 cm. Ze had vandaag haar 1e prikjes, zoooo sneu. Even huilen en nu heeeeeel veel slapen. @weekendje weg, ik was met 38 weken nog een weekendje naar belgie gegaan hihi. Als je je goed voelt gewoon gaan hoor! @Bren en skaya, wat heerlijk dat jullie je kleintjes al voelen, speciaal gevoel heh vooral de 1e keer.. Ik werd helemaal emotioneel hahaha! En bren spannend woensdag! Ga je het ook vertellen of hou je het geheim? @krissiefeur, ohh inleiden, zie je daar niet tegenop? Lekker skaya je kinderwagen en je maxi cosi! Ik heb ook een quinny gehad maar weer verkocht omdat het perse de roze stokke moest worden haha! Ben inmiddels al 3x veranderd van wagen..
zonnetje hahahahhahaha neee!!!! wat erg! Mijn man zou dat niet aankunnen hor steeds weer een andere wagen. Roze is wel echt geweldig!! krissie, heb je daar nog wel genoeg energie voor om hele dag trekken wandelen en winkelen? Ik heb geen idee hor, maar een buik lijkt me zo vermoeiend
Hhahaha ja dat wordt hij ook.. Mja niks zo veranderlijk als een zwangere vrouw heh . Ik vind die stokke wagens echt geweldig (je moet er van houden! ) vind ze met de reiswieg erop niet zo heel denderend maar met die buggyzit is ieeee zoooo mooi haha! Heb je al een naam Skaya?
Zonnetje, als ik een nieuwe had gekocht dat het het ook een Stokke Xplory blue geweest!! Vind ze supermooi! Naam, poeh ja roep al een paar jaar een naam en denk toch dat die het wordt...heb nog geen andere gevonden waarvan ik denk JA DAT IS UM! Mijn vent is Turks, dus wil wel een turks/perzische naam. Maar dan echt wel een hele moderne en denk dat ik die wel gevonden heb. Vind ook dat ik mag kiezen, aangezien het een turkse naam wordt. Moeilijk Moeilijk!! Hoe gaat met jou en met de kleine? Met eten en slapen enz?