Ow echt vreselijk ja! Ik heb de microgynon 30 om t bij de oude naam te noemen...vreselijk last van doorbraakbloedingen en eigenlijk alleen in de stopweek hoofdpijnvrij....dus weg ermee! Vroeger had ik Minulet had ik geen doorbraakbloedingen maar wel vreselijke hoofdpijn. Nog meer als nu.
Yoyo, lijkt me vreselijk die hoofdpijnen. Ik slik ook de microgynon 30 maar gelukkig nergens last van! Koekeloerie, mijn vriend is op dit moment de hekjes aan het plaatsen. Tot nu toe hielden we de deur naar de gang altijd dicht.
Hier weer iemand die in september gaat beginnen. Vind het nog steeds een beetje een dubbele keuze; wil heel graag maar wil niet dat ons kindje (2 jaar) daardoor te veel naar de achtergrond verdwijnt. MOet nog een beetje rust in mijn hoofd krijgen dus hihi. Ben net gestopt dus wordt over een paar dagen ongesteld en dan gaan we los Eerste maand eerst maar even kijken hoe of wat en dan daarna serieuze werk. Met ons eerste kindje duurde het 9 maanden dus als het net zo gaat als vorige keer kunnen we nog even oefenen
Yojo: die heb ik ook gehad en daar had ik die doorbraakbloedingen bij. Toen werd het verhoogd naar microgynon 50. Daar kreeg ik weer zo'n hoofdpijn van! Ik kreeg toen medicijnen tegen migraine erbij. Daarna weer overgestapt.. pff wat een hoop pillen heb ik eigenlijk geslikt! Ik vind het heerlijk om niet meer te stressen om die pil! Dat je op je werk zit en denkt: "Had ik hem vanmorgen geslikt?" @nathalie: Wij hebben er alleen 1 bovenaan de trap staan. beneden gaat het nl niet zonder schade te maken aan de trap zelf. Aangezien ons huis verkocht is durven we het niet aan. We houden dus heel goed de tussendeur gesloten. @Bd81: je gevoel is voor mij heel herkenbaar. Maar ook de drukte die erbij komt. Ik heb nu soms al het idee dat ik het niet meer trek, laat staan met nog een klein hummeltje erbij. Wat onwijs spannend he! Heb je wel een normale cyclus?
Vorige keer toen ik zwanger wilde worden had ik al snel een cycles van 26 - 27 dus lekker kort Ben nu net gestopt, dus eerst nog even ongesteld worden en dan gaan kunnen we kijken hoe het loopt. Moet ook zeggen dat ons kleine mannetje een heerlijk ventje is. Een super makkelijk en lief kind (de uiteraard ook wel eens zijn nukken heeft hoor ), dus ja we zijn wel een beetje verwend. Zou onze 2e (als het zo ver mag komen) ook wel zo zijn?!
@Bd81: Oh lekker een makkelijk mannetje. Ik hoop voor je dat je cyclus nu ook zo kort blijft. Ons meisje is heel makkelijk met slapen, maar heeft echt een eigen karaktertje. Laat we het zo zeggen: Een meisje met pit. Ik ben dus bang dat een volgend kindje nog pittiger wordt, hoe ga ik 2 van die mensjes handelen??
Nou onze kleine is ook behoorlijk in de peuterpuberteit hoor. Soms echt om achter het behang te plakken.... Driftig ventje, maar over het algemeen wel erg makkelijk.
@ Koekeloerie Daarom wil ik ook niet overstappen naar Microgynon 50 omdat ik daar meer mensen over hoor die daar migraine van kregen. Dus laat mij maar lekker een tijd niks slikken ofzo. Dan maar een tijdje rubbertjes gebruiken.
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het ons zal vergaan met een tweede kindje! Mijn dametje is een pittig persoontje met een duidelijk eigen willetje... Maar we zien wel hoe het gaat lopen, anders zou je er nooit achter komen, toch?
Nee idd. En misschien is jullie tweede wondertje wel een heel makkelijk kindje. Ach ik denk dat het allemaal wel goed zal komen!
Vinden jullie dat wat om een lijstje te maken met wie wanneer enzo? Kunnen we straks ook het testen bij toevoegen en als we zwanger zijn dat weer..... Hoe gaat het verder met jullie? Hier alles goed op die hoofdpijn na....wordt elke pil strip erger....maar goed ik kan nu aftellen! Straks in Thailand wordt ie buiten gegooid!
Yojo, hoe heb jij de banner onderin gekregen? Ik had ook de banner, maar die van mij telde niet af hahaha Weet niet of ik de verkeerde code had gebruikt. En een lijstje is wel leuk ja! Ik moet alleen nog 2 strippen hahaha Ben vanmorgen al wel begonnen met de vitamines en foliumzuur
Volgens mij doet je banner het of niet? Ik moet ook nog anderhalve strip slikken hoor. Anders ben ik in Thailand ongesteld en daar zit ik niet op te wachten....
Hey dames, Wij zijn ook begonnen....als het goed is heb ik aankomend weekend m'n eerste eisprong! Ik heb na de bevalling geen pil meer geslikt ivm PCO's, zit nu dus in de eerste ronde clomid. @koekeloere...wat grappig dat we elkaar hier tegenkomen Mijn naam is haas hoor.....
@yojo66 leuk idee van je lijstje. Vanaf vandaag eerste ronde zeg maar. Net ongesteld geworden dus daarna gaan we aan de slag. Eerste maand zal nog wel wennen zijn en in het ritme komen en daarna het echte werk. voor mij mag je op het lijstje zetten 27-8 gestopt, 31-8 1e ronde