Stoppen met de pil per januari 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door koppel, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    wat een mooi meisje,hoop dat jij je ook beter gaat voelen!!en geniet een beetje van elkaar..
    verder tja hier wel zijn gangetje moet onmiddelijk stoppen met werken..mijn suiker is te hoog dus stoppen met werken,vindt het wel erg had nog maar 2wk tegaan voor mijn verlof!!
    maar goed donderdag weer een afspraak dus we zienwel verder...
    tot vanavond groetjes beauty

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, wat een plaaatje!!!! Hoop dat jullie je snel beter voelen en je dr mee kan nemen naar huis!!
    Wel naar dat je zo beroerd werd tijdens de bevalling. Gelukkig is het achter de rug idd en kan je hopelijk snel ECHT gaan genieten van je gezinnetje :D

Beauty, wat balen meid, maar je hebt het lang volgehouden! Je mag best trots zijn op jezelf en ga het maar lekker rustig aan doen hor!

Hier gaat alles goed. Geprobeerd te slapen met voedingskussen, maar kan me kont niet keren met dat ding tussen mn benen, dus gauw weer het bed uitgeknikkerd.

3. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @beauty balen joh! Maar niets aan te doen, lekker je rust nemen!

@Skaya Ik gebruik hem veel om met mijn rug er tegen aan te liggen, vind dat veel lekkerder dan tussen mn benen :)

Hier net even nog wat kleine dingetjes aangeschaft, thermomethertje, luiers, luierzakjes nog wat was spul. Moet eigenlijk alleen nog even alles wassen geloof ik en dan ben ik compleet!!

4. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden!

Hoe is het hier met iedereen? Nog geen nieuwe baby's in aantocht?

Met mij gaat alles nu weer goed, wordt vandaag waarschijnlijk gezonde moeder verklaard. Mag van de verzekering nog wel blijven tot zondag. Dus dan kan ik ons kleine meissie zelf verzorgen. De borstvoeding komt ook langzaam maar zeker op gang ;).

De bevalling is erg zwaar geweest. Gisteren een nagesprek gehad met de gyn die dienst had en die vertelde dat het kantje boord was voor ons allebei. Mijn bloeddruk was veel te hoog, als ik geen volledige ontsluiting had gehad dan hadden ze een spoed keizersnede gedaan omdat het anders met ons allebei niet goed zou gaan. Maar gelukkig is ze op de natuurlijke wijze geboren, wel met een beetje hulp van de vacuüm.

Sarah doet het nu gelukkig ook goed, ze drinkt haar flesjes leeg. Drinkt wel nog maar 15 cc per voeding, ze zou nu op zo'n 40 cc moeten zitten. Maar het gaat wel vooruit. Ze spuugt ook niet meer. Dus er zit vooruitgang in!
    Vanmorgen heb ik haar gewassen, gewogen en verschoond. Heerlijk om met dat kleine wijffie bezig te zijn!

5. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hier alles goed! Kleintje nog veilig binnen, vanavond weer op controle. Denk persoonlijk dat ze nog niet helemaal ingedaald is. Benieuwd wat de VK zegt!

Fijn dat je al een nagesprek hebt gehad, het is belangrijk om er over te praten zodat je het ook weer kunt verwerken.
    Heel veel succes en plezier met dat mooie kleine meisje!!

6. beauty01

beauty01 Actief lid

4 feb 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    krissie@mooie foto zien er beide goed uit zeg!!ben blij dat het beter met jullie gaat....

nou morgen weer op een extra controle ivm hoge suiker! vindt de laatste paar dagen dat mijnvingers dik aanvoelen zeg heb mijn ringen maar uit gedaan..dus ben benieuwd....ben acute gestopt met werken maar of dat zal helpen?heb nog wel 3 kids rond huppelen die hebben de zorg ook nodig,,maar goed we zien het allemaal wel..
    nou tot straks ga boodschappen doen..
    groetjes beauty

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, dat klinkt goed!!! Maar je verhaal klinkt wel alsof jullie veel geluk hebben gehad dat het gewoon op de natuurlijke manier heeft kunnen plaatsvinden!!
    Hoop dat jullie kleine meid het zo goed blijft doen!! Geniet er lekker van!! En hou ons op de hoogte!

Beauty, wat vervelend...kunnen ze wat doen om je suikers meer in evenwicht te houden? Moet je vaker spuiten?

Hier alles goed. Vrijdag 20 weken echo!

8. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Baby huisje foto met 36 weken :)

9. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Mooie buik Eonah! Nog even volhouden en dan mag je je meisje ook bewonderen!:D

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Eonah, waauwwwww mooi die foto!!!! Toch wel echt een MUST om te doen zo voor het eind zo een professionele foto!!

Krissie, zijn jullie inmiddels lekker thuis? Hoe gaat het met eten en slapen? Hoe voel je je zelf? Beetje bijgekomen?

Hier net terug van de 20 weken echo :D
    Had wel echt een strenge echoscopiste (hoe zeg je dat) zeg...maar dat is niet het belangrijkste. Met de kleine is alles goed. Alles zag er prima uit. Vond het superinteressant om zo mee te kunnen kijken naar alle organen, het hart met al zijn kleppen/kamers enz. Ruggengraatje vind ik toch ook wel heel bijzonder om te zien. Hij weegt op het moment 450gr volgens de meting.

11. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    @krissiefeur Thnx!! Hoe gaat het bij jou??

@skaya Het is geen professionele foto hoor ;) Zelf gemaakt, met de zelfontspanner thuis tegen een witte muur :). Wel met een semi-professionele camera hoor!!
    Mooi dat alles goed was met je kleintje!! Fijn om te weten!

12. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Fijn dat alles goed was Skaya! Ga niet te veel uit van de gewichten die ze doorgeven, ons meisje was 3250 geschat bij geboorte en woog maar 2180!

Hier gaat alles goed, ik ben nog in het ziekenhuis. Morgen gaan we samen naar huis. Heerlijk! Ik kijk er echt naar uit!:D

13. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Ja die schattingen van gewichten en zo zijn allemaal een beetje nattevinger werk hoor! Klopt vaak weinig van!!

@krissie Lekker dat jullie bijna naar huis mogen, kan me voorstellen dat jullie er naar uit kijken!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Krissie, zijn jullie al lekker thuis inmiddels??

Eonah, jaaa idd nattevinger werk. Je hoort zo vaak dat er geen moer van klopt.

Nu in het topic mei-mama's topic zag ik voorbij komen dat het gewicht met de 20 weken echo x10 het geboortegewicht ongeveer is.
    Mijne was gister 450 gram met 21,3 weken...dus zal die met 40 weken toch wel 4 kilo moeten zijn...?! Geloof daar ook niks van.

15. Hoi meiden,

Ben er al een tijdje niet op geweest.
    Ik ben van de week met de baby kamer begonnen leeg halen en een beetje schilderen. Ben alleen steeds zo moe dat ik alleen s ochtens wat doe. We hebben gisteren een anderen auto gekocht voor mij dat ik gewoon op pad kan gaan en niet dat ik alles in me auto moet proppen om ergens heen te gaan. We hebben ook van de week een geboorte kaartje uitgezocht en een leuke tekst.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bren, ik ben ook weer moeier dan de afgelopen weken.
    Wat voor auto hebben jullie gekocht? Wij gaan ook voor een andere kijken.
    Rij nu in een Polo met een grote hond achterin.

17. Ik rij nu in een honda civic en we hebben nu een volkswagen passaat station gekocht. Er veranderd wel een hoop zeiden we al tegen elkaar.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja heh!! Er veranderd idd een hoop. Dat is het enige wat ik iets minder leuk vind. Dat ik in zo een suffe gezinsbak moet gaan rijden...mn sportieve polootje met wat herrie (uitlaat) gaat me wel een beetje aan mn hart.

19. Ik snap wat je bedoeld, maar ik moet ook wel moet zeggen dat ik erg veel zin in die anderen auto heb. Alleen al de ruimte die ik ga krijgen, me honda heeft niet zoveel kofferbak ruimte dus het was altijd al een beetje kijken hoe en waar ik me spullen mee moest nemen.

20. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden!

Hier gaat alles goed. Genieten hoor om thuis te zijn! Sarah doet het geweldig, ze krijgt elke 3 uur voeding én slaapt tussendoor. Het is een heerlijk tevreden meisje. en hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina