Ohhh ben benieuwd naar je naam!! Ben jij zelf nederlands? Ja die blauwe vind ik ook echt super mooi, het is echt een mooi kleurtje blauw. Gaat goed, ze drinkt goed, alleen zit ze nog wel op de 6 voedingen per dag.. Dus ze komt nog om de 3 uur. Ach wordt vanzelf wel minder. Slapen; overdag wat minder maar van het CB moeten we haar echt vaker in bed leggen want ze valt vanzelf wel in slaap..(meestal slaapt ze s'middags bij mij in mn armen) Vandaag geprobeerd en gaat eigenijk vrij aardig. Even een kwartiertje huilen en dat valt ze heerlijk in slaap. Het scheelt gelukkig wel dat ik haar huiltje wel herken, als er echt wat is dan laat ik haar echt niet liggen hoor! S'nachts slaapt ze eigenlijk goed door, rond 11 uur de laatste voeding en dan komt ze meestal rond half 7 weer. Dus dat is heerlijk. En na de 1e fles slaapt ze ook zonder mokken weer verder in dr bedje. Hoe gaat het op je werk? Hou je het allemaal nog een beetje vol?
zonnetje, zo te horen doet ze het dan hartstikke goed. Wat lekker dat ze nachts al zo lang slaapt! En overdag in je armen slapen is toch niet erg als ze nachts gewoon in haar eigen bed slaapt! Zou ook lekker met mn kleine.bij me willen slapen overdag! Ben zelf wel Nederlands ja. Als er nog ideeën zijn voor moderne turkse namen zijn ze welkom. Misschien open ik er nog wel een topic over. Werk gaat goed nog. Week vrij geweest en nu weer week werken en dan weer week vrij. Gaat prima op deze manier hahaha.
Hoi meiden! Ben weer terug uit Keulen, erg leuk geweest! Wel erg vermoeiend maar zeker de moeite waard. Nu lekker weer een paar dagen bij komen voor de kerstdagen beginnen . Hier gaat verder alles goed! En hoe is het verder met jullie?
Vandaag gaat het weer goed. Heb gisteren weer de hele dag gespuugd. Vandaag maar even rustig aan doen en hopen dat het heel snel woensdag word.
Ik moet me om 14.00 in het ziekenhuis melden, heb net wat vocht verloren. Was dunner dan afscheiding en rook niet naar urine.... Spannend!
Hoi meiden, Ik ben net weer thuis. Hele middag aan CTG gelegen, had naast vochtverlies ook regelmatige harde buiken/weeën. Zijn gelukkig weer over gegaan. Nu maar rustig afwachten, baarmoedermond is nog niet aan het verstrijken, dus weer lekker thuis. En nu weer verder met de normale zaken
Sorry dames, erg druk met de laatste loodjes op het werk, en allemaal familie-feestjes en verplichtingen. Heb wel mee gelezen maar geen tijd gehad om even uitgebreid te reageren Komtie! @krissie Mooi dat julie kleintje aan het indalen is, die van ons is ook goed onderweg.En inleiden, spannend hoor dat is dan al heeeel gauw! Spannend zeg, de vochtverlies en dan hele middag aan de CTG. Hoe voel je je nu verder? Nog een beetje mobiel? @skaya Hihi leuk he je eigen kinderwagen en maxicosi. En lastig he met die namen uitkiezen? WIj konden er ook geen een vinden, afgelopen weekend kwamen we echter een hele leuke naam tegen dat gaat hem worden! Dus heb geduld dé naam komt wel! @zonnetje Awh die eerste prikjes zijn natuurlijk ook super vervelend hahah. Is ze alweer een beetje bijgekomen van haar prikjes? Lekker dat ze zo lang doorslaapt zeg, wat een toppertje! @bren29 Een jongen!! Wat grappig, eerst allemaal meisjes, nu allemaal jongens hihih. Mooie echo zeg!! Hier is alles weer inorde, net weer voor APK geweest, alles is helemaal goed. Kleintje is zoals ik al voelde aan het indalen, ligt nog niet vast maar ze is goed onderweg. Morgen alweer het laatste dagje werken, heeerlijk! Lekker de feestdagen in, we zijn voor alle dagen overal uitgenodigd, dus ik hoef niet zelf in de keuken te staan, lekker laten verwennen. En daarna nog heerlijk een paar weekjes (of wat meer of minder afhankelijk van wat ons dametje doet natuurlijk) tijd voor mezelf! Ben blij dat ik me verder nog zo goed voel enzo, nog lekker mobiel .
Hoi meiden, Het gaat hier verder prima! Buik is ook weer tot rust gekomen. Nu maar weer rustig afwachten hè? Morgen alweer 36 weken dus het schiet nu echt wel op! Lopen enz gaat weer beter, kindje is nu echt ingedaald. Dus dat is wel erg prettig!
Bren, mooi die foto met dat handje zo duidelijk!!! Krissie, gelukkig dat het weer rustig is. Toch beter als ze nog een weekje blijft zitten minimaal Ben je er wel helemaal klaar voor, voor je eigen gevoel? Eonah, lekker hoor! Laat je maar lekker verwennen!! Kleine ook al aan het indalen! Kan niet wachten op de eerste babys Hier gisteren flink wat harde buiken gehad. Telkens als ik opstond uit mn stoel. Was wel aan het werk, maar niet heel druk ofzo. Collega zei dat het misschien te maken heeft met een groeispurt van de kleine en dat ik me niet gelijk zorgen hoefde te maken. Voel m nu ook bijna de hele dag dor bewegen.
Ja hoor! We zijn er klaar voor. Was van de week onrustig, alles moest klaar. Nu is alles klaar. Dus als ze komt komt ze. Arts vertelde het nu ook niet meer tegen te houden. Dus we wachten af! De gynaecoloog zei tegen mij dat harde buiken niet erg zijn zolang ze geen pijn doen en er geen bloed verlies is!
Krissie, mooi!!! Ben benieuwd wanneer ze zich aandient ! Geen bloedverlies of pijn, dus zal idd wel meevallen. Voelt alleen een beetje ongemakkelijk. Heb het idee dat mn buik nu wel eens zou kunnen gaan groeien.