Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yojo66, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    En dat gaat helemaal goedkomen!

2. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Spannend allemaal zeg!
    Ik wens jullie allebei heel veel succes en veel plezier met het zwanger worden!
    Ik stop zelf met de pil rond 8 september, we gaan namelijk eerst nog een week op vakantie dus daarna leek mij een prima tijd!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk!! Weer iemand erbij!
    En ook zo'n leuke banner!

4. Precies en juist daarom weten we het nog niet. We kunnen volgende week een huis aanbiedingen krijgen maar ook over 5 maanden.
    En ik zie het niet zitten om volop zwanger te zijn en ook nog eens met een verhuizing bezig te zijn.

5. esli4

esli4 Lid

13 aug 2010
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

Wat leuk om te lezen, dat we rond dezelfde tijd gaan stoppen met de pil.
    Wij gaan ook eerst op vakantie en daarna stoppen we met de pil, dat zal begin oktober zijn.
    Het is wel spannend, wij gaan voor het eerste wondertje. Ik merk wel dat we er aan toe zijn. Heb er zin in!
    spannend, wat je weet natuurlijk nooit of het allemaal gaat lukken, aar daar moeten we vanzelf achter komen...
    vraagje; wachten jullie tot de eigen cyclus op gang is, of beginnen jullie meteen als je gestopt bent met de pil?

succes gr

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hoi!!

Wij gaan rond november waarschijnlijk voor een 2e (proberen).
    Ik ben al gestopt met de pil vanwege giga hoofdpijn, dus nu verschijnen er nog telkens rubbers. :D

Vind het nog wel een beetje eng. Het lijkt me zo druk met 2 kinderen.

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meiden!

Ook ik wil graag stoppen met de pil! Vanavond gaat dat dan ook al gebeuren... Eerst nog even in ieder geval een maandje kijken hoe mijn cyclus op gang gaat komen en misschien dat we er dan in oktober klaar voor zijn! Ik vind het al weer net zo spannend als met de eerste!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Esli, wij hebben de vorige keer niet de cyclus afgewacht. We zijn gewoon begonnen op dag 13, 14 en 15 sowieso en verder wanneer we zin hadden. Ik ben 1 keer "zelf" ongesteld geworden en toen was het al raak.

Koekeloerie, ik heb ook een minie van juni 2009 :D
    Ik zal de laatste pil op 5 oktober slikken.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Chantal, kan me voorstellen dat je dan nog even wilt wachten!

10. Koekeloerie

Nathalie: Ik ben icognito terug, maar we hebben samen geschreven. Je zoontje heet J. Mijn meisje Eva.

ik ben nu ook een beetje op zoek naar mijn cyclus. Ik heb de banner maar ingevuld met 29 dagen. Al weet ik bijna zeker dat mijn ei-sprong deze maand op dag 12 geweest is, dus het is nu even afwachten wanneer mijn ongi komt. Best weer even wennen hoor aan al die pijntjes en dingetjes.

Hebben jullie allemaal een "normale" cyclus?

esli: (hihi mag ik gokken naar je naam) ik wil eerst weer mijn eigen cyclus op gang hebben. daarna gaan we er heel bewust weer voor.

Heerlijk al die vakantiegangers. waar gaan jullie heen?
    Wij gaan in december verhuizen!

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Esli 4: Ik denk dat wij gelijk beginnen nadat ik gestopt met de pil. Ik weet dat de kans niet zo groot is dat het gelijk lukt, maar ik kan het altijd proberen!

Trouwens..als je gestopt bent met de pil moet je dan eerst maar van een cyclus van 28 dagen uitgaan als je je vruchtbare wil berekenen?
    Want kan me eigenlijk mijn menstruatiecyclus voor de pil niet zo goed meer herrineren..

12. Koekeloerie

@maulona: ik zou van 28 dagen uitgaan. Dat is wel "normaal".

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Koekeloerie, nu moet ik even heeeeeeeeeeeeeeeeel goed nadenken wat je echte naam ook alweer was hahaha

Edit: ik weet het weer! Hoe gaat het met jullie?

14. esli4

esli4 Lid

13 aug 2010
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

koekeloere; ja, was wel erg creatief bezig met mij naam...(dus niet) Dat heb je als alle namen die ik geprobeerd had allemaal al actief waren.

we kunnen het natuurlijk gewoon proberen..dan zien we wel...toch spannend nu we er eenmaal voor gekozen hebben om na de vakantie te stoppen. Lijkt me geweldig zo/n klein wondertje van jezelf. Vriendinnen om mij heen krijgen nu de eerste, leuk om dat van dicht bij mee te maken. Krijg je ook sneller de kriebels van....

gr.

15. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ Koekeloerie: Oke dan ga ik daar eerst even van uit en dan zien we wel:D

Het is inderdaad nu wel heel spannend, komt nu echt dichtbij!!

16. Koekeloerie

@Nathalile: Ja, weet je het weer? Anders komt er een hint bij de reactie naar esli ;) Hier gaat het goed. Ze is echt geen baby meer. Het is een ware peuter incl het drammen :D Hoe gaat het met de cupcakes en taarten? En met het rijden?

@esli: we dragen dezelfde naam, vandaar hoor haha :D
    kindjes zijn echt super, maar ook wel heel zwaar. Dit is soms het enige dat me tegenhoudt om bijvoorbeeld nu al voor een 2e te gaan.

@Maulona: hopelijk heb je een normale cyclus. ik ben ook benieuwd waar ik deze maand eindig. Het word weer mijn eerste eigen cyclus, dus hopelijk is mijn lichaam het niet verleerd.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    fijn dat het goed gaat met jullie! Hahahaha geen baby meer :D nu komt er weer een andere, maar ook leuke fase.
    Jul kan sinds vanmorgen alleen stappen, 3 stapjes :D
    Verder gaat het bakken goed en het rijden ook. Doe alleen beide niet zo heel veel op het moment :D

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

Jullie topic past beter in het Zwanger Worden Clubgedeelte. Daarom heb ik jullie heuse club die kant op verplaatst :D.

Veel kletsplezier!

Josien (moderator)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gezellig een clubje!

Koekeloerie ik ga ook stoppen met de pil omdat ik er giga hoofdpijn van krijg. Dus de eerste twee rondes gaan we er nog niet voor.

Leuk dat er hier ook zo gezellig gekletst wordt!!

20. Koekeloerie

Die hoofpijnen he Yojo, vreselijk. Ik had het altijd de eerste dagen dat ik ongesteld was en als ik weer begon met de pil.
    zo erg dat ik echt geen kant op kon en alleen maar op bed wilde liggen. Soms zo erg dat ik moest overgeven. Welke pil had jij? Ik had de Diane35... ik ben dus wel een beetje bang dat ik nu weer pukkeltjes ga krijgen :( Ik heb ook nog even overwogen om weer op een lichtere pil over te gaan, maar in het verleden kreeg ik daar weer doorbraakbloedingen mee. Mijn man zei: kap met die troep!

@Nathalie: Wat goed van hem!! Oh dan is het huis dalijk echt niet meer veilig. Heb je ook al traphekjes geplaats (of woon je gelijkvloers)? wel spannend he weer een 2e.

Deel Deze Pagina